Call Of Duty 2 - hjælp til mission
Fra : Dopedog

Dato : 26-09-06 23:19

Halløjsa.

Jeg er kommet til THE BRIGADE BOX missionen.

Til at starte med skal man løbe ind i laden, for at søge dækning for
bomberne. Det går også fint nok. Jeg kommer derind, og skyder de 3 tyskere
der er derinde, men så sker der ikke mere.

Jeg har kigget på www.gamefaqs.com, og der står der følgende :

"Move into the barn and help your squad take out
the three or so Germans in here then reload your weapons as you wait for the
shelling to stop. Once it does and MacGregor opens the barn door"

men MacGregor åbner aldrig døren :s mine "holdkammerater" står bare og glor.
Jeg har ventet i 5-10 minutter men ingenting sker.

Nogen der ved hvad der kan være i vejen, og hvad jeg eventuelt kan gøre for
at komme videre ?

-Ronnie

Fra : Diablo

Dato : 27-09-06 06:19

Og du har ladt alle dine våben som der står

Fra : Dopedog

Dato : 27-09-06 11:52

> Og du har ladt alle dine våben som der står

Hehe ja det har jeg