BF2 profil
Fra : Mendoza

Dato : 08-10-06 07:43

Hej alle...

Kan man ændre i sin profil i BF2 efter den er oprettet? Jeg kom til at vælge
USA i stedet for DK da jeg oprettede den. Og hvad hvis man bliver medlem af
en klan? Så skal man jo tilføje klanens kendebogstaver?

Fra : Hagar

Dato : 08-10-06 10:45

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vælge USA i stedet for DK da jeg oprettede den. Og hvad hvis man bliver
> medlem af en klan? Så skal man jo tilføje klanens kendebogstaver?

Jeg har lige været der ude og søge lidt, og kom frem til dette:

Config Files

Aside from the in-game settings, Battlefield 2 has a large number of config
(.con) files spread throughout its directories. These files can be edited
using a text editor like Windows Notepad or Wordpad. Before editing any .con
file, first make sure you make a backup copy of it.

However as you may have noticed, editing many of these .con files can prove
pointless as the changes seem to have no impact. I have found that the main
configuration files which do have an impact are found under your \Documents
and Settings\[username]\My Documents\Battlefield 2\Profiles\ directory, with
the settings for each profile (whether an online or offline profile) are
listed under a numbered directory (e.g. \0001 for the first profile, etc.).
Note, I don't recommend that you edit the files under the \Default
directory. To see which particular profile is currently in use, open the
Global.con file under the \Profiles parent directory first, then see which
number it mentions, and go to that particular numbered directory to find the
files mentioned below.

Most of the settings in these .con files can and should be altered using the
in-game options. However there are a few things you can adjust which are
unique to the .con files:

Profile.con

This file contains details of your online account including the username
(GameSpyNick), the Email attached to that name, and the Password
(encrypted). You can't change these details here - doing so will have no
impact on your online account, except maybe cause problems logging on or
with Punkbuster. If you want to change your online account name, email, or
both, the correct way to do so is by going directly to the GameSpyID site,
and first login using your current details. Then change the relevant
information, enter the correct password and submit it to save the changes.
Then when you return to BF2, enter your new details and retrieve your new
account details then login to your multiplayer account.

http://shortlink.co.uk/c3q

Du kan læse det hele her og meget mere til
http://www.tweakguides.com/BF2_7.html

Det ser ud til at det er lidt farligt, og at man kan komme til at gøre noget
forkert. Havde jeg været dig, så start forfra med en ny profil.

Hagar

Fra : Mendoza

Dato : 08-10-06 12:27

Hagar wrote:
> [...]
>
> Det ser ud til at det er lidt farligt, og at man kan komme til at
> gøre noget forkert. Havde jeg været dig, så start forfra med en ny

Ok, tak for svaret... så dig forøvrigt her til morgen på den samme server
som mig, dog på modstanderens hold.

Fra : Hagar

Dato : 08-10-06 12:49

> Ok, tak for svaret... så dig forøvrigt her til morgen på den samme server
> som mig, dog på modstanderens hold.

På Wake Island 2004 ? Der er jeg næsten født LOOL
Nu skød du mig vel ikke, for så er der dømt hævn

Hagar

Fra : Mendoza

Dato : 08-10-06 18:26

Hagar wrote:

> På Wake Island 2004 ? Der er jeg næsten født LOOL
> Nu skød du mig vel ikke, for så er der dømt hævn
>
> Hagar

Næ, det var nu i Dragon Valley... og jeg fik (desværre) ikke ram på dig

Fra : Hagar

Dato : 08-10-06 23:20

> Næ, det var nu i Dragon Valley... og jeg fik (desværre) ikke ram på dig

Nå ja, der startede jeg jo, kun fordi der ikke var nogen på Wake Island 2007

Nu vi er nogle stykker her fra gruppen der spiller BF2, så kunne det være
sjovt at mødes på en eller anden bane og spille i squad sammen, og give de
andre en overhaling

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 08-10-06 23:30

Hagar skrev:
> [...]

> sjovt at mødes på en eller anden bane og spille i squad sammen, og give de

Jeg er klar, hehehe... jeg er paa nu...

> Hagar

Lars B