Kommer Alex Rider: Stormbreaker mon til PS~
Fra : Marianne

Dato : 07-11-06 09:57

Hej

ved nogen hvor/hvordan man kan undersøge dette?

mvh
Marianne

Fra : Jubii

Dato : 07-11-06 11:11

On Tue, 7 Nov 2006 09:56:55 +0100, "Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk>
wrote:
in dk.spil.computer
>Hej
>
>ved nogen hvor/hvordan man kan undersøge dette?
>
>mvh
>Marianne

Spørg i konsolgruppen, her handler det om PC spil.

Fra : Marianne

Dato : 07-11-06 12:23

> Spørg i konsolgruppen, her handler det om PC spil.

Tak. Det gør jeg - troede konsolgruppen handlede om hardware, mens denne
gruppe var om spil generelt.

mvh
marianne

Fra : Jubii

Dato : 07-11-06 16:39

On Tue, 7 Nov 2006 12:22:42 +0100, "Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk>
wrote:
in dk.spil.computer

>Tak. Det gør jeg - troede konsolgruppen handlede om hardware, mens denne
>gruppe var om spil generelt.

Nej, konsol gruppen starter lige som denne med dk.spil.computer, men ender på
konsol og er for dem der har en speciel spillemaskine

Denne gruppe burde vel så hedde dk.spil.computer.pc