WarCraft II Battle.net Edition
Fra : Martin Poulsen

Dato : 20-10-06 09:55

Købte WarCraft II Battle.net Edition hos Softfair(.dk) i går og det kom
med posten i dag. Jeg pakker det ud, og konstaterer at det er den
rigtige vare. Udadtil.

På coveret står der Battle.net Edition, på CD-ROM'en står det også. Der
medfølger sågar en "CD-Key Code" hvor der står Battle.net Edition på.
Men her stopper det så. Sætter jeg CD'en i og installerer programmet,
står der WarCraft II - Tides of Darkness. Også når jeg starter spillet.
Jeg smutter en tur forbi Battle.nets hjemmeside for at undersøge om man
skal downloade et eller andet for at kunne komme på. Jeg henter en
patch, og forsøger at installere den, men får at vide at den ikke kan
finde "InstallPath".

Jeg render igennem deres FAQ og bider mærke i følgende spørgsmål:

------
Does Warcraft Battle.net Edition include the Dark Portal expansion pack?

Yes, all of the single-player missions, new heroes and new tilesets
introduced in the expansion set are included in Warcraft II: Battle.net
Edition.
------

Der er ikke skyggen af Dark Portal på den skive jeg har modtaget. Har
fundet en manual på CD'en, men den er til "Tides of Darkness". Jeg er
efterhånden nået til den konklusion, at det ikke er Battle.net Edition
jeg har fået. Er der noget jeg har overset for at kunne spille på
Battle.net, eller er jeg blevet snydt?

--
Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 20-10-06 17:10

> [...]
> efterhånden nået til den konklusion, at det ikke er Battle.net Edition
> jeg har fået. Er der noget jeg har overset for at kunne spille på

Hvis din skive ser sådan her ud:
http://www.spasserlan.dk/Gero/warcraft2.jpg
Så vil jeg mene det er en tides of darkness CD! - Det er nemlig et
screenshot af min originale :)

Brian

Fra : Martin Poulsen

Dato : 21-10-06 18:45

Brian Lund wrote:

> Hvis din skive ser sådan her ud:
> http://www.spasserlan.dk/Gero/warcraft2.jpg
> Så vil jeg mene det er en tides of darkness CD! - Det er nemlig et
> screenshot af min originale :)

Tak! Bortset fra en mappe kaldet "Manual" (med en manual til Tides of
Darkness) så er indholdet ens.

--
Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 22-10-06 20:29

> Tak! Bortset fra en mappe kaldet "Manual" (med en manual til Tides of
> Darkness) så er indholdet ens.

Jeg har lige set en battlenet edition skive, og den ser helt anderledes ud!
Så ja du har åbenbart kun en "almindelig" skive!?

Brian