Company of Heroes
Fra : ct

Dato : 23-10-06 13:32

Lige en anbefaling - det spil er sku overraskende godt
claus

Fra : Vega

Dato : 23-10-06 15:50

"ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Lige en anbefaling - det spil er sku overraskende godt

Det er mega nice!

Har gennemført det, super godt strategi spil!

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-06 18:31

Vega wrote:
> "ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er mega nice!
>
> Har gennemført det, super godt strategi spil!
>
> Mvh. Vega.

Det er herre godt... er helt vild med effekterne af artilleri.
skidegodt lavet... og antallet af døde får jo ens lille indbyggede
lystmorder til at våtte bukserne.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Silver

Dato : 23-10-06 19:29

> Det er herre godt... er helt vild med effekterne af artilleri.
> skidegodt lavet... og antallet af døde får jo ens lille indbyggede
> lystmorder til at våtte bukserne.

Det er ganske fornuftigt, men er det bare mig eller kræver det en hest af en
maskine der er dopet med Tarok's DNA?.....

Mvh
Silver.

Fra : Diablo

Dato : 23-10-06 22:40

Jeg kører det på en lappy med alt i medium og 2x AA.

Lapspecs: 2ghz centrino, 1gbram, 128 Go6600

/diablo

Fra : Brian Lund

Dato : 30-10-06 16:28

> Lige en anbefaling - det spil er sku overraskende godt

Virker iøvrigt ikke på Windows 2000, og hvis man alligevel får det fusket
ind så siger den en fejl pga. en eller anden mangel i ntdll.dll...
Nogen løsning? - Det er f.eks. lykkedes for mig at installere AOE 3 selvom
det også sagde at det sørme ikke kunne køre på W2k..!

Brian