Half life
Fra : Eva Hansen

Dato : 20-09-06 17:12

Hælp farmor's 2 små drenge (Børnebørn) som meget gerne vil spille Half
Life - Counter Strike , mit spørgsmål lyder vi har 2 pc kan vi sætte dem
sammen som netværk så de kan spille mod hinanden?? og hvad skal vi bruge
hvis det kan lade sig gøre?
Mvh Farmor

Fra : Jubii

Dato : 20-09-06 21:44

On Wed, 20 Sep 2006 18:12:26 +0200, "Eva Hansen" <eh@jetvadat.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>Life - Counter Strike , mit spørgsmål lyder vi har 2 pc kan vi sætte dem
>sammen som netværk så de kan spille mod hinanden?? og hvad skal vi bruge

Et crossover kabel og 2 spil Half Life cs. Derefter spiller de på lokal maskine
i et lan. Computerne skal opsættes ens undtagen deres IP adresser som skal være
uens i sidste talkombination f.eks. 127.0.0.0/127.0.0.1

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-09-06 22:13

Jubii wrote:

> [...]
> lokal maskine i et lan. Computerne skal opsættes ens undtagen deres
> IP adresser som skal være uens i sidste talkombination f.eks.

Jeg ville nok ikke bruge lige de ip-adresser :)
127.0.0.1 er en default "skjult" adresse på de fleste windows maskiner

Brug fx 10.1.1.10 og 10.1.1.11 eller lign i stedet

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Eva Hansen

Dato : 23-09-06 12:23

Tusind tak for hjælpen, det vil jeg forsøge mig med.
mvh.
Farmor