agp 8 Hvilke kort eller bundkort er nødven~
Fra : mvama

Dato : 05-10-06 18:50

Mine Grafikkort:
ati 9600 Redon 256MB(det gamle) / ati redon 9200 256MB(det ny) (AGP 8
begge)
Kan disse kort klare de nye spil?Eller skal jeg skifte Bundkort så PSI
Express kan bruges?Er det nødvendigt.
Mvh.Jama

Fra : Bruno

Dato : 05-10-06 19:14

mvama wrote:
> Mine Grafikkort:
> ati 9600 Redon 256MB(det gamle) / ati redon 9200 256MB(det ny) (AGP 8
> begge)
> Kan disse kort klare de nye spil?

Nej, de kan måske afvikle de nye spil blot vil der mangle meget af alt
der gør de nye spil til nye spil.

Eller skal jeg skifte Bundkort så PSI
> Express kan bruges?Er det nødvendigt.

Man kan få pænt hurtige AGP kort, men det er en blindgyde og der fås
billige bundkort med PCI Express. Prøv og skriv hvad du har af hardware
i en hardware gruppe, så er der nok nogen som kan foreslå et billigt
bundkort. Diskussioner om hardware hører ikke hjemmme her i gruppen.

Mvh

Bruno

Fra : Hagar

Dato : 05-10-06 22:12

"mvama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> begge)
> Kan disse kort klare de nye spil?Eller skal jeg skifte Bundkort så PSI

Jeg spiller Battlefield 2 med et AGP kort, et Sapphire x800 GTO og det med
alt slået til på max, og det kører fint
Her er så åbenbart en nyere udgave af mit, og til en billigere penge end jeg
gav http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=178025
Nu er det ikke kun grafikkortet der sætter grænser i dagens spil, der skal
også en del RAM til. Jeg kan lige med nød og næppe spille BF med 1 Gb RAM.

Hagar

Fra : jama

Dato : 06-10-06 19:05

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> også en del RAM til. Jeg kan lige med nød og næppe spille BF med 1 Gb RAM.

Jeg takker for svarene og gir det til min kammerat.
Mvh.Jama