Trackmania Sunrise
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 04-11-06 14:46

Hej i Gruppen

Jeg er blevet sat til at finde Trackmania Sunrise til min lillebror. Næsten
uanset hvor jeg er gået hen, så er det udgået.

Når jeg kigger på nettet, så er der ingen der har det på lager, eller
ogsåkoster det den nette sum af kr 200-250,- og det synes jeg er lidt dyrt
for et spil der faktisk er udgået.

Er der nogen der har en ide om hvor jeg finder dette spil til salg?
Det skal selvfølgelig ikke være pirat.

På forhånd tak

/CJ

Fra : JYH

Dato : 04-11-06 15:25

Christian Jacobsen wrote:
> [...]
> dyrt for et spil der faktisk er udgået.
>
> Er der nogen der har en ide om hvor jeg finder dette spil til salg?

Kan fås til en hund:
http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136177

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 04-11-06 16:26

"JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse

> Kan fås til en hund:
> http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136177

Ja, men det er Trackmania Sunrise Extreme (ses først på coolshops side).
Og så vidt jeg har forstået, så er det en addon til Trackmania Sunrise, og
ikke selve spillet.

/CJ

Fra : Brian Hansen

Dato : 04-11-06 16:47

Christian Jacobsen skrev i en meddelelse:

> Ja, men det er Trackmania Sunrise Extreme (ses først på coolshops side).
> Og så vidt jeg har forstået, så er det en addon til Trackmania Sunrise, og ikke selve spillet.

Kan du rolig købe, er selve spillet og med addon..

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 04-11-06 18:09

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Kan du rolig købe, er selve spillet og med addon..

Det er hermed gjort. Tak for hjælpen.

/CJ

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-11-06 16:44

Christian Jacobsen skrev i en meddelelse:

> Det er hermed gjort. Tak for hjælpen.

Vil samtidig anbefale dig/jer at hente http://www.trackmanianations.com/indexUk.php som er gratis.
Tror nu nok selve konkurrencen er overstået, men der er nogle ret sjove baner i mellem
og follk køre vist stadig over nettet, så der er nogen at køre imod...

--
M.v.h

Brian Hansen