bisexual mand 52
Fra : kim holm

Dato : 30-11-06 23:06

Jeg er en bisexual mend på 52 fra albertslund, og jeg er vild med at onanere
sammen med en anden fyr gerne med en dejlig stor pik, og i alderen fra 17 og
op jeg elsker også at onanere on cam

pc-doktoren@mail.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-11-06 23:11

"kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er en bisexual mend på 52 fra albertslund, og jeg er vild med at
> onanere sammen med en anden fyr gerne med en dejlig stor pik, og i
> alderen fra 17 og op jeg elsker også at onanere on cam

Så er det vist Frank Leegaard, du skal have fat i.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 30-11-06 23:25

> "kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det vist Frank Leegaard, du skal have fat i.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Er Frank da fyldt 17 ?

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-11-06 23:31

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Er Frank da fyldt 17 ?

Frank Leegaard er både gået ned med et firma, er blevet forladt af en kone,
og har angiveligt en universitetsuddannelse, så det må vi nok gå ud fra, han
er. Desuden udlever han sit kærlighedsliv med katte, og det kræver jo en del
livserfaring at kunne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 01-12-06 00:02

> [...]
> kone, og har angiveligt en universitetsuddannelse, så det må vi nok gå ud
> fra, han er. Desuden udlever han sit kærlighedsliv med katte, og det

Ok, jamen så må han jo trænge til at blive muntret lidt op.

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 00:21

Jens Bruun wrote:
> "kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det vist Frank Leegaard, du skal have fat i.

Tænker du på med at være veludrustet?

/FL

Fra : Tony

Dato : 01-12-06 00:39

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker du på med at være veludrustet?

Nu var der ikke tale om at være veludrustet, men om en dejlig stor pik.
Der er noget forskel.

Tony

Fra : Benny den 9.

Dato : 01-12-06 08:15

Jens Bruun wrote:
> "kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det vist Frank Leegaard, du skal have fat i.

stor pik og over 17.......

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 22:34

Benny den 9. wrote:

> stor pik og over 17.......

Så så .. Jens er godt nok over 17 .. Det sidste kniber det mere med ..

/FL

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 10:44

Frank Leegaard wrote:

> Så så .. Jens er godt nok over 17 .. Det sidste kniber det mere med ..
>
> /FL

det var nu dig jeg referede til, men......

--
Bæ9

- overgir sig aldrig