GeoMipMap.cpp
Fra : Kim

Dato : 16-09-06 14:48

En buddy har fået et problem med et spil der melder:
"exception:file'.\src\TerrainNew\GeoMipMap.cpp',line 679,msg:
CMipMapTerrainBlock::BuildMipMaps(..):unsupported position stream :
terrain.mat"

Har jeg ret hvis jeg gætter på det er noget med et for lille grafikkort ?

Spillet er et købt Call of Juarez.

Mvh Kim

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-09-06 14:57

Kim wrote:
> [...]
> terrain.mat"
>
> Har jeg ret hvis jeg gætter på det er noget med et for lille grafikkort ?

ved ikke hvordan dit fransk eller tysk er, men her er der lidt der har
samme problem:

http://www.google.dk/search?q=exception:file+%27.%5Csrc%5CTerrainNew%5CGeoMipMap.cpp&hl=da&lr=&filter=0

Fra : Kim

Dato : 16-09-06 16:04

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev
> ved ikke hvordan dit fransk eller tysk er, men her er der lidt der har
> samme problem:
>
> http://www.google.dk/search?q=exception:file+%27.%5Csrc%5CTerrainNew%5CGeoMipMap.cpp&hl=da&lr=&filter=0

Dårligt...

Gider du lige oversætte dette:

chce to po mne nejake geomipmap.cpp nevite co stim nebo kde ten
geomipmap.cpp stahnout diky za odpoved

og dette:

Comme il a été précisé il faut au moins une GeForce 6600 pour faire
fonctionner le jeu,
le rapport de crash fait allusion à un GeForce 4...

Colonel well, je crois qu'il va falloir arrêter de poster des messages comme
quoi le jeu
plante sur votre ordinateur, alors que vous n'avez pas la configuration
requise pour
Call of Juarez (on vous a déjà répondu plusieurs fois, suite à vos multiples
messages).

Je suis désolé que vous ne puissiez jouer à Call of Juarez, mais on ne peut
rien y faire.

Mvh Kim

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-09-06 16:47

Kim wrote:
> [...]
> messages).
>
> Je suis désolé que vous ne puissiez jouer à Call of Juarez, mais on ne peut

Nu kan jeg så ikke fransk og ej heller tysk :)

Det første aner jeg ikke hvilket sprog er.

babelfish oversætter de 3 næste til følgende:

As it was specified one needs at least GeForce 6600 to make function the
play, the report/ratio of crash landing refers to GeForce 4...

--------

Colonel well, I believe that it will be necessary to stop poster of the
messages like what the play plants on your computer, whereas you do not
have the configuration necessary for Call of Juarez (one already
answered you several times, following your multiple messages
---
I am sorry that you cannot play Call of Juarez, but one can nothing make
there.