ret fræk oplevelse
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-11-06 21:22

well jeg er rygget ind ved en dame i slutningen af 30 erne dejligt
erotisk buttet - nå vi har gået og pjattet nogen dage - nå jeg kom så
ned for at hente noget kaffe vand og der lå hun så i nat kjole og jeg
v fame ikke hvad der gik af mig jeg satte miig bare ned på senge
kanten og begyndet at massere hendes bryster hvilket udløste en
symbolsk modtsand - som gav mig en rejsning jeg lynede ned trak dyret
ud skeldte hendes kæber med tommel og pege finger og stak mit lem et
godt stykke ned i svælget på hende og hun sluprerede løs - nå jeg
havde jo så kvinden jeg har lovet at vi til at vile for oven så det
skulle gå lidt stærkt - hvad det også gjorde - nå men devicen er at
nogen gange så kaster det altså bare frugt af sig og bare gøre noget
ved det når det kommer over en det kan angiveligt gå fans galt hvis
man er uheldig - men kvinder er sgu ikke så tosset ... og jeg tror
nogen gange og det er mere ofte ind sjældent så synes de slet og ret
det bare er fedt at få noget kølle uden for meget dikkedarr ....
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Jens

Dato : 01-12-06 02:51

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> nogen gange og det er mere ofte ind sjældent så synes de slet og ret
> det bare er fedt at få noget kølle uden for meget dikkedarr ....

Kan du for helvet ikke lade den rotte-hund være pille-bøø...

Fra : Zeki

Dato : 01-12-06 17:21

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen gange og det er mere ofte ind sjældent så synes de slet og ret
> det bare er fedt at få noget kølle uden for meget dikkedarr ....

Og din pointe er?

Mvh
Zeki

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 23:06

Zeki wrote:
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
>
> Og din pointe er?

At det er lykkedes ham at få sex ..

/FL

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 03-12-06 05:30

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> At det er lykkedes ham at få sex ..

Hurra

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 13:35

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Og din pointe er?

Et vildt gæt (ja, jeg ved ikke, hvor jeg får det fra): "det bare er fedt at
få noget kølle uden for meget dikkedarr ...."

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.