Medal Of Honnor: Allied Assult
Fra : Torben Johansen

Dato : 05-11-06 10:25

Er i en bane hvor jeg har placeret sprængstof på et skib. Næste mission er
"Rendeveau med Klaus"

Når skibet sprænger er jeg stadig på skibet og kan ikke komme videre selv om
det ser ud til at jeg bare skal op af en trappe, så kan jeg ikke komme
videre af gangen . Kan ikke få åbnet nogen døre.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 05-11-06 14:15

"Torben Johansen" <yogi@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> om det ser ud til at jeg bare skal op af en trappe, så kan jeg ikke komme
> videre af gangen . Kan ikke få åbnet nogen døre.
http://www.medalofhonor.co.uk/alliedassault/walkthroughs/mohaa.txt

Henrik
http://www.sahlsa.dk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Asbjoern S.

Dato : 05-11-06 22:27

Det er fra MoHAA Breakthrough udvidelsespakken.

Bizerte Harbor - Scuttled
-------------------------
The ship is now on its side. Crouch down and head west. Climb up the
crates.
Go north up the wall, turn east and drop down. Crouch and go east.
Climb up
the next set of crates to the room with the checkered floor. There will
be
a soldier firing at you from a couple rooms over to the east.

Cross the checkered floor room and drop down. Turn east and go "up" the
stairs.
Turn west and there will be 3 soldiers. One soldier is above you and
there are
two others further down the corridor. Crouch down and go west. Climb up
the
netting. Turn west and heads towards the fire. There will be another
netting
you can climb up. You are now near the exit of the ship.

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/medal_of_honor_aa_breakthrough.txt

vh. Asbjørn

Fra : Dopedog

Dato : 06-11-06 11:29

> [...]
> om det ser ud til at jeg bare skal op af en trappe, så kan jeg ikke komme
> videre af gangen . Kan ikke få åbnet nogen døre.

Du har husket at placere sprængstof i begge ender af skibet, ikk ?

Fra : Tony

Dato : 07-11-06 00:19

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du har husket at placere sprængstof i begge ender af skibet, ikk ?

Eller at det er en Ubåd, det drejer sig om ?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-11-06 08:52

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i
454fc330$0$49208$14726298@news.sunsite.dk :
> "Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Eller at det er en Ubåd, det drejer sig om ?

Hvis det er ubåden, så er det ikke fra udvidelsespakken.
Hvis det er ubåden, skal man op igen, efter at have placeret
sprængstof i begge ender.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /

Fra : Tony

Dato : 07-11-06 16:30

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis det er ubåden, så er det ikke fra udvidelsespakken.
> Hvis det er ubåden, skal man op igen, efter at have placeret

Netop, jeg var bare ikke klar over at der fandtes en udvidelsespakke, derfor
lidt uforstående overfor det med ''skibet''