BF2142.. FU EA
Fra : Ole Mogensen

Dato : 31-10-06 17:48

Det er sgu mærkeligt, jeg kommer tideligt hjem fra arbejde
der er en time til resten af familien kommer hjem, vi tager
da lige en times BF2142...my ass, EA downloader skal lige
opdateres, ok, det kan da kun tage 5 minutter.

Efter den er opdateret, starter jeg spillet, prøver at
joine et spil, "invalid CD key" WTF !!!!!

Jeg har DL spillet via EA downloader, så jeg tænker at
måske "kigger" spillet på det sted det er installeret
fra, HVOR FAN..... er de filer, nåå de er slettet
pga opdateringen, RØVHULLER !!!

Også mine BF2 filer er væk i EA downloaderen.

For pokker da, hvilket amatør arbejde, nu sidder
jeg og henter BF2124 igen, og da EA downloaderen
ikke ligger samme sted, bliver jeg nok nødt til
at reinstallere spillet, %¤/&##""&/%/&.

Ole

SW_Guz

Fra : Ole Mogensen

Dato : 31-10-06 20:48

Ole Mogensen wrote:
> [...]
>
> For pokker da, hvilket amatør arbejde, nu sidder
> jeg og henter BF2124 igen, og da EA downloaderen
> ikke ligger samme sted, bliver jeg nok nødt til

Jep, så virker det, indtil næste gang, grrrrrrrrr

Ole

Fra : Janner

Dato : 01-11-06 08:54

Ja efter min EA downloader har opdateret smutter bf tilbage til skrivebord
så snart jeg prøver joine en server .......... suuk så det nok patch 1.4
igen og Arm Fury ad on'nen .........

Jesus EA ... hvad sker der

Fra : Janner

Dato : 01-11-06 09:18

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> så snart jeg prøver joine en server .......... suuk så det nok patch 1.4

Og i deres support står noget om problemet kan løses via et hot fix men nej
det hjælper ikke en fis og desuden er det eneste der er opdateret siden i
går aftes jo EA downloadered ............. grrrrrrrrrrrrrrr fandens

Fra : Janner

Dato : 01-11-06 13:57

Ja løsningen blev så at hente hele 1.4 igen samt hele Armored Fury og så
slette BF og geninstallere hele pisset ....

De er nogen røvaber de EA...

/Jan

Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-11-06 18:16

Janner wrote:
> Ja løsningen blev så at hente hele 1.4 igen samt hele Armored Fury og så
> slette BF og geninstallere hele pisset ....
>
> De er nogen røvaber de EA...
>
> /Jan

Yup..F* em

Ole

SW_Guz

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-11-06 18:28

Ole Mogensen skrev:

> For pokker da, hvilket amatør arbejde, nu sidder
> jeg og henter BF2124 igen, og da EA downloaderen
> ikke ligger samme sted, bliver jeg nok nødt til
> at reinstallere spillet, %¤/&##""&/%/&.

Generelt er jeg ikke imponeret over Dice/EA's arbejde med BF2142.

De har godt nok fået rettet de fleste af de grafiske fejl osv. men deres
netkode, og deres ranking er godt nok fortsat meget fubar!

Over en enkelt aftens spil, skal man regne med at blive disconnetet 3-4
gange, logge på servere uden sine unlocks 3-4 gange osv.

> Ole
>
> SW_Guz

Lars B

Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-11-06 20:01

Lars Jensen wrote:

> Generelt er jeg ikke imponeret over Dice/EA's arbejde med BF2142.

Jeg må nok indrømme at jeg er lidt "imponeret".
Vi ser her kode der /næsten/ virker inden for 1 meter i et virtuelt
Z-Y-X matrix, hvis vi alle havde Pcer bare lidt bedre end min, og vi
havde gigabit net, fuck det ville være godt.

> De har godt nok fået rettet de fleste af de grafiske fejl osv. men deres
> netkode, og deres ranking er godt nok fortsat meget fubar!
Hvad er der galt med koden ?

> Over en enkelt aftens spil, skal man regne med at blive disconnetet 3-4
> gange, logge på servere uden sine unlocks 3-4 gange osv.
Kan du nøjes med 3-4 gange ? , jeg tror at mine drop-outs skyldes
min ISP, når jeg returnere til samme spil er de andre der stadig.

Jep, jeg mangler også mine unlocks nogle gange, men kan det være
serverne der ikke acceptere "global unlocks" ?

Jeg tror at denne type spil kun kan køre korrekt med pingtider
der kun kan opnås på et lan, det er nok også sådan det er
blevet testet

> Lars B

For øvrigt... Hvad er jeres Nicks ?, jeg vil gerne vide
hvem jeg kalder &&%¤¤%%#

Ole

SW_Guz

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-11-06 20:38

Ole Mogensen skrev:

> Jeg må nok indrømme at jeg er lidt "imponeret".

:)

> Vi ser her kode der /næsten/ virker inden for 1 meter i et virtuelt
> Z-Y-X matrix, hvis vi alle havde Pcer bare lidt bedre end min, og vi
> havde gigabit net, fuck det ville være godt.

På den led er jeg også "imponeret" - Det er fedt med sådan en gang
totalkrig, til vand, lands og i luften (okay, ikke så meget vand længere).

> Hvad er der galt med koden ?

Alle de pokkers "Connection lost to EA MasterServer" må hænge sammen med
en elendig gang kode - jeg har aldrig oplevet det i andre online spil
(bort set fra BF 2!)

> Kan du nøjes med 3-4 gange ? , jeg tror at mine drop-outs skyldes
> min ISP, når jeg returnere til samme spil er de andre der stadig.

3-4 gang er sådan over 2-3 timer.

> Jep, jeg mangler også mine unlocks nogle gange, men kan det være
> serverne der ikke acceptere "global unlocks" ?

Det er almindelige Ranked servere - så jeg tror det ikke?

> Jeg tror at denne type spil kun kan køre korrekt med pingtider
> der kun kan opnås på et lan, det er nok også sådan det er
> blevet testet

Jeg kan faktisk få helt ned til 10-15 ms. til Boomtowns servere via min
kabel forbindelse, så jeg klager ikke!

Hvem er din udbyder?

> For øvrigt... Hvad er jeres Nicks ?, jeg vil gerne vide
> hvem jeg kalder &&%¤¤%%#

[CaTi]ZulFoDK (vi er nogle kolleger der har banket en ny klan ned, for
sjov, http://www.zulfo.dk/bf2142 - men vi har ikke spillet sammen en
eneste gang endnu :)

> Ole
>
> SW_Guz

Lars B

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-11-06 07:33

Lars Jensen wrote:

> Alle de pokkers "Connection lost to EA MasterServer" må hænge sammen med
> en elendig gang kode - jeg har aldrig oplevet det i andre online spil
> (bort set fra BF 2!)
Ok, den fejl får jeg næsten aldrig

Nice, jeg har @ 25 til Boomtown

> Hvem er din udbyder?
TDC.

> [CaTi]ZulFoDK (vi er nogle kolleger der har banket en ny klan ned, for
> sjov, http://www.zulfo.dk/bf2142 - men vi har ikke spillet sammen en
> eneste gang endnu :)
Jeg er som sådan ikke med i en klan, SW_ er et levn fra de gode
gamle dage da MS Zone hostede CFS og CFS2.
http://www.southernwarbirds.com/
Jeg er den eneste europærer der er i SW, resten kommer fra
AU,NZ, og et par fra US.
Sjove nok kunne vi sagtens spille CFS, men BF2 og 2142 er
udelukket.