Hvilken unlock ville i vælge her ? (BF2)
Fra : Jakob

Dato : 01-10-06 16:23

Jeg har en unlock til gode og vil lige høre jeres bud på hvad i ville
vælge

http://bf2s.com/player/43536768/

Jeg spiller mest spec ops, medic og antitank men jeg kan da godt
overtales til andre figurer hvis der er killer unlocks jeg ikke lige har
fået øje på.

Jeg vægter sigtemidler, power og præcision højest i våben.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-10-06 18:43

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået øje på.
>
> Jeg vægter sigtemidler, power og præcision højest i våben.

Den eneste jeg kan komme i tanke om, er MK3a1-jackhammer til Engineer, den
er ikke præcis, men den kan til gengæld vælte en elefant. Den sidste sniper
er også nogenlunde god.

Jeg har også MP7 og M90, men enten er det mig der ikke kan finde ud af at
bruge dem, eller også er de nærmest ubrugelige.

Min unlock top 3 hitliste ser forøvrigt således ud
1: L85A1
2: PKM (Før 1.3 patch min favorit)
3: Jackhammer

Jeg har selv en unlock til gode og overvejer lidt medic G36E, så måske du
kan sige hvordan den er i forhold til L85A1.

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 01-10-06 19:34

> [...]
>
> Jeg har selv en unlock til gode og overvejer lidt medic G36E, så måske du
> kan sige hvordan den er i forhold til L85A1.

Jackhammeren er jeg med på, den er for fed, men elefanten skal nu ikke være
for langt væk før den griner ad en
Som skrevet i en tidligere tråd, så er det da mit favorit våben

Hagar

Fra : Jakob

Dato : 01-10-06 20:07

In article <452009fb$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> Jackhammeren er jeg med på, den er for fed, men elefanten skal nu ikke være
> for langt væk før den griner ad en
> Som skrevet i en tidligere tråd, så er det da mit favorit våben

SÅ kan det være det skal være den. OVervejer også sniper men det spiller
jeg godt nok sjældent.

MENNNNN det skal sgu være det rigtige valg, det bliver jo realistisk set
nok min sidste unlock overhovedet :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hagar

Dato : 01-10-06 22:53

> [...]
> jeg godt nok sjældent.
>
> MENNNNN det skal sgu være det rigtige valg, det bliver jo realistisk set

Nu har jeg kun standard spillet, men de sniperrifler der er, de er sådan set
gode nok, jeg har prøvet den store sniper med en anden profil, den var jeg
godt nok ikke meget for, jeg har fået meget mere fornøjelse, og kills, ud af
denne Jackhammer.

Hagar

Fra : Jakob

Dato : 01-10-06 20:06

In article <451ffe15$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, ej@neit.nej
says...

> Jeg har selv en unlock til gode og overvejer lidt medic G36E, så måske du
> kan sige hvordan den er i forhold til L85A1.

Tak for dine inputs. Jeg må sige jeg bruger den meget lidt. Jeg kan
simpelthen ikke forlige mig med det sigtemiddel, er nærmest afhængig af
dem med kikkerter på :0).

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-10-06 07:24

Jakob skrev:
> [...]
>
> Tak for dine inputs. Jeg må sige jeg bruger den meget lidt. Jeg kan
> simpelthen ikke forlige mig med det sigtemiddel, er nærmest afhængig af

G36E som Medic - den er ultimativ til headshots, og kan næsten bruges
som sniperrifle i singleshot mode - klask klask - død :)

PKM'en er også ret fed - men kræver at du altid ligger ned når du
anvender den - står du op, kan du ikke ramme en bus der står på langs, 2
meter foran dig! :)

Lars B