BF2 - computer fryser ved nedlukning.. ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 12-10-06 17:42

Hej,

Problemet er som beskrevet i subj. hvis jeg trykker på quit knappen, og
derefter ok for at afslutte BF2, så fryser min
maskine, og den lyd den nu engang spiller bliver gentaget i noget der lyder
som 1/4 sek. segment.
Jeg har patch 1.4 på og samt SF, EF og AF. Jeg har prøvet at afslutte ved at
trykke ALT+F4 hvorefter jeg kom til windows,
men jeg kunne se BF2 stadig kørte (i taskmanageren) og brugte 6-700mb ram,
hvilket jo ikke ligefrem er hensigts mæssigt... men det er ved at blive lidt
irriterende jeg skal trykke på reset knappen på min maskine hver gang jeg
har spillet lidt.. :(
Jeg håber der er nogen der kan afhjælpe problemet, jeg har prøvet at kigge
på google, men synes ikke at kunne finde noget... måske søger jeg på noget
forkert ?

Tak for hjælpen !
mvh. simon

Fra : Dr.Phil

Dato : 12-10-06 17:51

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> på google, men synes ikke at kunne finde noget... måske søger jeg på noget

Hvor meget ram har du??

BF2 kører altså bedst med minimum 2 GB.

Men ellers prøv her.

www.bfgeeks.dk

Fra : Simon [2700]

Dato : 12-10-06 18:49

> Hvor meget ram har du??
>
> BF2 kører altså bedst med minimum 2 GB.
kører også med 2gb :(

> Men ellers prøv her.
>
> www.bfgeeks.dk

oki, tak.
mvh.simon

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-10-06 18:56

> [...]
> derefter ok for at afslutte BF2, så fryser min
> maskine, og den lyd den nu engang spiller bliver gentaget i noget der

Har du prøvet at lade den stå et minut eller 2. Det er rigtigt hvad de andre
skriver, at med mindre end 2gb ram, er den lang tid om at stoppe. F.eks
musiken kører videre i en rum tid, men den skal atlså stoppe af sig selv,
ellers er der noget galt.

Bjarne K.

Fra : Simon [2700]

Dato : 12-10-06 22:07

> [...]
> andre skriver, at med mindre end 2gb ram, er den lang tid om at stoppe.
> F.eks musiken kører videre i en rum tid, men den skal atlså stoppe af sig

nej, det har jeg måske ikke haft tålmodighed til, det vil jeg lige prøve
af..
tak
-simon

Fra : Hagar

Dato : 12-10-06 22:46

> nej, det har jeg måske ikke haft tålmodighed til, det vil jeg lige prøve
> af..
> tak
> -simon

Nå jeg stopper med BF2, så er mit system også utroligt tungt at have med at
gøre, men åbner du forskellige programmer, så går det lettere og lettere. Du
kan også lige trække vejret en gang mens du klikker på start knappen og
vælger genstart, så kommer det. Jeg har også kun en Gb RAM i min.

Hagar

Fra : Simon [2700]

Dato : 16-10-06 12:59

Jeg tror jeg har luret den nu, hvis jeg logger af inden jeg trykker på quit
så crasher det ikke... 7-9-13 :)
-Simon

Fra : Hagar

Dato : 16-10-06 17:16

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> skrev i en meddelelse
> Jeg tror jeg har luret den nu, hvis jeg logger af inden jeg trykker på
> quit så crasher det ikke... 7-9-13 :)
> -Simon

Fedt med en tilbagemelding, gid alle ville gøre det samme, respekt her fra

Hagar

Fra : Simon [2700]

Dato : 18-10-06 15:33

> Fedt med en tilbagemelding, gid alle ville gøre det samme, respekt her fra

så er usenet jo en del mere brugbart :)
mvh.Simon

Fra : Hagar

Dato : 18-10-06 15:45

> så er usenet jo en del mere brugbart :)
> mvh.Simon

Det er jo lige det, men det er ikke lige det mange tænker over, så hellere
undlade at så andre må spørge igen.

Hagar