Snydekoder til Red Alert 2
Fra : BVI

Dato : 28-10-06 22:39

Hej derude

Findes der snydekoder til Red Alert 2 når man spiller via internettet for
jeg har nu nogle gange spillet mod mange forskellige og nogle gange så har
de bare fået så meget på meget kort tid, det kan bare ikke lade sig gøre ved
et normalt spil.

mvh Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-10-06 02:37

"BVI" <briiv@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de bare fået så meget på meget kort tid, det kan bare ikke lade sig gøre

Der findes ingen snydekoder, men man kan fifle med nogle .ini filer så f.eks
byggetiden bliver nedsat og man har mange penge.

Mvh
Benjamin

Fra : BVI

Dato : 29-10-06 22:30

har prøvet at ændre i inifilen men det sker der ikke noget ved så hvordan
gør de ?????

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-10-06 23:20

> har prøvet at ændre i inifilen men det sker der ikke noget ved så hvordan
> gør de ?????

Der skal først oprettes en fil der hedder rules.ini hvor alle stats på de
forskellige ting i spillet er opgivet.
Det er ikke bare noget man lige gør, men du kan finde en samling af .ini
filer lige her:
http://www.cncgames.com/mods/inifiles02.zip

Du skal bruge filen rules.ini og ændre de ting du vil have til at være
hurtigere.
Du kan bruge et program der hedder TibEd til at redigere med, det gør det en
del nemmere at finde rundt i hvad der er hvad.
Programmet findes her:
http://www.tibed.net/downloads

Et lille tip; du kan få højere skærm-opløsning i din ra2.ini fil

Under [Video] skal din ini således ud:

ScreenWidth = 1280
ScreenHeight = 1024
StretchMovies = no

Så får du opløsningen 1280x1024 hvilket ikke kan vælges direkte i spillet.
Og det er jo en god ting hvis du sidder med en 17-19 tommer TFT skærm,
billedet bliver en hel del pænere at se på
De kan ændres til højere værdier hvis du har en skærm med højere opløsning.

Tippet fungerer også i Tiberian Sun og Generals.
Generals ini filen findes under 'Documents and
Setting\*brugernavn*\Dokumenter\Command and Conquer Generals Data'
og hedder Options.ini

Mvh
Benjamin

Fra : BVI

Dato : 06-11-06 14:13

Hej igen

tak for tippet

Jeg har prøvet at ændre min ini filer men det virker ikke rigtigt for hver
gang jeg ændrer noget så kan jeg ikke få lov til at spille med over nettet,
den siger noget med versions kode ikke gyldig.

kan du fortælle mig fremgangsmåden måske gør jeg noget forkert. ???

mvh
Brian

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 06:29

In article <454f34f0$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
briiv@jubii.dk says...
> [...]
> den siger noget med versions kode ikke gyldig.
>
> kan du fortælle mig fremgangsmåden måske gør jeg noget forkert. ???

Nå så du vil snyde andre din skurk.

Alle skal have samme ini fil ellers stopper spillet naturligvis, andet
ville være snyd.