godfather, hvor gemmes saved games ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 21-10-06 08:31

Hej, af en eller anden grund er mit godfather spil gået ned, dvs. at når jeg
prøver at starte det op skriver den bare den klasiske med den har fundet en
fejl og om jeg vil sende en fejlrapport.

Jeg vil så prøve at slette spillet og instalere det igen men vil meget gerne
gemme mine savegames først, men syntes ikke jeg kan finde dem ?

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : René Lønstrup

Dato : 21-10-06 13:28

Lars Bisgaard wrote:
> [...]
>
> Jeg vil så prøve at slette spillet og instalere det igen men vil
> meget gerne gemme mine savegames først, men syntes ikke jeg kan finde

I Dokumenter (My Documents på engelsk) mappen ligger en mappe der hedder
'corleone'. Heri ligger spillets save games.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 21-10-06 14:02

"René Lønstrup" <[fornavn]@[efternavn].net> skrev i en meddelelse

> I Dokumenter (My Documents på engelsk) mappen ligger en mappe der hedder
> 'corleone'. Heri ligger spillets save games.

kan ikke finde dem... underligt, har enda sat den til at søge på corleone
men det hjalp heller ikke.

Er du sikker på at det er det den hedder ?

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : René Lønstrup

Dato : 21-10-06 15:50

Lars Bisgaard wrote:

> kan ikke finde dem... underligt, har enda sat den til at søge på
> corleone men det hjalp heller ikke.
>
> Er du sikker på at det er det den hedder ?

Ja, det gør den ihvertfald på min samt min brors computer. Kigger du under
din egen brugers Dokumenter mappe? (typisk C:\Documents and
Settings\[brugernavn]\Dokumenter)

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 21-10-06 16:00

> Ja, det gør den ihvertfald på min samt min brors computer. Kigger du under
> din egen brugers Dokumenter mappe? (typisk C:\Documents and
> Settings\[brugernavn]\Dokumenter)

Ja, det er der jeg kigger, og mine andre save fra andre spil ligger der godt
nok... jeg fatter ikke en meter, men træls at 14 timers spil er gået tabt.

Mvh

Lars Bisgaard