nyt grafikkort - hvilke spil?
Fra : Peter T.

Dato : 16-09-06 22:04

Efter 5 års tilløb fik jeg omsider skiftet mit gamle, men klippestabile
TI4200 kort ud med et 7800GS. :) Og indtil nu har jeg fået testet Comanche
4, Oblivion og Quake 4, og colin mcrae 2005 står for tur i morgen, selv om
det kørte uovertruffent på det gamle kort. Men der skal jo nye spil til,
så ehh..

Udover Prey - hvilke spil er ellers et must for tiden?

Jeg er åben for det hele - 3Dskydere, bilræs, flysims, porno... bare det er
i 3D. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Hagar

Dato : 16-09-06 22:26

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
> Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Hvis du har MINDST 1 Gb RAM i maskinen, helst to Gb, så er det helt klart et
must at skulle have Battlefield 2, det er et SUPER spil.
http://www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/

Hagar

Fra : Peter T.

Dato : 16-09-06 23:44

Hagar udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvis du har MINDST 1 Gb RAM i maskinen, helst to Gb, så er det helt
> klart et must at skulle have Battlefield 2, det er et SUPER spil.
> http://www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/

Det ligger også meget i overvejelserne. Men jeg har netop købt etteren
inkl alle expansions til 100 kr i merlin, så det står først for tur. :)

Fra : Hagar

Dato : 17-09-06 01:42

> [...]
>
> FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
> Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Jeg kan love dig for, der er en ENORM forskel i grafikken på den første, og
så 2'eren. Jeg gider ikke etteren mere, så skulle det da lige være dessert
storm
Hvis du ikke har hentet patch og dessert storm til 1'eren, så kan du gøre
det via vores server, nederst http://www.sergeant.dk/downloads.htm

Skulle du falde for fristelsen, og vil spille med i MOHAA, så kan du jo
kigge lidt mere på vores hjemmeside

Hagar

Fra : Peter T.

Dato : 17-09-06 08:59

Hagar udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg kan love dig for, der er en ENORM forskel i grafikken på den
> første, og så 2'eren.

Jeg lånte en kopi af BF1 til en netaften engang. Og det var begrænset hvor
sjovt det var, da spillet var ved at vælte mit gamle kort ud af pcen.
Spillet var jo herrefedt, så nu skal det games med botter og forhåbentlig
ved en framerate på en million. :)

> Skulle du falde for fristelsen, og vil spille med i MOHAA, så kan du
> jo kigge lidt mere på vores hjemmeside

hehe Jo tak. :) Jeg skal lige finde de gamle reflekser frem fra min tid
med actionquake2. Det er faktisk en hel del år siden jeg seriøst har gamet
3Dskydere online bortset fra en halvtam omgang Far Cry.

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-09-06 08:42

Hvis du er til skydespil, _skal_ du simpelthen prøve

Half-Life 2
FEAR
Call of Duty 2
DOOM3

Der er en SP-demo ude til FEAR Extraction Piont

http://www.fileshack.com/file.x/9443/F.E.A.R.+Extraction+Point+Demo

Du kan også prøve at ræse lidt rundt i

Need for Speed Most Wanted

Fra : Peter T.

Dato : 17-09-06 09:02

Per Nielsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Half-Life 2
> FEAR
> Call of Duty 2
> DOOM3
> Need for Speed Most Wanted

Takker. :)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-09-06 16:18

Peter T. wrote:

> Takker. :)

Hvis du kaster dig over HL2 så skulle du efterfølgende prøve at hænge smod
indover
Det giver gameplayet en ekstra dimension hvis man synes der er for lidt
action i den originale version
http://planethalflife.gamespy.com/View.php?view=HLMotw.Detail&id=18&game=4

"SMOD is the way Half-Life 2 should be played the second or third time
through. The increased number of enemies combined with the extra special
effects may put a strain on users with lower-end computers but those with
high-end systems can enjoy an action-packed retelling of the Half-Life 2
storyline with surprising new twists and even more advanced graphics. "

Episode 1 og Episode 2 er imho også værdige til en gennemgang hvis man kan
li' serien :)

Episode 2 trailers
http://www.youtube.com/watch?v=n0l5N6Exjz0
http://www.youtube.com/watch?v=FvvFxg21fdc

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-09-06 17:07

> [...]
>smod indover
>Det giver gameplayet en ekstra dimension hvis man synes der er for lidt

Den kendte jeg skisme ik'. Takker.

>Episode 1 og Episode 2 er imho også værdige til en gennemgang hvis man
>kan li' serien :)

Hvornår er releasedaten ca på EP2?

Fra : preben nielsen

Dato : 17-09-06 12:36

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du er til skydespil, _skal_ du simpelthen prøve
>
> Half-Life 2
> FEAR
> Call of Duty 2
> DOOM3

De er ok som test af nyt grafikkort, men som action-fyldt
skydespil synes jeg de er ret tamme.....

Der er stadig intet på markedet som slår SOF2 deathmatch

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-09-06 12:43

Har du prøvet Call of Duty 2 online?

Fra : PerX ...

Dato : 20-09-06 01:48

In article <Xns9840EA9734DBDmuh@130.225.247.90>, pinoc10
@hotmail.GEBIScom says...

> Jeg er åben for det hele - 3Dskydere, bilræs, flysims, porno... bare det er
> i 3D. :)

Visse vasse, dem og alle deres VGA spil *g*

Næ, prøv lige demoen af det nye Might and Magic spil: Dark Messiah :)

http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=2120&