RED ALERT 2
Fra : Benny

Dato : 03-10-06 14:22

Hej.
jeg kan ikke installere Red alert 2 på min computer. Jeg får en fejlrapport
når jeg har trykket på install eller setup.exe på cden. Jeg tror at min exe
fil er blevet syg. Er der en, som har lyst til at sende min en kopi af deres
setup.exe fil?
Benny

Fra : Hagar

Dato : 03-10-06 16:10

"Benny" <benny31@fjerndetteord.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlrapport når jeg har trykket på install eller setup.exe på cden. Jeg
> tror at min exe fil er blevet syg. Er der en, som har lyst til at sende

Hvilket styresystem har du, hvis det er XP, så er du ikke ene om at have
problemer, jeg ved så ikke hvad folk har gjort for at få det til at køre,
men forslag vil der nok komme.

Hagar

Fra : Claus Otto, 4340 Tøl~

Dato : 04-10-06 16:19

Du trkker på exe filen med højre tast på din mus og vælger kompalitet og der
under vælger du eks win98 og vupti så kan det instaleres og vist nok også
køres uden problemer nu, ellers tager du startfiln til spillet og trykker
med højre tast ...........

CLaus

Fra : Benny

Dato : 03-10-06 21:32

Det skulle ikke være nødvendigt. Jeg har haft spillet kørende på computeren.
Jeg har lige formateret den og skal til at installere spillet.
Jeg har fuldt opdateret XP på computeren.
AppName: setup.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: ~de7bc4.tmp

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0000ec09

Her er hvad der står i fejl rapporten.
Det hjalp ikke at køre i 98. samme fejl.
Benny

Fra : Mogens

Dato : 03-10-06 23:06

On Tue, 3 Oct 2006 22:31:30 +0200, "Benny"
<benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0000ec09
>
>Her er hvad der står i fejl rapporten.
>Det hjalp ikke at køre i 98. samme fejl.

Hej

Andre som ikke kunne installere RA2 fik løst deres problem med denne :
>http://eatech.custhelp.com/cgi-bin/eatech.cfg/php/enduser/cci/cd_troubleshooting.php?p_sid=%3c?%20echo%20$p_sid% 20?%3e#safedisc
Se f.eks. denne :
http://www.bleedinedge.com/forum/archive/index.php?t-9111.html

Du kan da prøve om det hjælper

mvh Mogens

Fra : Benny

Dato : 04-10-06 00:24

Hej Mogens.
Det hjalp med safedisk. Nu har jeg installeret spillet uden problemer
Tak for hjælpen.
Benny

Fra : Mogens

Dato : 04-10-06 09:20

On Wed, 4 Oct 2006 01:23:51 +0200, "Benny"

Velbekomme.

mvh Mogens