Counter Strike glemt Bruger/password for s~
Fra : IKJ

Dato : 17-09-06 18:20

Hej gruppe!

Mit barnebarn, Simon på 12 år, har efter at PCèn er blevet formatteret, ikke
kunnet finde bruger/password til sin CD-ROM Counter Strike for spil på
nettet. (han har glemt at skrive det ned)

Spillet vil åbenbart ikke acceptere ny id/password

Kan man ? resette/begynde på en frisk og indtaste ny bruger/password for
spil på nettet og hvordan gør man det?

Spørger måske lidt dumt men det er svært for en morfar at forstå hvad
drengen mener.

hilsen morfar

Fra : Olesen

Dato : 17-09-06 20:42

Kan han huske den e-mail adresse han brugte, da han oprettede sin konto hos
STEAM?
For så kan han få sendt oplysningerne der.

Skal måske lige forklare at counter-strike er ejet at et firma der hedder
Valve, som igen udgiver diverse spil igennem STEAM. www.steampowered.com

Ellers se her:
http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=59&p_created=1092344951&p_sid=kwovAThi&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MzMmcF9wcm9kcz0zJnBfY2F0cz0wJnBfcHY9MS4zOzIudTAmcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PWZvcmdvdCBwYXNzd29yZA**&p_li=&p_topview=1

Fra : IKJ

Dato : 18-09-06 19:13

Hej gruppe!

Mit barnebarn, Simon på 12 år, har efter at PCèn er blevet formatteret, ikke
kunnet finde bruger/password til sin CD-ROM Counter Strike for spil på
nettet. (han har glemt at skrive det ned)

Tak for svaret fra Olesen.

Vi vil nu prøve om det lykkes for os.

hilsen morfar