BF2 og SF efter opdatering
Fra : Hagar

Dato : 12-10-06 14:26

Hej i gruppen

Jeg har lige fået min BF2 SF hjem, og gik straks i gang med at installere,
det gik i og for sig også godt nok, der var ikke problemer med det, men jeg
kan bare ikke starte spillet op, jeg får en fejl.
Jeg har i dk.binaer postet den fejlbesked jeg får, er der en der vil kaste
et blik på det, og fortælle mig hvad der er galt ?
Kan det skyldes at jeg har opgraderet BF2 med patch 1.4 ??

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-10-06 14:51

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> Kan det skyldes at jeg har opgraderet BF2 med patch 1.4 ??
>
> Hagar

Ved ikke om du har gkot det, men efter SF install skal du lægge 1.4 på igen.

Bjarne K.

Fra : Brian Lund

Dato : 12-10-06 15:32

> Ved ikke om du har gkot det, men efter SF install skal du lægge 1.4 på
igen.

Erfaringer fra 1.3:

En ven købte også SF, installerede spillet men det virkede ikke... Tog et
kig på versions-nummeret og så at den var gal, forsøgte så at opdatere til
1.3 men det virkede ikke! - Så han slettede spillet og installerede forfra,
altså: BF2, SF, Patch - SÅ virkede det!

Har også selv lige fået SF, men mit serienummer mangler!! Så jeg venter på
lidt support fra EA inden jeg selv kan prøve...

Brian

Fra : Janner

Dato : 12-10-06 15:33

> Ved ikke om du har gkot det, men efter SF install skal du lægge 1.4 på
> igen.
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Yes 1.4 skal på igen jeg oplevede det samme i sidste uge ... Så kører det
for dig

/Jan

Fra : Hagar

Dato : 12-10-06 16:10

> Yes 1.4 skal på igen jeg oplevede det samme i sidste uge ... Så kører det
> for dig
>
> /Jan

BF2 kører fint, men det er SF der ikke vil som jeg vil.
Når jeg prøver at installere det igen, så bliver jeg spurgt om jeg vil
fjerne det hele, er det mon SF der tænkes på her, eller er det ALT BF2 ?

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-10-06 16:31

Hagar skrev:

> BF2 kører fint, men det er SF der ikke vil som jeg vil.
> Når jeg prøver at installere det igen, så bliver jeg spurgt om jeg vil
> fjerne det hele, er det mon SF der tænkes på her, eller er det ALT BF2 ?

Når du har installeret SF skal du smide 1.4 Patchen på igen, også selv
om du tidligere har installeret 1.4

> Hagar

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 12-10-06 16:43

> Når du har installeret SF skal du smide 1.4 Patchen på igen, også selv om
> du tidligere har installeret 1.4

> Lars B

Jep, det kører nu, nu har jeg så fået et andet problem, mit password er
blevet slettet, og når jeg skriver det ind, så siger den det er forkert. Jeg
mener da bestemt ikke jeg er blevet SÅ gammel at jeg skulle have glemt det
Er der et sted/fil hvor man kan se sit password, bare for at se om jeg
ER blevet gammel ?

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 12-10-06 17:30

Pyha, jeg var ikke blevet gammel, bare en smule glemsom
Det hele kører nu, så tak for hjælpen til jer alle

Hagar