Kan ikke køre programmer direkte fra dvd-r~
Fra : Søren

Dato : 20-10-06 09:52

Hej

Når jeg prøver at køre et program direkte fra en dvd-rom, fx. setup..exe,
får jeg:

D:\setup.exe
Kun en del af ReadProcessMemory- eller WriteProcesMemory- anmodningen blev
gennemført.
eller
D:\setup.exe er ikke et gyldigt Win32-program.

Hvad er der sket?

Hjælp!

Søren

Fra : Søren

Dato : 20-10-06 16:54

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gennemført.
> eller
> D:\setup.exe er ikke et gyldigt Win32-program.

Glem det.

Jeg afinstallerede Nero, og så kørte det uden problemer.

Søren