Max Payne2
Fra : Lars Larsen

Dato : 18-10-06 17:10

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg sidder fast i spillet : Max Payne2 The fall of max payne i Part 1
Capter 4.
Jeg løber i en hotelgang og har fået en shutgun af en beboer,men kan så ikke
komme videre.
Er der nogen der ved hvordan?
På forhånd tak.

M.V,H.
Lars

Fra : Hagar

Dato : 18-10-06 20:14

"Lars Larsen" <larstrampe@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Capter 4.
> Jeg løber i en hotelgang og har fået en shutgun af en beboer,men kan så

Her er lidt at læse, men om det er det du søger, det ved jeg så ikke

http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=70537&rid=65271

Hagar

Fra : Lars Larsen

Dato : 19-10-06 09:55

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er lidt at læse, men om det er det du søger, det ved jeg så ikke
>
> http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=70537&rid=65271
>
> Hagar

Det var lige det jeg manglede tak.

M.V.H.
Lars

Fra : TGH

Dato : 18-10-06 20:21

"Lars Larsen" <larstrampe@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> Capter 4.
> Jeg løber i en hotelgang og har fået en shutgun af en beboer,men kan så

Hej Lars.

Har lige været igennem spillet her i weekenden. Så vidt jeg husker er det
der hvor "The Cleaners" har spærret Max's lejlighedskompleks af og hvor en
af naboerne (En gammel kone) giver dig en Shotgun.
Fra hendes lejlighed skal du finde et åbent vindue, hvor du skal hoppe ud.
Husk dog at lave F5 (quick save) inden da Max ikke er så stabil på fusserne.
Så tit vil han falde ned i gården hvor du ikke kan komme videre fra.

Hilsen Tommy