Bf 2142
Fra : Keldo

Dato : 08-10-06 17:46

Jeg er ivrig BF2 spiller og har lige hentet og installeret Battlefield 2142
demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og tvivler på
det bliver en succes. Har intet med Battlefield universet - efter min
mening.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-06 18:45

Keldo wrote:
> [...]
> demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og tvivler på
> det bliver en succes. Har intet med Battlefield universet - efter min

Det er også samme holdning mine tidligere klan-venner har.

Fra : Lars Jensen

Dato : 08-10-06 18:53

Keldo skrev:
> [...]
> demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og tvivler på
> det bliver en succes. Har intet med Battlefield universet - efter min

Jeg har forudbestilt det, og efter min mening ser det fint ud - men jeg
har ikke prøvet en "demo" - jeg regner med at man skal bruge en key til
den demo man kan finde de skumle steder?

Men det er klart, hvis man forventer at det fortsætter med
konventionelle våben osv. så bliver man skuffet - men jeg kan sagtens
leve med at det er rykket ud i fremtiden.

Lars B

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-06 19:34

Lars Jensen wrote:

> Jeg har forudbestilt det, og efter min mening ser det fint ud - men jeg
> har ikke prøvet en "demo" - jeg regner med at man skal bruge en key til
> den demo man kan finde de skumle steder?
key til en demo?

Nej en demo er en forsmag på spillet. Man kan typisk kun spille en eller
2 baner, men der er fuld adgang til taster, spillestil osv.. så vidt jeg
ved..

Fra : Lars Jensen

Dato : 08-10-06 20:24

Mikael Schøler skrev:

> key til en demo?
>
> Nej en demo er en forsmag på spillet. Man kan typisk kun spille en eller
> 2 baner, men der er fuld adgang til taster, spillestil osv.. så vidt jeg
> ved..

Ahhh... vidste ikke at der var en public demo... min fejl!!

Lars B

Fra : Keldo

Dato : 08-10-06 20:07

Du kan selv hente den på www.boomtown.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 08-10-06 20:25

Keldo skrev:
> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan selv hente den på www.boomtown.dk

Fandt den paa en nyhedsserver... 10 minutter, saa er den fjong...

Lars B

Fra : Jakob

Dato : 08-10-06 19:17

In article <45292b5f$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
keldo@hotmail.com says...
> [...]
> demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og tvivler på
> det bliver en succes. Har intet med Battlefield universet - efter min

Nej det er helt kikset. Det må være til dem der har spillet Tribes,
unreal etc.

Nej noget der ville være cool var hvis de turde taget skridtet baglæns.
Hvad med battlefield 1550, men armbrøst, stenslynger, kogende olie,
flitsbuer etc. Det ville da være grineren.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Keldo

Dato : 08-10-06 20:06

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad med battlefield 1550, men armbrøst, stenslynger, kogende olie,
> flitsbuer etc. Det ville da være grineren.

Fed ide, det må blive næste skridt i serien.

Fra : Morten Lund

Dato : 11-10-06 09:10

Keldo wrote:
> "Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
>>> demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og tvivler

Hvad så med Battlefield BC: Giv den som stenaldermand, med sten, flere
sten, flinte-økse og kniv.
Der skal også være en flying class, så det bliver formentlig en
Pterodactyl; og så er der jo osse lukket op for sabelkattene ;)

..Morten

Fra : Hagar

Dato : 11-10-06 13:41

> [...]
> Der skal også være en flying class, så det bliver formentlig en
> Pterodactyl; og så er der jo osse lukket op for sabelkattene ;)

ROFL, kommer det spil, så er jeg en sikker kunde til det.

Hagar

Fra : Ole Mogensen

Dato : 17-10-06 21:25

Morten Lund wrote:

> [...]
> Der skal også være en flying class, så det bliver formentlig en
> Pterodactyl; og så er der jo osse lukket op for sabelkattene ;)

Det minder mig om en Ghost Recon mod, Baseball bats, sten, og
høns, suk, det var tider.

Ole

SW_Guz

Fra : Simon [2700]

Dato : 08-10-06 20:33

> Nej noget der ville være cool var hvis de turde taget skridtet baglæns.
> Hvad med battlefield 1550, men armbrøst, stenslynger, kogende olie,
> flitsbuer etc. Det ville da være grineren.

det ku sku være fedt at prøve, det må vi håbe de går efter.. !
-Simon

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-10-06 20:28

Keldo skrev:
> [...]
> demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og tvivler på
> det bliver en succes. Har intet med Battlefield universet - efter min

Tja, jeg har fået det prøvet nu, og glæder mig lidt til at det kommer.

Jeg synes ikke det gør noget at vi er rykket ud i fremtiden, men jeg
skal helt klart vænne mig til den nye grafiske "stil" - eller måske
farverne - jeg synes fjenderne er svære at spotte på afstand...

Jeg har dog endnu ikke fatter hvordan man som "medic" reviver - det kan
jeg ikke finde ud af....

Lars B

Fra : Mogens

Dato : 10-10-06 23:30

On Tue, 10 Oct 2006 21:27:32 +0200, Lars Jensen <lars@zulfo.dk> wrote:

> [...]
>skal helt klart vænne mig til den nye grafiske "stil" - eller måske
>farverne - jeg synes fjenderne er svære at spotte på afstand...

Ja, fjenderne er svære at få øje på, men det kommer jo nok med
lidt mere øvelse.

Til gængæld irriterer det mig at man ikke kan vælge en skærm-
opløsning på 1280x1024 som er det jeg normalt kører i.
Jeg kan max vælge 1024x768 og så der starter med 11xx som
jeg ikke lige kan huske nu. Er det bare her på min maskine at
demoen ikke vil gå højere? Mine andre spil kører da fint i 1280x1024

mvh Mogens

Fra : Ole Mogensen

Dato : 17-10-06 18:41

Mogens wrote:

> Ja, fjenderne er svære at få øje på, men det kommer jo nok med
> lidt mere øvelse.

Hmm, jeg syn's at de er nemme at få øje på, det er bare fandens
svært at ramme

> [...]
> jeg ikke lige kan huske nu. Er det bare her på min maskine at
> demoen ikke vil gå højere? Mine andre spil kører da fint i 1280x1024
Det var det samme med BF2 demo, max 1024x768.
Måske har de sparet så demoen ikke er for stor.

> mvh Mogens

Ole

SW_Guz

Fra : Ole Mogensen

Dato : 19-10-06 07:15

Ole Mogensen wrote:

> Det var det samme med BF2 demo, max 1024x768.
> Måske har de sparet så demoen ikke er for stor.

> Ole
>
> SW_Guz

Næææ, købe versionen kan sgu' heller ikke
1280x1024, sikke noget l...

Ole

SW_Guz

Fra : Mads

Dato : 19-10-06 11:52

On Thu, 19 Oct 2006 08:14:39 +0200, Ole Mogensen
<ole.mogensen@fysik.dtu.dk> wrote:

>Næææ, købe versionen kan sgu' heller ikke
>1280x1024, sikke noget l...

Læste lige denne på bfgeeks :

>jeg har heller ingen problemer med at køre i 1280x1024,
>men det kan ikke vælges inde i options.
>Man må skrive +szx 1280 +szy 1024 i genvejen til spillet,
>før det virker.

Har desværre lige slettet demoen, så jeg kan ikke teste,
men prøv lige om det løser problemet med opløsningen.
Jeg får selv spillet en af dagene og det ville da være rart
at kunne spille i den lidt højere opløsning.

mvh Mads

Fra : Ole Mogensen

Dato : 22-10-06 10:47

Mads wrote:

> [...]
> Jeg får selv spillet en af dagene og det ville da være rart
> at kunne spille i den lidt højere opløsning.

Det virker, takker.

Ole

Fra : Mads

Dato : 22-10-06 12:39

On Sun, 22 Oct 2006 11:46:32 +0200, Ole Mogensen
<ole.mogensen@fysik.dtu.dk> wrote:

>Det virker, takker.

Det er jeg da glad for at høre.

Hvis jeg så bare selv kunne få det til at virke.

Jeg har nemlig lige fået spillet, men det lille tip
jeg videregav kan jeg sku ikke selv få til at
fungere. Er det ikke bare typisk?

mvh Mads

Fra : Ole Mogensen

Dato : 23-10-06 16:19

Mads wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg så bare selv kunne få det til at virke.
>
> Jeg har nemlig lige fået spillet, men det lille tip
> jeg videregav kan jeg sku ikke selv få til at

Hej Mads

Der er typisk.

Ser din start linje sådan her ud :

"C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142\BF2142Launcher.exe"
+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

?

Ole

Fra : Mads

Dato : 23-10-06 16:43

On Mon, 23 Oct 2006 17:18:58 +0200, Ole Mogensen
> [...]

>"C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142\BF2142Launcher.exe"
>+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Hej

Øh næh, ikke helt. Det med BF2142Launcher har jeg ikke set før og jeg
har da heller ikke sådan en fil i mit BF2142 bibliotek. Mystisk.

Min genvej ser således ud :

"C:\Programmer\Electronic Arts\Battlefield 2142\BF2142.exe" +menu 1
+fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Spillet starter fint nok op, men altså stadig i den sædvanlige
1024x768 opløsning.

mvh Mads

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-10-06 08:19

Mads wrote:

> [...]
> +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
>
> Spillet starter fint nok op, men altså stadig i den sædvanlige

Dette her er sgu' mystisk, jeg har ingen BF2142.exe.
Har du fået spillet via EAdownloader ?

Ole

Fra : Mads

Dato : 24-10-06 10:43

On Tue, 24 Oct 2006 09:18:36 +0200, Ole Mogensen
<ole.mogensen@fysik.dtu.dk> wrote:

>Dette her er sgu' mystisk, jeg har ingen BF2142.exe.
>Har du fået spillet via EAdownloader ?

Hej

Nej, jeg har købt det på DVD fra www.game.co.uk
men deres udgave burde da være den samme som
også sælges alle andre steder.

mvh Mads

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 11-10-06 03:11

Keldo skrev:
> [...]
> demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og tvivler på
> det bliver en succes. Har intet med Battlefield universet - efter min

Falder heller ikke lige i min smag er lidt for futurisk, flere fra min
clan har samme mening, så vi forbliver nok ved BF2. selvom jeg da har
noget at vudere det ud fra, som de ikke har før de har hentet demo'en i
og med jeg prøvede det i den lukkede beta. Godt nok har jeg ikke prøvet
titanmode, selvom jeg tvivler på det ændre min opfattelse.

[C&B]AngelFire

Fra : Hagar

Dato : 15-10-06 01:53

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2142 demoen. Føj for en stinker. Det kommer jeg aldrig til at købe og
> tvivler på det bliver en succes. Har intet med Battlefield universet -

Jeg har lige hentet demoen og prøvet den. DET bliver ikke et spil jeg gider
at give penge for, det er sikkert og vist. Grafikken er ok, spillet starter
fint og hurtigt, men føj for en slatten pøllepuh for resten, DET bliver ikke
mig der spiller det mere. Godt nok var vi kun 8 spillere på, men det er slet
ikke noget der ligner noget der er værd at bruge sin penge på hvis man bare
forventer en smule af de andre BF spil. Jeg tror som en anden, at der bliver
en fiasko. Den fedeste ting var den der mega robot man kunne styre selv, og
så er det sagt, så er der nogen der er i tvivl om de skal købe, så lad
tvivlen komme jer til gode og køb noget andet.

Hagar

Fra : bo

Dato : 15-10-06 23:18

> [...]
>så er det sagt, så er der nogen der er i tvivl om de skal købe, så lad
>tvivlen komme jer til gode og køb noget andet.

Vent til Ariborn udkommer, så er der måske andre boller på suppen.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 17-10-06 18:44

Hagar wrote:
> [...]
> så er det sagt, så er der nogen der er i tvivl om de skal købe, så lad
> tvivlen komme jer til gode og køb noget andet.

8 ? , prøv en server med + 50, join en SQD der vil noget, spillede du
Titan ?

Ole

SW_Guz