SÅ kører BF2
Fra : Hagar

Dato : 15-11-06 20:33

Hej i gruppen

Så fik jeg endelig råd til nogle flere RAM klodser, så nu har jeg 2Gb, og
jeg skal lige sige, det er noget der giver et ret så positivt resultat i
BF2. Det er slut med langsom opstart, det er slut med den lange ventetid med
"veryfieng user data", og det er slut med at vente i hver ny runde, nu er
jeg lige så hurtig på som alle andre, og det er bare formidabelt.
Til dem der ikke har 2 Gb, fat i den langhårede i hjemmet og få lidt flere
lommepenge, så skal i se løjer

Hagar

Fra : Janner

Dato : 15-11-06 21:53

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jeg lige så hurtig på som alle andre, og det er bare formidabelt.
> Til dem der ikke har 2 Gb, fat i den langhårede i hjemmet og få lidt flere

Ja fat i den langhårede skulle selv ha haft den sidste gb extra så jeg kunne
få sat skud i BF , men grrrrrrrrrr hun trængte til en ny vinter jakke så der
røg 2000 he he ... Så far må vente med ram lidt endnu, men wha hellere en
sød og glad kæreste der ikke fryser end ram ... Skal trods alt ikke sove med
pc'en hver nat he he..

/Jan

Fra : Mads

Dato : 15-11-06 22:11

On Wed, 15 Nov 2006 21:52:54 +0100, "Janner"
<NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> wrote:

> [...]
>sød og glad kæreste der ikke fryser end ram ... Skal trods alt ikke sove med

Sådan en luner ellers ret godt under dynen.

Fra : Hagar

Dato : 16-11-06 01:20

> [...]
> wha hellere en sød og glad kæreste der ikke fryser end ram ... Skal trods
> alt ikke sove med pc'en hver nat he he..

Du er vist ikke meget bevendt som kæreste, det er da dig der skal holde
hende varm, og sguda ikke en jakke

Hagar

Fra : Janner

Dato : 16-11-06 16:44

> Du er vist ikke meget bevendt som kæreste, det er da dig der skal holde
> hende varm, og sguda ikke en jakke
>
> Hagar

Mjaaa kan jo ikke være der hele tiden ... Er sgu vist for go af mig ... men
nu er hun endeligt efter at have været på SU de sidste 4 år vi har boet
sammen begyndt at arbejde ... Så mon ikke nok de ram snart skal komme i hus

/JAn

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 16-11-06 17:38

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse

> [...]
> men nu er hun endeligt efter at have været på SU de sidste 4 år vi har
> boet sammen begyndt at arbejde ... Så mon ikke nok de ram snart skal komme

Du er alt for god af dig, måske grænsende til lidt naiv.

Mvh. Flemming

Fra : Janner

Dato : 16-11-06 20:27

> Du er alt for god af dig, måske grænsende til lidt naiv.
>
> Mvh. Flemming

Hø hø ja men man smider jo ikke guld på gaden *S* så hellere smide en stang
ram efter en vinter jakke *GG*

/Jan

bare hun kan se hit med svansen eller vild med dans eller hvad det hedder og
man kan få sig nogens timers BF

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-11-06 15:42

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er jeg lige så hurtig på som alle andre, og det er bare formidabelt.
> Til dem der ikke har 2 Gb, fat i den langhårede i hjemmet og få lidt flere

Det er nemlig rigtigt dejligt. Har (eller havde indtil min pc røg på gulvet)
selv 3gb, og jeg er næsten altid blandt de første på banen. (Hvilket kan
være ret afgørende som USA på wake).

Glæder mig til at møde jeg på slagmarken, når min pc kommer på fode igen.

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 17-11-06 16:20

> [...]
> (Hvilket kan være ret afgørende som USA på wake).
>
> Glæder mig til at møde jeg på slagmarken, når min pc kommer på fode igen.

Nu har det godt nok ikke noget at gøre med BF, men af ren videbegærlighed at
gøre.
Hvad er der dog sket med din maskine når den røg på gulvet ?
Jeg har for en måned siden været til en gang lan game, og der transporterede
mig og min "wingmann" vores maskiner på en sækkevogn, op og ned ad trapper,
og med tog og bil, de kører stadig fint. Hvis der vitterligt kan ske sådan
noget grimt noget, så kan det være vi skal droppe det i fremtiden.

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-11-06 19:41

> [...]
> ned ad trapper, og med tog og bil, de kører stadig fint. Hvis der
> vitterligt kan ske sådan noget grimt noget, så kan det være vi skal droppe

OK, den væltede bare. Min "lille" hund rendte ind i den og den lagde sig
ned. Ville godt starte igen lige efter, men frøs efter 10 min. Næste dag,
var den gået helt i koma.

Heldigvis har jeg 3 års total garanti, hvor de kommer og henter den og
aflevere den igen når den er oppe at spille. Eneste problem er at få taget
en ghost backup af min næsten fyldte 250gb harddisk, inden de henter den
(når man altså ikke lige har en anden pc med sata, eller en ghost version
der understøtter usb)

Bjarne K.

Fra : Lars Jensen

Dato : 17-11-06 19:55

Bjarne K. skrev:
> [...]
> ned. Ville godt starte igen lige efter, men frøs efter 10 min. Næste dag,

Det er vel "bare" køleren der er skvattet af CPU'en? :)

Jeg havde min maskine stående på en kontorstol, bare lige medens jeg
skulle have ryddet op i ledninger - og BANG, den røg på gulvet, fra 1/2
meters højde.

Satte maskinen til, den kørte - i 10 sekunder, så lugtede det kraftigt,
og væk var maskinen.

Fjolset (mig) havde ikke checket om køleren stadig sad på CPU'en, det
gjorde den, men skævt :(

> Bjarne K.

Lars B

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-11-06 20:26

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message
> [...]

> væk var maskinen.
> Fjolset (mig) havde ikke checket om køleren stadig sad på CPU'en, det

Nu er det en Intel cpu, så den burde selv sige fra, hvis den blev for varm.
(hvilket de nye amd vist også gør)

Bjarne K.