BF2 unlocks i V1.4
Fra : TexasFlood

Dato : 22-09-06 00:31

Under notes for updaten v1.4 står der at der er "forced unlocks"
Dvs. så skulle man langt om længe være fri for i starten af et spil,
at skifte sine våben fra standard til sine unlocks, men jeg synes ikke det
virker.

Noen der har et bud på hvordan man gør ?

TF

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-09-06 21:13

TexasFlood skrev:
> [...]
> virker.
>
> Noen der har et bud på hvordan man gør ?

Aner det ikke - jeg skal også stadig selv skifte. Men jeg havde så
hellere ikke læst Forced Unlock sådan, men nærmere at en given server
ikke kan sættes op til at man ikke kan bruge unlocks - men hvad ved jeg :)

> TF

Lars B

Fra : TexasFlood

Dato : 24-09-06 03:14

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Aner det ikke - jeg skal også stadig selv skifte. Men jeg havde så hellere
> ikke læst Forced Unlock sådan, men nærmere at en given server ikke kan
> sættes op til at man ikke kan bruge unlocks - men hvad ved jeg :)

Hmmm - du har nok ret i at det er sådan det skal forstås.
Men de kunne sgu godt lave en option man kunne "hakke af" om
man ville loade hver gang med de valgte unlocks.

TF