Counterstrike....
Fra : Torben Davidsen

Dato : 16-11-06 17:58

Hej alle.
Er der en der kan hjælpe mig med, at sætte spillet i ''Superhero'' mode..
Er det en kode man skal skrive eller hvad ? Er helt ny i spillet...
På forhånd tak.
Mvh. Torben..

Fra : sls\(2770\)

Dato : 18-11-06 00:28

"Torben Davidsen" <torbendavidsen@SLETTEScomxnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en der kan hjælpe mig med, at sætte spillet i ''Superhero'' mode..
> Er det en kode man skal skrive eller hvad ? Er helt ny i spillet...

Du skal finde en server hvor det er installeret på i forvejen.

Eller vil du selv sætte en server op?

// Sid

Fra : Torben Davidsen

Dato : 18-11-06 16:22

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller vil du selv sætte en server op?
>
> // Sid
>Jeg vil meget gerne selv sætte en server op. Hvad gør jeg?
Mvh Torben.
P.S På forhånd tak for hjælpen..

Fra : sls\(2770\)

Dato : 19-11-06 00:41

> "sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh Torben.
> P.S På forhånd tak for hjælpen..

http://shero.rocks-hideout.com/index.php?page=sh

Læs i deres forum, det er en god start.
Men det kræver en hurtig computer, meget ram og en hurtig
Internetforbindelse at hoste en Server.
Du skal sikkert også rode med at konfigurerer din router (hvis det er sådan
en du har) eller firewall og få forwardet, åbnet de rigtige porte før det
virker.

// Sid

Fra : Torben Davidsen

Dato : 19-11-06 11:47

> [...]
> Du skal sikkert også rode med at konfigurerer din router (hvis det er
> sådan en du har) eller firewall og få forwardet, åbnet de rigtige porte

Tak for hjælpen. Det er spændene læsning, jeg prøver..
Mvh. Torben.

Fra : Søndergaard

Dato : 18-11-06 16:01

Torben Davidsen skrev:
> [...]
> Er der en der kan hjælpe mig med, at sætte spillet i ''Superhero'' mode..
> Er det en kode man skal skrive eller hvad ? Er helt ny i spillet...

undskyld jeg spørger, men hvad er "superhero" mode egentlig?

Søndergaard

Fra : Torben Davidsen

Dato : 18-11-06 16:21

"Søndergaard" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> undskyld jeg spørger, men hvad er "superhero" mode egentlig?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Søndergaard

Det er en mode, hvor du kan være diverse ''superheros'' så som Spiderman,
Batman osv.
Mvh Torben..