BF 2142 demo punk buster fejl
Fra : BuFFer

Dato : 07-11-06 13:49

Hej

Vi er nogle gutter der oplever fejl i BF2142 demo hvor den skriver noget med
punkbuster:
http://yoo.dk/screen019.jpg

Og så bliver vi smidt ud.
Sker på alle PB servere.

Har geninstalleret spillet
Har installeret en opdatering til PB

intet hjælper..

Hvad siger i ?

Fra : BuFFer

Dato : 09-11-06 13:29

Jeg fik dette svar fra PB support - og det virker umildbart fint i BF2142
full

** You get this error on servers which run an old version of Punkbuster.
Since Punkbuster doesn't allow itself to 'downgrade' you get kicked.
There is a solution however:

When you enter the game, bring up the console with
the ~ key and type pb_security 0 and hit enter.
That will allow you to play on a server that is running an older version of
PB.**

Fra : mop

Dato : 15-11-06 07:44

du skal her hen "
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf2142.php "
og hente den update der er det og køre pbupdate så kommer dit spil til at
virke

ps husk at der er kommet et update til bf2142 v1,01

Mogens

Fra : BuFFer

Dato : 15-11-06 18:08

Nej problemet er at serverne kører med for gammel version - og det vil
clienten ikke gå med på med mindre man gør det PB suppert skrev til mig - og
det virker.
(posten her over)