Morrowind i 1280x1024?
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-10-06 11:47

Hej,

jeg har lige købt Elder Scrolls 3: Morrowind og kan maks vælge 1280x960
opløsning. Findes der ikke en måde at køre 1280x1024? (fordi jeg har LCD,
jeg vil gerne køre 'native' opløsning).

Jeg har søgt lidt med google, og fandt nogle forum-indlæg som
tilsyneladende angav at det kunne lade sig gøre, men jeg fandt aldrig ud af
hvordan.

--
np: (Foobar 2000 is not active

Fra : Asbjoern S.

Dato : 14-10-06 15:15

Hej,

Det kan du godt, du skal bare downloade et program, der hedder
"Morrowind FPS Optimizer". Søg det på Google...

Derefter kan du følge denne procedure:

1 ) Run the Morrowind FPS optimizer.

2 ) Click on the 'status' tab (if not already on it)

3 ) Click the 'change Morrowind registry settings here...' button at
the bottom.

4 ) Change the value '1024' to '1280' and the value '768' to '1024'.

5 ) Save.

6 ) Run 'Morrowind'.

Eller denne:

Run the program and uncheck novice mode. Merely change the resolution
settings to 1280x720 @ 60 Hz, then go to the misc/2 tab and change the
FOV to wide2 (16:9) aspect. The game looks absolutely fantasic and
there's no noticable stretch.

Jeg fandt det forresten ved at søge på Google. Men jeg håber du får
mange gode timer ud af Morrowind. Det er et fantastisk spil. Held og
lykke med det.

vh. Asbjørn