Joysticks
Fra : jack

Dato : 30-10-06 19:55

Hej hvilke joysticks er gode til microsoft flight simulator x og andre fly
spil.
har set på Saitek X52 Flight Control System og CH F-16 CombatStick hvilke
er bedst
Mvh jack

Fra : Mads

Dato : 30-10-06 20:03

On Mon, 30 Oct 2006 19:54:39 +0100, "jack"
<krastrup@postvirkerikke.tele.dk> wrote:

> [...]
>spil.
> har set på Saitek X52 Flight Control System og CH F-16 CombatStick hvilke

Ja, jeg giver ihvertfald ikke slip på mit Logitech Extreme 3D Pro
foreløbig. Det er det mest præcise joystick jeg nogensinde har
haft, hvilket gør en stor forskel i luftkampe og ved landinger.

mvh Mads

Fra : jack

Dato : 30-10-06 20:51

det koster kun 180 kr er det super godt. Jeg har et logitech wingman attack
lige nu men tænker på noget der er bedre.
Mvh Jack

Fra : Mads

Dato : 30-10-06 22:00

On Mon, 30 Oct 2006 20:51:25 +0100, "jack"
<krastrup@postvirkerikke.tele.dk> wrote:

>det koster kun 180 kr er det super godt. Jeg har et logitech wingman attack
>lige nu men tænker på noget der er bedre.
>Mvh Jack

Det er jo ikke altid at pris og kvalitet følges ad.
Foreløbig har mit Extreme joystick holdt til adskillige hundrede
timers intens luftakrobatik i Wings Of War og det er stadig
som nyt. ( når jeg lige får tørret den værste sved af det )

OK, der er jo dem der ikke kan klare sig uden Force Feedback,
men jeg har haft et joystick med FF og endda et rimeligt dyrt
et. Det holdt ikke ret længe før det sagde knæk indeni og så
var den flyvetur forbi. Jeg synes sgu heller ikke jeg fik noget
særligt ud af at det ku ryste og vride sig lidt. Desuden var
præcision en by i Rusland med det joystick. Jeg ku hverken
styre eller ramme noget.

Næh, så kom der sgu helt andre boller på suppen da jeg
fandt mit nuværende joystick. Jeg tror sgu næsten jeg skal
have købt et par reserver, hvis det engang sku gå itu, for til
den tid kan det jo nok ikke købes længere.

mvh M

Fra : jack

Dato : 31-10-06 17:14

Ja måske en god ide.
Hvad fly spil er gode efter din mening har lidt af det hele air confligt
og microsorft fly simulator.
Mvh Jack

Fra : Mads

Dato : 31-10-06 18:35

On Tue, 31 Oct 2006 17:14:21 +0100, "jack"
> [...]

>Ja måske en god ide.
>Hvad fly spil er gode efter din mening har lidt af det hele air confligt

Hej

Ja, jeg er selv til de lidt ældre modeller af lærred og bambus
og hvor piloten og ikke elektronik styrer flyet.
Hvis du har mod på den slags, så kan "Wings Of War"
anbefales. Det er dog mere spil end egentlig simulator,
men til gengæld er det hylende morsomt i online mode.
http://www.gamershell.com/download_7049.shtml
Demoen har desværre kun 2 fly at vælge imellem.

mvh M..

Fra : Silver

Dato : 31-10-06 22:44

> Ja, jeg giver ihvertfald ikke slip på mit Logitech Extreme 3D Pro
> foreløbig. Det er det mest præcise joystick jeg nogensinde har
> haft, hvilket gør en stor forskel i luftkampe og ved landinger.

hmmm har samme joystick som dig, og jeg har ikke haft andet end problemer
med at det stille og roligt mistede sit center punkt og begyndte at trække
til venstre og højre, ingen updates eller programmer har kunnet rette op på
problemet og jeg har lært at hade det joystick med følelse.....

Silver.