Diablo 3 ?
Fra : Tove Krieger

Dato : 30-10-06 12:02

Der er forlydender om, at der skulle være en Diablo 3 på vej. Er det
mon kun rygter ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-10-06 13:06

On Mon, 30 Oct 2006 12:01:48 +0100, Tove Krieger wrote:

> Der er forlydender om, at der skulle være en Diablo 3 på vej. Er det
> mon kun rygter ?

Det rygte kører jævnligt. Der skulle komme en "overraskelse" næste år fra
Blizzard, men om det er Starcraft 2 eller Diablo 3 er ikke blevet nævnt.

--
np: (Foobar is not active

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-10-06 13:46

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> Det rygte kører jævnligt. Der skulle komme en "overraskelse" næste
> år fra Blizzard, men om det er Starcraft 2 eller Diablo 3 er ikke
> blevet nævnt.

Jeg var inde på en side, hvor en tjekkisk musiker hævder, at han har
været med til at indspille musikken til Diablo 3. Det er måske også et
rygte, så jeg venter spændt. Det er alle tiders spil synes både min
mand og jeg. Inde på Blizzard's hjemmeside er der en masse om Diablo
3, men det ser ud til at det kun er nogle tegneseriehæfter med D3 man
kan købe i deres online-store.

Fra : Devast8or

Dato : 30-10-06 16:13

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message

> [...]
> mand og jeg. Inde på Blizzard's hjemmeside er der en masse om Diablo
> 3, men det ser ud til at det kun er nogle tegneseriehæfter med D3 man

Ligesom jer har jeg også kun hørt rygter om det, men ikke set noget
bekræftet fra Blizzard's side. Dog var der på et tidspunkt nogle jobopslag
på deres hjemmeside der virkede meget som om at det var til D3. I øjeblikket
er der et enkelt hvor der står at man kommer til at arbejde sammen med
teamet bag D1 og D2. Det kunne da godt være at det også var dem der skulle
stå for D3. Man kan jo håbe :)

Devast8or

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-10-06 16:33

Devast8or <invalid@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> til at arbejde sammen med teamet bag D1 og D2. Det kunne da godt
> være at det også var dem der skulle stå for D3. Man kan jo håbe :)

Vi må prøve at væbne os med tålmodighed, og se hvad der kommer ud af
det. Det kan jo være at vi bliver glædeligt overrasket, men der kan så
komme til at gå lang tid endnu. Det er jo et megaprojekt der er tale
om.