Dark Messiah demo
Fra : Søndergaard

Dato : 23-10-06 09:32

Er ved at hente demoen til dark messiah..

Nogle der har prøvet det, ser det lovende ud?
har set nogle film fra spillet - syns det ser meget grinern ud

mon det er et spil man skal invisterer i?

Søndergaard

Fra : Asbjoern S.

Dato : 23-10-06 13:01

Søndergaard skrev:
> [...]
> har set nogle film fra spillet - syns det ser meget grinern ud
>
> mon det er et spil man skal invisterer i?

Jeg har preloadet det på Steam. Det bliver spændende, når det
endeligt bliver frigivet, omend det måske er lidt for action
orienteret for min smag.

Fra : Søndergaard

Dato : 25-10-06 15:32

Søndergaard skrev:
> Er ved at hente demoen til dark messiah..
>
> Nogle der har prøvet det, ser det lovende ud?
> har set nogle film fra spillet - syns det ser meget grinern ud
>
> mon det er et spil man skal invisterer i?

så fik jeg selv prøvet demoen.. og syns ik det var noget at råbe hurra
for - ubisoft skriver grafikken skulle være blevet endnu bedre end hl2,
men det har jeg godt nok svært ved at se - tværtimod syns jeg den er
dårligere.

alt i alt er det vist ik et spil for mig..
- Det minder lidt om Morrowind, bare knap så fedt, og mere action præget.

multiplayer delen har jeg ik prøvet, så man kan da håbe den er go.

Søndergaard

Fra : Asbjoern S.

Dato : 28-10-06 20:58

> [...]
> - Det minder lidt om Morrowind, bare knap så fedt, og mere action præget.
>
> multiplayer delen har jeg ik prøvet, så man kan da håbe den er go.

Jeg har endnu ikke prøvet selve spillet, da der har været berettet om
store problemer med fejl. Jeg prøvede at logge på Multiplayer, men
den fryser inden banen er loadet fuldstændig. Jeg læste på steam
forum'sene, at Geforce 6800-serien har problemer med frysning i
spillet, og jeg har netop et Geforce 6800GS. Så alt i alt har det
været en uheldig start for Dark Messiah, men jeg forventer, at nogle
patches nok skal råde bod på situationen forhåbentlig snart.

Grafikken er bedre end i HL2, hvilket også giver sig udtryk i, at der
er forhøjede systemkrav. Det er måske der din computer fejler? Lige
meget hvad, så hjælper AA utrolig meget. Der er noget af en forskel
mellem at spille HL2 med eller uden AA.

vh. Asbjørn

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-10-06 21:23

Asbjoern S. wrote:

> Jeg har endnu ikke prøvet selve spillet, da der har været berettet om
> store problemer med fejl.

Der er en fæl bug når man klatrer i tov - man kan falde igennem banen, ud i
"vortex"

Den kører rimeligt her på en ældre P4 2.6GHz med et AGP X800GT kort, der er
dog lange loading tider og "stuttering"
På en anden P4 2.4 Ghz med et 9600 PRO kort der crasher den til desktop et
bestemt sted i spillet, arghh

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : René Lønstrup

Dato : 28-10-06 23:14

Asbjoern S. wrote:
> Jeg læste på steam
> forum'sene, at Geforce 6800-serien har problemer med frysning i
> spillet, og jeg har netop et Geforce 6800GS.

Det er bestemt heller ikke stabilt på min AMD 3200+, 1gb RAM og et ATI X800
XT PE. Nogle gange crasher det efter 2-5 min., andre gange kan der gå 30
min., og lige pt. har jeg store problemer med overhovedet at komme igang med
chapter 5 - det crasher under indlæsning af banen

> Så alt i alt har det
> været en uheldig start for Dark Messiah, men jeg forventer, at nogle
> patches nok skal råde bod på situationen forhåbentlig snart.

Ja, det må man så sandeligt håbe.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Asbjoern S.

Dato : 28-10-06 21:01

Og forresten, nu har jeg så ikke prøvet spillet endnu, men så vidt
jeg ved, er Dark Messiah da ikke en fri verden ligesom Morrowind men
snarere lineært i stedet?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-10-06 21:19

Asbjoern S. wrote:

> Og forresten, nu har jeg så ikke prøvet spillet endnu, men så vidt
> jeg ved, er Dark Messiah da ikke en fri verden ligesom Morrowind men
> snarere lineært i stedet?

DM er rimelig lineær, men du kan "fare vild" så du kommer tilbage til
tidligere baner

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Asbjoern S.

Dato : 28-10-06 23:57

> Det er bestemt heller ikke stabilt på min AMD 3200+, 1gb RAM og et ATI X800.

Jeg har det samme setup bortset fra grafikkortet.