Tiger Woods 2007
Fra : Ole (6000)

Dato : 24-09-06 14:03

1øjs@... Er der nogen, der har prøvet det nyeste skud på stammen fra
Tiger Woods?

Hvordan er det i forhold til 05, og er der ris/ros til det?

/Ole

Fra : Ralph Køster

Dato : 05-10-06 13:46

for mig der ellers er glad for de spil, så er det noget lort.
Man starter ikke fra bunden men bliver kastet ind midt i en profil.
Man kan ikke vælge 3 click system, men man skal sidde og kaste musen frem og
tilbage så tomme sodavandsdåser og kuglepenne ryger rundt på skrivebordet
når man rammer dem.

Grafikken er ok men gameplayet tager skade år for år.

2006 udgaven blev ødelagt af at man skulle spille golf ved århundredeskiftet
med trækøller, som underligt nok slog
lige så lange som alle de nye køller. Her kunne man dog komme til at spille
med 3 click systemet.

Spil du dine gamle Tiger Woods og spar dine penge. Jeg har dem originalt,
men denne gang hentede jeg det ned for at se det først, og det er jeg sgu
glad for at jeg gjorde.

Ralph.

Fra : Ralph Køster

Dato : 06-10-06 07:57

Må desværre lidt rette mig selv.
Har fundet ud af at lave 3 click system nu, så knap så hårde ord med på
vejen herfra.

Ralph.