Panzer elite action crracher hele tiden
Fra : Benny

Dato : 20-10-06 16:05

Hej.
Hver gang jeg kommer igang med Panzer elite action, så cracher spillet.
billedet fryser og lyden hakker i det. Jeg har prøvet at opdatere grafikkot
og geinstallere spillet. Har nogen et forslag til løsning? er træt af at
skulle genstarte computeren efter 10 minutter.
Mit system.
XP home fuldt opdateret.
2Gb ram
grafikkort nvidia 6600 med 256mb ram.
sli bundkort fra asus.
cpu = amd 64x2 4600
Hilsen
Benny

Fra : Mads

Dato : 20-10-06 23:32

On Fri, 20 Oct 2006 17:05:29 +0200, "Benny"
<benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote:

> [...]
>billedet fryser og lyden hakker i det. Jeg har prøvet at opdatere grafikkot
>og geinstallere spillet. Har nogen et forslag til løsning?

Har du opdateret spillet med den patch der er lavet?
http://forum.jowood.com/showthread.php?t=120135

Jeg ved dog ikke om det hjælper på dit problem for jeg har ikke
selv været ude for at spillet er crashet, men du kan da prøve.

mvh Mads

Fra : Benny

Dato : 21-10-06 12:53

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved dog ikke om det hjælper på dit problem for jeg har ikke
> selv været ude for at spillet er crashet, men du kan da prøve.

Det forsætter med at crache. hvad gør jeg nu? Er fejlen så slem, at jeg
skal formatere harddisken?
Benny

Fra : Benny

Dato : 28-10-06 17:25

Fejlen er fundet. Da jeg deaktivede EAX på spillet, så køre spillet uden
problemer. Jeg har et X-FI lyddkort.
Benny

Fra : Mads

Dato : 28-10-06 19:51

On Sat, 28 Oct 2006 18:25:04 +0200, "Benny"
<benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote:

>Fejlen er fundet. Da jeg deaktivede EAX på spillet, så køre spillet uden
>problemer. Jeg har et X-FI lyddkort.
>Benny

Hej

Underligt. Jeg har også et X-fi kort og her kører
spillet fint med EAX slået til.

Nå, men du fik det til at virke og det er jo det
vigtigste. God fornøjelse med spillet og husk at
udvidelsen til det er lige på trapperne.

mvh Mads

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-10-06 21:03

Mads skrev:

> Hej
>
> Underligt. Jeg har også et X-fi kort og her kører
> spillet fint med EAX slået til.

Hmmm, mon Benny har opgraderet sine drivere til X-Fi til de nyeste?

Efter jeg har gjort det, kan jeg ikke aktivere X-Fi og EAX i Battlefield
2142 uden at lortet laver CTD (crash to desktop).

> mvh Mads

Lars B

Fra : Mads

Dato : 28-10-06 23:30

On Sat, 28 Oct 2006 22:02:34 +0200, Lars Jensen <lars@zulfo.dk> wrote:

>Hmmm, mon Benny har opgraderet sine drivere til X-Fi til de nyeste?
>
>Efter jeg har gjort det, kan jeg ikke aktivere X-Fi og EAX i Battlefield
>2142 uden at lortet laver CTD (crash to desktop).

Er det version 2.9.2 af driverne ?
Det er ihvertfald den version jeg kører med og
min BF2142 virker fint.

Har du husket at X-Fi stal stå i Game Mode?
Min BF2 drillede med lyden fordi jeg var kommet
til at efterlade X-fi i Entertainment Mode

mvh Mads

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-10-06 16:07

Mads skrev:

> Er det version 2.9.2 af driverne ?

Uha - den nyeste på deres egen hjemmeside? :) - sidder på job, så kan
ikke lige checke versionen.

> Det er ihvertfald den version jeg kører med og
> min BF2142 virker fint.

Såmå jeg checke når jeg kommer hjem.

> Har du husket at X-Fi stal stå i Game Mode?

Yes yes - det står den til.

> Min BF2 drillede med lyden fordi jeg var kommet
> til at efterlade X-fi i Entertainment Mode

Det har jeg også oplevet nu, men nu har jeg bøvl når jeg enabler X-Fi og
EAX, selv om den står til Game.

Jeg må lige teste versionsnummer når jeg kommer hjem. Men tror
efterhånden min pc trænger til hovedrengøring :)

> mvh Mads

Lars B

Fra : Benny

Dato : 29-10-06 18:05

Jeg køre med version 2.9.1. Jeg har opdateret via Creativs auto update.
Benny

Fra : Mads

Dato : 29-10-06 18:30

On Sun, 29 Oct 2006 18:04:36 +0100, "Benny"

>Jeg køre med version 2.9.1. Jeg har opdateret via Creativs auto update.
>Benny

OK. Min Creative Autoupdate siger at mine drivere
er version 2.9.2, men om det så er de originale fra
CD'en skal jeg ikke kunne sige. Bare mystisk hvis
de skulle være nyere end dem de har på deres site.

mvh Mads