SIN Episodes hjælp og SPOILER
Fra : Mr. D

Dato : 22-09-06 13:15

Hi

Tak til Buffer (anden tråd). Jeg fik SIN emergence Episode 1 op at køre via
Steam.

Nu har jeg gennemført spillet og har et par spørgsmål:

1. Min søn vil gerne spille det på sin computer, men får det svar fra Steam,
at spillet allerede er registreret hos dem (nemlig på min pc), og derfor kan
han ikke spille det på sin. Hvad er den nemmeste / hurtigste / (billigste?)
måde at løse det problem på?

SPOILER ...

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

2. Kan det virkelig passe, at spillet ikke er længere. Efter at have klaret
uhyre nr. 2 samt en flyver på toppen af en bygning, fortæller spillet mig,
at vi er færdige. Kan det virkelig passe?

simon

Fra : Silver

Dato : 24-09-06 08:42

Svar til spoiler....

Ja den er god nok.

http://www.sinepisodes.com/index.php?episodes

Det skulle være lavet ligesom Halflife 2 episodes hvor det er korte episoder
eller dele af et helt addon som så udkommer lidt hurtigere end hvis det bare
blev udgivet som et helt spil, men syntes nu selv at de hænger lidt med
bagpartiet i f.eks HL2 episodes, det skulle først komme til jul men nu er
det sidst i februar osv osv og mht til SIN episodes så kan du selv se på
linket at der ikke er oplysninger om næste episode......

fup og svindel er det, så hellere vente på et HELT addon eller fuldt spil.

Mvh
Silver.

Fra : Mr. D

Dato : 24-09-06 14:56

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Svar til spoiler....
>
> fup og svindel er det, så hellere vente på et HELT addon eller fuldt spil.

Hvis det forholder sig sådan er jeg helt enig. Men der var dog mange
kvalitative spilletimer i det første HL2 spil.

simon

Fra : Silver

Dato : 24-09-06 17:25

> Hvis det forholder sig sådan er jeg helt enig. Men der var dog mange
> kvalitative spilletimer i det første HL2 spil.

Erh...jeg snakker ikke om selve HL2 spillet men den sidste udvidelse til det
som hed Episode 1. :), hvorefter Episode 2 udkommer til februar.

Mvh
Silver.