øv
Fra : GU

Dato : 30-10-06 21:31

øv

Fra : Brian Lund

Dato : 30-10-06 21:43

> øv

Jeg øver mig alt jeg kan, men jeg synes nu ellers det går helt godt!

Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-10-06 21:52

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg øver mig alt jeg kan, men jeg synes nu ellers det går helt godt!

Hvilken bane er du nået til?
Jeg selv er kun nået til øv bøv uppers levels

Mvh
Benjamin

Fra : Eliasen

Dato : 31-10-06 00:18

"Laziter [9440]" <laziter@FJERNgmail.com> wrote in message

> "Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken bane er du nået til?
> Jeg selv er kun nået til øv bøv uppers levels

Tsk-tsk-tsk! Brug dog et cheat! I game-mode skriver du
serpentinedancegodmodegiveall og derefter trykker du <ALT-F4>.

--
Eliasen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-10-06 00:21

Eliasen wrote:

> Tsk-tsk-tsk! Brug dog et cheat! I game-mode skriver du
> serpentinedancegodmodegiveall og derefter trykker du <ALT-F4>.

Jeg mener du at det er <F4-Alt> man skal trykke for at få snydekoderne frem
På den anden måde øger man blot sværhedsgraden

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Eliasen

Dato : 31-10-06 00:49

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> wrote in message

> Jeg mener du at det er <F4-Alt> man skal trykke for at få snydekoderne
> frem
> På den anden måde øger man blot sværhedsgraden

Øv!

--
Eliasen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-06 22:02

GU wrote:
> øv

kan du heller ikke?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-10-06 00:14

Mikael Schøler wrote:

> kan du heller ikke?

Gu er bare ved at øve sig
På dette stadie kan han/hun sammensætte to bogstaver ø + v
Jeg vil gætte på at beskeden er noget ala dette:

*Gu*rli:
Jeg *øv*er mig

Peter

--