BF2: SF - download / install problem ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 04-10-06 16:47

Hej,

Jeg tænkte jeg ville købe SF og prøve det også, har tidligere købt EF og
AF..

Og hentede det så via EA's downloader, og efter at være kommet over diverse
problemer med 2400mb fri på c drevet (bf2 ligger på d drevet hos mig) fik
jeg endeligt installationen til at køre.. den fejler bare til allersidst ved
..\mods\bf2\Movies\Intro.bik - jeg slettede den gamle fil for at prøve igen,
men samme problem.. nå så ville jeg hente installationen igen for det måtte
da være den den er gal med.. men det kan jeg så bare ikke.. jeg har hentet
den 3 (ja hele tre!) gange nu, 2 gange til 1 gang til d drevet og 2 gange
til en anden disk (måtte ominstallere EA tingen). Og begge gange fejler den
og siger der er fejl i min download efter den er færdig og jeg trykker på
install knappen i EA downloaderen... ? hvad gør man så nu ? jeg kan ikke
finde downloaden på usenet, og ved ikke hvor jeg ellers skal få fat i den...
og hvorfor er den lige pludseligt korrupt når jeg henter den (og så 3 gange
i træk, på forskellige drev) ?
Er der en der kan hjælpe her ? evt lægge installationen online på en ftp
eller lign.?

Noget andet jeg undrede mig over var at jeg ikke skulle indtaste mit
brugernavn så det SF blir åbnet for til min konto, som jeg skulle det med EF
og AF ?

Jeg håber en af jer kan hjælpe med det problem der, tvivler på det er EAs
install der er blevet opdateret i mellemtiden og nu er korrupt...

På forhånd tak !
mvh. Simon

Fra : Simon [2700]

Dato : 05-10-06 15:30

Har fået lyst download problemet... jeg måtte simpelthen bruge en anden
maskine til at hente... jeg prøvede igen på min WS hvor den så efter den
havde hentet brokkede sig over noget med decryptering og jeg skulle tjekke
uret på min maskine.. ??
mvh.simon