BF2 og unlocks ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 30-09-06 17:42

Hej,
Jeg fik forleden min første unlock i battlefield 2, og har siden udelukkende
spillet på ranked servere, for at kunne få en mere.. Men
hvor meget (og af hvad) skal der til før man kan få en unlock mere? og kan
man se et sted hvor meget man mangler ?
på forhånd tak !
mvh.Simon

Fra : Hagar

Dato : 30-09-06 18:38

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> udelukkende spillet på ranked servere, for at kunne få en mere.. Men
> hvor meget (og af hvad) skal der til før man kan få en unlock mere? og kan

Det med unlock, det er ikke noget der kommer flyvende, det skal man kæmpe
for i timer så sveden sprøjter
Du kan finde dig selv her http://bf2s.com/ hvis du har over 100 point.
For at have noget at sammenligne med, så kan du kigge på min, men tag dig
ikke af scoren, jeg kæmper ikke for mig selv, men for teamet
http://bf2s.com/player/77012924/

Hagar

Fra : Simon [2700]

Dato : 30-09-06 19:04

> [...]
> For at have noget at sammenligne med, så kan du kigge på min, men tag dig
> ikke af scoren, jeg kæmper ikke for mig selv, men for teamet

ahh så er jeg tæt på at stige 1 grad ^^ - men får man 1 unluck hver gang
man stiger ?
mvh.Simon

Fra : Janner

Dato : 30-09-06 20:13

> ahh så er jeg tæt på at stige 1 grad ^^ - men får man 1 unluck hver gang
> man stiger ?
> mvh.Simon

Ja

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-10-06 07:33

Janner skrev:

> Ja

NEJ! :)

Det er ikke helt korrekt! :)

Hvis man køber Special Forces, så får man faktisk 2 unlocks - og det
virker også med tilbagevirkende kraft..

Da jeg installerede SF for en måned eller 2 siden, fik jeg en stak
unlocks - og de våben man unlocker, kan også bruges den i normale BF2.

Min profil er forresten http://www.bf2s.com/player/43538910/

Lige som Hagar kæmper jeg mest som Medic, så min score er heller ikke så
høj, for en der har spillet i over 300 timer :)

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 01-10-06 09:30

Snip ...........................................

> Lige som Hagar kæmper jeg mest som Medic, så min score er heller ikke så
> høj, for en der har spillet i over 300 timer :)
>
> Lars B

Nu spiller jeg ikke mest som medic, men som Engineer, jeg er blevet helt
tosset med den der Jackhammer, jeg startede som sniper
Det er fedt når Jackhammeren drøner 7 shotgun skud af i løbet af et par
sekunder
Jeg er ved at se om jeg kan finde mit gode gamle joystick frem efter jeg har
lånt det ud for et par år siden, så tror jeg nok jeg kommer til at være en
af dem der står i kø til en heli. Jeg købte det for en del år siden specielt
til Longbow 2.

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-10-06 12:45

Hagar skrev:
> Snip ...........................................

> Nu spiller jeg ikke mest som medic, men som Engineer, jeg er blevet helt
> tosset med den der Jackhammer, jeg startede som sniper

Jeg spiller også lidt engineer, men der er simpelthen for lidt point i
det skidt! Det er ikke ligefrem fordi repairpoints hænger på træerne :(

> Det er fedt når Jackhammeren drøner 7 shotgun skud af i løbet af et par
> sekunder

Enig - men fuck den er elendig når det ikke er close combat :)

> [...]
> af dem der står i kø til en heli. Jeg købte det for en del år siden specielt

Uhhh... longbow 2 - been there, done that - men jeg stinker til
attackchoppers i BF2, men blackhawken har jeg styr på - og fly ligeså,
med mit SideWinder Joystick..

Måske skulle vi tage et game en aften?

> Hagar

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 01-10-06 13:12

> Enig - men fuck den er elendig når det ikke er close combat :)

Om den er, man kan ikke ramme en ladeport på 20 meters afstand ROFL

> Uhhh... longbow 2 - been there, done that - men jeg stinker til
> attackchoppers i BF2, men blackhawken har jeg styr på - og fly ligeså, med
> mit SideWinder Joystick..

Jeg har prøvet at få Longbow2 til at køre på min maskine som den ser ud i
dag, men DET kan jeg ikke, grafikken ligner noget man ser på TV når antennen
er pillet fra, surt.
Jeg har været ude og flyve med i helikopter med en der bare kunne det, jeg
siger dig, jeg blev våd under øjnene, hold kæft han var dygtig, bare
ærgeligt jeg ikke kunne matche hans kunnen med den gun jeg styrede.
Det joystick jeg havede, det var et fra Saitek, det kunne jeg vride i
håndtaget, så min Longbow kunne dreje sig om egen akse, ret nyttigt i det
spil. Jeg aner ikke hvad joystick kan i dag.

> Måske skulle vi tage et game en aften?

Helt sikkert, dt kunne være sjovt, men som du kan se på min side
http://bf2s.com/player/77012924/ så er jeg mere eller mindre bosat på Wake
Island 2007 på den Norske TV2 server, det syntes jeg er en ret fed bane.

> Lars B

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-10-06 13:20

Hagar skrev:

> Om den er, man kan ikke ramme en ladeport på 20 meters afstand ROFL

Det er noget i den stil :)

> Jeg har prøvet at få Longbow2 til at køre på min maskine som den ser ud i
> dag, men DET kan jeg ikke, grafikken ligner noget man ser på TV når antennen
> er pillet fra, surt.

Jeps, jeg har den faktisk også liggende endnu, og prøvede for noget tid
siden det samme, og med samme resultat... lidt ærgeligt, det er en
kickass heli-sim!

> Jeg har været ude og flyve med i helikopter med en der bare kunne det, jeg
> siger dig, jeg blev våd under øjnene, hold kæft han var dygtig, bare
> ærgeligt jeg ikke kunne matche hans kunnen med den gun jeg styrede.

Ja, det er dejligt at flyve med folk der bare har styr på det! Jeg har
prøvet det samme som du, at flyve med en gut der kunne det hele - det er
så fedt - under borer, på wake endda, på hovedet osv.. husk at trykke F9
når du sidder ved gun'en, så du har full view, og den fjerner
instrumentbordet!!

> Det joystick jeg havede, det var et fra Saitek, det kunne jeg vride i
> håndtaget, så min Longbow kunne dreje sig om egen akse, ret nyttigt i det
> spil. Jeg aner ikke hvad joystick kan i dag.

De kan det samme - mit SideWinder kan vride på alle leder og kanter :)

> Helt sikkert, dt kunne være sjovt, men som du kan se på min side
> http://bf2s.com/player/77012924/ så er jeg mere eller mindre bosat på Wake
> Island 2007 på den Norske TV2 server, det syntes jeg er en ret fed bane.

Sjovt, jeg har også flest timer på Wake, lige omkring 112 timer :)
(http://www.bf2s.com/player/43538910/) - jeg har også spillet på de
norske TV2 servere... jamen, så fanger jeg dig bare der :)

> Hagar

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 01-10-06 15:17

> [...]
> (http://www.bf2s.com/player/43538910/) - jeg har også spillet på de norske
> TV2 servere... jamen, så fanger jeg dig bare der :)

Kan du da rende stærkt ?? LOOOL

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-10-06 07:20

Hagar skrev:

> Kan du da rende stærkt ?? LOOOL

Hehehe... et behøver jeg ikke, når du spiller engineer skal du jo RET
tæt på for at nakke mig :)

> Hagar

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 02-10-06 13:51

> Hehehe... et behøver jeg ikke, når du spiller engineer skal du jo RET tæt
> på for at nakke mig :)

> Lars B

Men så går det til gengæld også hurtigt
Vi skal da være i squad sammen, og vise de svenskere og nordmænd at vi er
bedre end dem

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 03-10-06 15:10

Hagar skrev:

> Men så går det til gengæld også hurtigt

hehe...

> Vi skal da være i squad sammen, og vise de svenskere og nordmænd at vi er
> bedre end dem

Jamen, det er jeg helt klar på - så skal de se hvem de rigtige vikinger
er :)

> Hagar

Lars B

Fra : Janner

Dato : 01-10-06 10:28

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da jeg installerede SF for en måned eller 2 siden, fik jeg en stak
> unlocks - og de våben man unlocker, kan også bruges den i normale BF2.

Ok så har jeg sgu misforstået noget .... Så må jeg vist hellere få bestilt
SF , troede bare det var sådan at man med SF fik muligheden for også låse SF
våben op ikke man fik dem gratis oven i hatten. Der er jo et par af SF
våbene der ville være rare at have. Spiller mest SF i BF2 så den SF riffel
jeg mangler at kunne unlocke ville være rar at ha.

/Jan

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-10-06 12:48

Janner skrev:
> [...]

> våbene der ville være rare at have. Spiller mest SF i BF2 så den SF riffel
> jeg mangler at kunne unlocke ville være rar at ha.

Det er helt sikkert en god ide med Special Forces... du mener vel at du
spiller Spec. Ops (jeg forveksler dem også tit) - og ja, det er rart med
lidt unlocks, f.eks. F2000'eren - den slår hårdt! ;)

Ud over de ekstra unlocks, så er nogle af de nye baner også rimelig
morsomme, og så er det fedt at køre rundt på de der trikes, glide på
ziplinies, spiller natbaner med nightvision osv :)

> /Jan

Lars B

Fra : Simon [2700]

Dato : 05-10-06 15:32

> [...]
>
> Da jeg installerede SF for en måned eller 2 siden, fik jeg en stak
> unlocks - og de våben man unlocker, kan også bruges den i normale BF2.

hvordan bruger man de 2 gratis unlocks ? jeg har lige installeret SF, og
havde ikke gratis unlocks jeg kunne bruge
af da jeg kiggede i spillet ?

Jeg har også læst et sted at det kun er våben man har unlocked i det normale
BF man så kan i SF ? altså hvis jeg har unlocked sniperen i BF kan jeg få SF
sniperen også men ellers ikke ? passer det ?

tak for hjælpen
mvh.Simon

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 05-10-06 18:55

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> skrev i en meddelelse

> hvordan bruger man de 2 gratis unlocks ? jeg har lige installeret SF, og
> havde ikke gratis unlocks jeg kunne bruge
> af da jeg kiggede i spillet ?

Du skal spille SF lidt på en ranked server. Så kommer de næste gang.

> Jeg har også læst et sted at det kun er våben man har unlocked i det
> normale BF man så kan i SF ? altså hvis jeg har unlocked sniperen i BF kan
> jeg få SF sniperen også men ellers ikke ? passer det ?

Jeps.

mvh Frank

Fra : Hagar

Dato : 30-09-06 21:59

> ahh så er jeg tæt på at stige 1 grad ^^ - men får man 1 unluck hver gang
> man stiger ?
> mvh.Simon

Prøv og se på min side igen, og se hvor længe jeg skal spille før jeg får
næste, og næste igen, der er laaaaang tid til

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-10-06 07:36

Hagar skrev:

> Prøv og se på min side igen, og se hvor længe jeg skal spille før jeg får
> næste, og næste igen, der er laaaaang tid til

Så vent til du skal springe fra 20000 til 50000! :)

Jeg får ikke nogen højere rang - det når jeg ikke førend 2142 lander om
20 dage....

> Hagar

Lars B

Fra : Veset

Dato : 01-10-06 11:35

Nej: http://ubar.bf2s.com/ranks.php

--
Veset
http://www.bf2s.com/player/44885659/

Fra : Hagar

Dato : 01-10-06 13:15

> Veset
> http://www.bf2s.com/player/44885659/

Du kunne ligne en der skal have nogen over nakken ROFL
Hej min ven

Hagar

Fra : Janner

Dato : 30-09-06 20:13

> [...]
> For at have noget at sammenligne med, så kan du kigge på min, men tag dig
> ikke af scoren, jeg kæmper ikke for mig selv, men for teamet

Æhh over 100 jeg har vel en 1200 stykker men mit nick findes ikke .....

/Jan

Fra : Hagar

Dato : 30-09-06 21:58

"Janner" <NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> skrev i en meddelelse

> Æhh over 100 jeg har vel en 1200 stykker men mit nick findes ikke .....
>

> /Jan

Hvad er de nick du bruger i spillet, nøjagtigt ?

Hagar

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 01-10-06 06:02

Janner <NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> skrev i
451ec134$0$4164$ba624c82@nntp02.dk.telia.net :

> Æhh over 100 jeg har vel en 1200 stykker men mit nick findes ikke

Hvis du får en "nick findes ikke i databasen, du er nummer xxx i køen"
skal du bare vente nogle sekunder og klikke på [Go]

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /