Call Of Duty 2 cheats virker ikke ?
Fra : Dopedog

Dato : 21-09-06 16:40

Hejsa. Jeg sidder fast i COD2, og har derfor tænkt mig at snyde lidt for at
komme videre (og før folk siger at snyd sucks - det er mig selv der har
betalt for spillet, og derved bestemmer jeg vel også hvordan jeg vil
gennemføre det .

Nå men ... ifølge den her side
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/921995.html (og andre på
nettet) skal man :

Cheats
At the main menu screen of the demo enter the "Game Options" and Enable the
Console. From there, push your tilde (~) button to bring down the console
and type the following:

seta thereisacow "1337"
followed by
spdevmap eldaba

This will start the demo level with devmap and cheats enabled. This allows
you to use any of the commands in game without restriction. When in game,
bring down the console and enter any of the commands from below to activate
the 'cheat'.

Problemet er bare at selvom jeg gør ovenstående, så virker snydekoderne ikke
(f.eks. "give all" eller "god").

Nogen der ved hvad problemet er ? Og kan man eventuelt få et cheat program
til COD2 istedet for ?

-Ronnie

Fra : Silver

Dato : 24-09-06 08:35

> Nogen der ved hvad problemet er ? Og kan man eventuelt få et cheat program
> til COD2 istedet for ?

http://dl.gamecopyworld.com/?d=2005&f=mint-cod2t!rar

Her er link til trainer, klik på linket og vælg en af mirrors.

Hygge
Silver.

Fra : Dopedog

Dato : 24-09-06 14:49

> http://dl.gamecopyworld.com/?d=2005&f=mint-cod2t!rar
>
> Her er link til trainer, klik på linket og vælg en af mirrors.

Tusind tak. Håber den virker