Retro Fifa 2002 It's alive
Fra : Bjarne Arvidsen

Dato : 27-10-06 20:30

Hejsa derude.

Jeg har lige geninstalleret Fifa 2002 på min nye Windows Xp maskine, men jeg
kan ikke spille kampene.

Den chrasher til skrivebordet.

Jf. Micrososft, skulle være fordi Fifa 2002 er kombatibel med XP.

Findes en eller anden fix, eller kan jeg smide min gamle skive ud, med et
ellers udemærket spil?

Fra : Desserten

Dato : 28-10-06 10:04

"Bjarne Arvidsen" <anerdetikke@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan ikke spille kampene.
>
> Den chrasher til skrivebordet.
>
> Jf. Micrososft, skulle være fordi Fifa 2002 er kombatibel med XP.

Crasher det fordi det ER kompatibelt med WinXp.. Ikke forstået ...???

Jeg gætter på du mener det IKKE er kompatibelt med win xp

Prøv dette . Find exe filen der starter spillet, højreklik på den og vælg
egenskaber , gå til fanebladet kompatiblitet......her kan du sætte flueben
i "Kør dette program....." og vælge et andet styresystem..............

Fra : Bjarne Arvidsen

Dato : 29-10-06 22:13

Det er korrekt. Den er IKKE kompatibel med Win XP.

Jeg har faktisk prøvet dit forslag, men stadig med samme resultat desværre.

Fra : Desserten

Dato : 30-10-06 08:13

"Bjarne Arvidsen" <anerdetikke@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det er korrekt. Den er IKKE kompatibel med Win XP.
>
> Jeg har faktisk prøvet dit forslag, men stadig med samme resultat
> desværre.

Desværre, så kan jeg ikke hjælpe....