3d Pacman hvor?
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-10-06 23:03

For ca. et par år siden kom der en meget flot Pacman i 3 D, hvor man selv
kunne vælge den vinkel, som man ville se ham i. Fra oven, bagfra osv og i en
vældig flot 3D. Jeg har googlet lidt, men har ikke kunnet finde den. Nogen
som ved, hvad jeg tænker på?

Kurt

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-10-06 17:13

Kurt B. Andersen skrev i en meddelelse:
> [...]
> oven, bagfra osv og i en vældig flot 3D. Jeg har googlet lidt, men har ikke kunnet finde den. Nogen som ved, hvad jeg tænker på?

http://www.softxchange.dk/Docs/Site/stock/showStockItem.asp?MediaID=161249

Måske...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-10-06 00:04

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Måske...
>
> --
Nej, den er jo kun 3 mdr. gammel. Det er som anført nogle år siden, at den
dukkede op. Men ellers et godt forsøg.

Kurt

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-10-06 00:18

Kurt B. Andersen skrev i en meddelelse:

> Nej, den er jo kun 3 mdr. gammel. Det er som anført nogle år siden, at den dukkede op. Men ellers et godt forsøg.

Hmm... Så tror jeg vi er ude i noget Shareware noget,
prøv at lede efter et sådan, mindes engang selv at ha' prøvet et.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : C boy

Dato : 10-10-06 12:26

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> wrote in message
> [...]
> kunne vælge den vinkel, som man ville se ham i. Fra oven, bagfra osv og i
> en vældig flot 3D. Jeg har googlet lidt, men har ikke kunnet finde den.

jeg kan huske Amiga versionen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pacmania

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-10-06 00:33

"C boy" <cboy@XOXnospam.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kan huske Amiga versionen.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Pacmania

Den jeg tænker på var meget flottere.
Men der er jo så mange derude, at det næsten er umuligt at prøve dem alle.

Kurt