Onani.
Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-11-06 23:20

Hvor tit onanerer du?

- og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

Fra : Nosex

Dato : 29-11-06 01:57

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in news:456cb605$0$165
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvor tit onanerer du?

Aldrig. Det er sådan noget, man lige prøver, når man er teenager og så er
det ikke interessant mere.

> - og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

Aldrig. Jeg har ingen partner.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 29-11-06 09:40

Den Tue, 28 Nov 2006 23:19:49 +0100 sendte "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> følgende røgsignaler:

>Hvor tit onanerer du?
>
>- og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

Nå, så kommer der snart et indlæg fra Nosse-sex, hvor han kalder den
slags for sygeligt og perverst og om hvor uskyldsren og kontrolleret han
er...og et eller andet med førtidspension og dårlige tænder.

Onani?

Jow, ikke så meget som i gamle dage (3-4 gange om dagen), senere var det
3-4 gange om ugen, nu er det 3-4 gange i kvartalet... *suk*

Foran en partner?

Hvaffor en partner? ;-(

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Jens

Dato : 29-11-06 14:59

Hr. Jensen wrote:
> [...]
>
> Jow, ikke så meget som i gamle dage (3-4 gange om dagen), senere var
> det 3-4 gange om ugen, nu er det 3-4 gange i kvartalet... *suk*

Det kan være du kan få et billede af Nusle, hvis du altså vil være munk..

Fra : Benny den 9.

Dato : 29-11-06 19:23

Hr. Jensen wrote:
> [...]
>
> Jow, ikke så meget som i gamle dage (3-4 gange om dagen), senere var det
> 3-4 gange om ugen, nu er det 3-4 gange i kvartalet... *suk*

dårlige tænder........

har du dårlige hænder

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-11-06 09:46

On Wed, 29 Nov 2006 19:23:23 +0100 "Benny den 9."
<3gange3@fire.plus.seks> sent the following smoke signals:

>dårlige tænder........
>
>har du dårlige hænder

Nope, dårligt hjerte.
Og mit forrige hjerteanfald kom i forbindelse med en gang heftig onani,
så jeg prøver at holde op.

Fra : triatleten

Dato : 29-11-06 13:31

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvor tit onanerer du?

gerne og helst dagligt

> - og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

ikke tit, næsten aldrig

Fra : Blinkhinde

Dato : 29-11-06 22:21

nusle nuslesen skrev:
> Hvor tit onanerer du?

Det kommer sådan i bølger. I perioder gør jeg det mange gange om
dagen og flere gange efter hinanden (også når jeg har haft
kærester). I andre perioder er det måske kun hver tredje eller hver
fjerde dag.

Jeg har spekuleret i, om det hænger sammen med, hvornår jeg er
frugtbar, men det gør det ikke. Det hænger heller ikke sammen med,
hvor stresset jeg er eller sådan noget.

> - og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

Det har jeg altid været meget genert med, men jeg har haft gjort det,
hvis manden gerne ville have det, - altså onaneret foran ham, jeg tror
aldrig, at jeg har onaneret sammen med en mand, - men til gengæld
sammen med veninder, men det er også ligesom noget andet.

Fra : Paul

Dato : 29-11-06 23:35

Blinkhinde skrev:

> [...]
> aldrig, at jeg har onaneret sammen med en mand, - men til gengæld
> sammen med veninder, men det er også ligesom noget andet.

Ja, det er givetvis noget andet... men, kan man tillade sig at spørge
ind til hvordan det er noget andet (når man ser bort fra
kønsforskellen)? Er det noget socialt eller tænder du på det?

M.v.h.

Paul

Fra : Blinkhinde

Dato : 29-11-06 23:53

Paul skrev:

> Ja, det er givetvis noget andet... men, kan man tillade sig at spørge
> ind til hvordan det er noget andet

Ja, det kan man godt. Herinde kan man vel næsten tillade sig at
spørge om hvad som helst.

> (når man ser bort fra
> kønsforskellen)? Er det noget socialt eller tænder du på det?

Dengang, for det er mange år siden, var det både noget socialt og jeg
tændte også på det (om de andre gjorde skal jeg ikke kunne sige, men
det formder jeg). Med en enkelt veninde udviklede det sig også til
reel sex, der dog på sin vis var ret uskyldig. Det var mens vi stadig
kun havde ganske få erfaringer med fyre (ja, drenge var det vel
nærmest dengang) og på en eller anden måde var det også at udforske
sin seksualitet i et forum der føltes mere "trygt".
Jeg kunne ikke forestille mig at onanere sammen med mine veninder i dag
og jeg kunne heller ikke forestille mig at have sex med nogen af dem.
Jeg kan godt fantasere om at være sammen med en anden kvinde og jeg
kan heller ikke udelukke, at det nogensinde vil ske igen, men jeg tror
det egentlig ikke rigtig, at det vil ske. Jeg ville nok aldrig selv
lægge op til det og den eneste gang i mit voksne liv, hvor jeg er
blevet antastet af en kvinde (der var sprunget ud som lesbisk) afviste
jeg hende. Jeg opfatter det ikke som rigtig sex. Jeg ved ikke rigtig
hvorfor (nok fordi jeg er til mænd). - Det, at der ikke er en pik og
en mandekrop involveret gør, at jeg måske netop opfatter det sådan
lidt "onani-agtigt" og uskyldigt. Det ville være sådan mere
"svævende". Jeg ville få orgasme, men jeg ville aldrig blive sådan
helt vild som med en mand. Kvinder er simpelthen ikke ligeså lækre,
sexede og spændende
Håber jeg kunne forklare det ordentligt. Det er sgu lidt svært.

Fra : Atemlos

Dato : 30-11-06 09:44

Blinkhinde wrote:

> [...]
> sexede og spændende
> Håber jeg kunne forklare det ordentligt. Det er sgu lidt svært.

Bruger du nogen siden dildo? Jeg har en teori om at det er noget kvinder gør
fordi manden kan lide det. men at de aldrig ville gøre det alene.

Fra : Samsara

Dato : 30-11-06 23:41

"Atemlos" <ole@oelnes.fist> skrev i en meddelelse

> Bruger du nogen siden dildo? Jeg har en teori om at det er noget kvinder
> gør fordi manden kan lide det. men at de aldrig ville gøre det alene.

Hej'sa

Når jeg ornanerer bruger jeg bestemt en dildo - både på klitoris og direkte
i skeden. Det fedeste er dog at bruge den på/omkring klitoris - så er der
orgasmegaranti

At bruge dildoen i skeden er også dejligt, men ..... det er sku' ikke det
samme
som en dejlig ægte pik - fornemmelsen er bare ikke den samme.

Venligst
Samsara

Fra : Blinkhinde

Dato : 30-11-06 11:23

Atemlos skrev:

> Bruger du nogen siden dildo?

Ja. Næsten altid. Det er med vibrator og det er fantastisk

> Jeg har en teori om at det er noget kvinder gør
> fordi manden kan lide det. men at de aldrig ville gøre det alene.

Den teori tror jeg godt, at du kan forkaste. De fleste kvinder jeg
kender benytter en dildo med vibrator når de onanerer. - Og de fleste
kvinder er heller ikke bange for at indrømme det overfor deres
veninder.

Der er så nok forskel på de dildoer mænd køber til deres kvinder og
så de dildoer kvinder selv køber. De dildoer min tidligere mand kom
hjem med var meget store og lignede pikke i form og farve (med nosser
og det hele) - og de havde ikke vibrator. De dildoer jeg selv har haft
købt er sådan i passende skedestørrelse og lidt mere fikse (sådan
med tigerstriber og sådan og med vibrator. Jeg tænker, at det
bunder i, at min mand ikke har tænkt ret meget på min nydelse, men
primært på, hvad han godt kunne tænke sig at se oppe i mig. - Ikke
fordi jeg har noget imod store pikke, - men så skal det altså også
være pikke og ikke dildoer.

Der er også forskel på, hvordan jeg har gjort, hvis jeg har skulle
onanere foran en mand og hvis jeg gør det alene. Når jeg gør det
alene og bruger dildo, så foregår det meste omkring klitoris, altså
at jeg bruger vibratoren på klitoris og kun indimellem stikker den op.
Hvis jeg sådan meget gerne vil have noget op (og sådan er det nogen
gange, men ikke altid), så bruger jeg en dildo som jeg stikker op, men
uden at tænde for vibratoren (for det bliver for meget) og bruger så
en anden med vibrator på klitoris. Den dildo der er oppe i mig rører
jeg stort set ikke ved, dvs. ikke nogen ind-ud bevægelser før
orgasmen er sådan lige oppe over.
Når jeg har onaneret foran mænd er fokus mere på selve det at kneppe
sig selv med dildoen. Det har de ligesom mest været til. Det kommer
jeg også af, men det er slet ikke ligeså godt.

Jeg bruger også nogen gange en lille en i røven, men det har jeg
altid haft det bedst med kun at gøre, når jeg var alene, fordi jeg er
genert over det, tror jeg. - Altså når det er onani og dermed noget
jeg selv gør - det er noget andet, hvis en mand knepper mig i røven
eller stikker noget op bagi på mig, så bliver jeg ikke så genert.

Nå, det blev et langt svar på et kort spørgsmål. - Kort og godt
tror jeg, at din teori opstår, fordi du ikke forestiller dig, at
kvinder knepper sig selv med dildoer som man ser det på film og på
nettet og så tænker du måske, at så benytter kvinder ikke dildoer.
Kvinder benytter dildoer, men for mit og for de veninder jeg har
snakket med det om's vedkommende bruger vi dem bare lidt anderledes,
når der ikke er mænd til stede. - Men om det er sådan for alle
kvinder, det skal jeg ikke kunne sige.

Fra : Nosex

Dato : 30-11-06 21:14

Ok, så har jeg fået nok. For satan hvor er folk dog nogle perverse og
beskidte svin!

Hvis jeg havde adgang til knappen, så ville jeg sgu trykke på den med det
samme!

Jeg er færdig med den her syge gruppe!

Fra : ThomasB

Dato : 30-11-06 21:19

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> beskidte svin!
>
> Hvis jeg havde adgang til knappen, så ville jeg sgu trykke på den med det

Det var på tide.

Af hjertet tak!

Fra : Benny den 9.

Dato : 30-11-06 22:30

Nosex wrote:
> [...]
> beskidte svin!
>
> Hvis jeg havde adgang til knappen, så ville jeg sgu trykke på den med det

tak

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-12-06 09:18

On Thu, 30 Nov 2006 22:30:21 +0100 "Benny den 9."
<3gange3@fire.plus.seks> sent the following smoke signals:

>tak

Det holder ikke, for lige så "forarget" han er, lige så tiltrukket er
han af gruppen.
Så der går max. 2 måneder, inden han er tilbage, enten under et nyt
alias eller også med et eller andet påskud om at være lokket herind af
en unavngiven brugers FUT.

Desuden er det jo ikke ligefrem første gang at han smækker med døren
herinde og i andre grupper.

What a jerk-off! (hvilket han også vil benægte)

Fra : Basil

Dato : 01-12-06 12:29

Hr. Jensen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> herinde og i andre grupper.
>
> What a jerk-off! (hvilket han også vil benægte)

Er det ikke bare at blokere for meddelelser fra ip 83.93.195.81, så er
vi fri for ham uafh. af hvilket alias han bruger?
Kai

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-11-06 23:13

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg er færdig med den her syge gruppe!

Skal vi vædde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-11-06 23:47

Nosex wrote:
> [...]
> beskidte svin!
>
> Hvis jeg havde adgang til knappen, så ville jeg sgu trykke på den med

En skam, vi alle sammen ved, det er tomme trusler.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : sdsf

Dato : 30-11-06 23:55

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> beskidte svin!
>
> Hvis jeg havde adgang til knappen, så ville jeg sgu trykke på den med det

Sædblærespænding gør at du drages grubben.

Fra : Benny den 9.

Dato : 01-12-06 08:19

sdsf wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Sædblærespænding gør at du drages grubben.

nå - du er her osse

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 04:31

"Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> wrote in message

> nå - du er her osse

At skrive på dk.politik er måske også ofte delvis om

libido = sædblærespænding = viljen til magt

Kedsomhedens rastløshed får os til at ville gøre en forskel

og at nogle vil trykke på knappen er da tankevækkende, ærligt og bevis
på at højt skattetryk skaber mangel på meningsfulde udfordringer
og muslimindvandring gør danskere desperate

Fra : JensenDenmark

Dato : 02-12-06 07:16

> "Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> wrote in message

Nu er denne fornøjelige beskæftigelse heldigvis betragtet som en naturlig
ting her i landet, men nogle steder kan forældre bestille barsk afvænning af
deres afkom, hvis de ikke bryder sig om lydende i huset. Dette sted tilbyder
afvænning fra al sexuel adfærd for unge mellem 13 og 17 år:
http://www.pinecreekranch.org/

Mvh
JensenDenmark

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 10:58

JensenDenmark wrote:

> [...]
> deres afkom, hvis de ikke bryder sig om lydende i huset. Dette sted tilbyder
> afvænning fra al sexuel adfærd for unge mellem 13 og 17 år:

så hellere konvertere til islam

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Rado

Dato : 02-12-06 18:33

On Sat, 2 Dec 2006 07:15:40 +0100, "JensenDenmark"
<jensen@center-validering.dk> wrote:

> [...]
>deres afkom, hvis de ikke bryder sig om lydende i huset. Dette sted tilbyder
>afvænning fra al sexuel adfærd for unge mellem 13 og 17 år:

Så er der måske en chance for at de kan blive gode soldater. Make war,
not love.

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-12-06 18:58

Rado wrote:

> Så er der måske en chance for at de kan blive gode soldater. Make war,
> not love.

Husk, som Kumbel siger, at ved et naturligt kønsliv kan man undgå
sportslivets fristelser.

Per v.

Fra : Basil

Dato : 02-12-06 20:55

Per Vadmand frembragte:

> Husk, som Kumbel siger, at ved et naturligt kønsliv kan man undgå
> sportslivets fristelser.
>
> Per v.

Den kan jeg bestemt tilslutte mig.
Kai

Fra : sdsf

Dato : 02-12-06 23:26

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Per Vadmand frembragte:

> Den kan jeg bestemt tilslutte mig.
> Kai
Hvem Kai?
Ham med den enormt flotte pik?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 03:34

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

Piet Hein kaldes han vist altid nu - og siger også at

"Forældre kan opdrages til at forstå - men så skal man også ha haft
dem som små"

Men min far, der var tøffelhelt, forstod mig og så op til mig, fordi
jeg turde gøre (mildt verbalt) oprør mod hans kone

Piet Hein 1901-1989

Det modsatte af en dumhed er ikke den modsatte dumhed.

Man skal vise sin skæbne, at man ikke gir sig, så gir dèn sig.

Kunst er løsning af problemer, som ikke kan formuleres klart, før de
er løst.

Man gør oprør mod uniformering ved at anlægge en
antiuniformerings-uniform.

Intelligensprøver viser menneskers intelligens - nemlig de menneskers,
som har lavet prøverne.

Bare fordi mennesker er uenige med mig, føler jeg mig ikke forpligtet
til at være uenig med dem.

Kun idioter kan undvære deres medmenneskers hjerne.

For at undgå, at de, som har pengene, har magten, har man udtænkt
systemer, hvori de, har pengene.

Mennesket er det dyr, som selv slår de streger, det selv falder over.

Ingen fortid har mere fortid i sig end nutiden.

Den lange skole- og studietid - det er de gamle bavianers forsøg på at
holde de unge nede så længe som muligt.

Det fixe ved faguddannelse er, at uden den kan man ikke kritisere
fagfolk, og efter dèn vil man ikke.

Sproget som bekendt til 3 ting: at udtrykke sine tanker og vigte sig;
at skjule sine tanker og vigte sig; og: at vigte sig.

Skabene fantasi er evnen til at se ting, før de er der.

Blandt de blinde er den énøjede ikke konge, men regnet for defekt.

Sine egne dumheder skal man dvæle ved for at forstå andres.

At kræve er en dårlig erstatning for at yde.

Man kan ikke blodigere udtrykke foragt for mennesker end ved ikke at
vente af dem.

Man er hvad man yder.

Det besværlige ved idioter er, at de tror, man er idiot. Og omvendt.

Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men
beregning.

At ville forstå naturens finmekanik ved hjælp af vores praktiske
tankevaner er som at ta boxehandsker på for at løse en knude på en
spindelsvævstråd.

Matematik er dèt, hvis sandheden er uafhængig af dets virkelighed.

Teknik er dèn kunst at anvende mindst mulig teknik.

Det er let at sige noget sandt. Det er svært at sige noget
interessant.

Man arver i hvert øjeblik boet efter sit fortidige jeg - uden
forpligtelse til at fortsætte med dets dumheder, men med mulighed for
at lære af dem.

Humor er en henvisning til exisstensen af videre perspektiver.

Man tænker bedst, når man har talt.

"Det du siger kort og klart, lar sig modbevise snart, det du maler i
det dunkle, vil som visdom længe funkle." Piet Hein

Man dutter folk en mening på, hvis vanvid alle kan forstå. Piet Hein

Den virkelig vise er den der forstår, at forstå også den som han ikke
forstår. Piet Hein

Det du maler i det dunkle/vil som visdom evigt funke/Det du siger kort
og klart/lar sig modbevise smart.Piet Hein

Det dunktelt sagte er det dunkelt tænkte. Esaias Tegner

Satiren er et nyttigt lille spejl/Den viser os de menneskelige fejl/
Vi hilser den med bravoer og dacapo'er/ og føler hvor den rammer -
vore naboer. Piet Hein

The soul may be a mere pretense/
the mind makes very little sense/
So let us value the appeal/
of that which we can taste and feel. Piet Hein(Sjælen ved vi intet om,
muligvis er skallen tom, lad os derfor ej forsmå, det som man kan føle
på. Piet Hein

Livets spild er så snedigt indrettet, at når vi snyder i det,
bliver det os selv, vi snyder. Piet Hein

Teknik er den kunst at anvende mindst mulig teknik. Piet Hein

Hvis man vil være sikker på at sejre, skal man slås med sig selv.
Piet Hein

Sig mig, hvem du tror, du er, og jeg skal sige dig, hvem du er.
Piet Hein

Man opvejer sin mangel på glæde over sig selv med selvglæde.
Piet Hein

Den eneste vej til at virke ægte det er at være ægte. Piet
Hein

Gode mennesker er dem, der blir bedre af at blive behandlet godt.
Piet Hein

Gode mennesker er dem, der blir bedre af at blive behandlet godt.
Piet Hein

Når man ikke kan lukke en dør op, kan det være, fordi man maser den
forkerte vej. Piet Hein

Utilfredshed med at få for lidt, er en forskønnede
forklædning for utilfredshed med at yde for lidt. Piet
Hein

Sjælen gror af det, den bider i sig. Piet Hein

Den, som lænker en slave til sig selv, lænker sig selv til en slave.
Piet Hein

Den som kun ta'r spøg for spøg
og alvor kun alvorligt,
han og hun har faktisk fattet
begge dele dårligt.

Lille kat, lille kat, lille kat på vejen, hvis er du, hvis er du, jeg
er sku min egen

Fra : Samsara

Dato : 30-11-06 23:46

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvor tit onanerer du?
>
> - og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

Hej'sa

Det er meget forskelligt. I perioder sker det hver dag og i andre perioder
kan der være ret stille på det felt. Hvad der gør det, kan jeg ikke
forklare.

P.t. har jeg ingen partner, men jeg har ingen skrupler ved at ornanere
foran/sammen med ham, når jeg har en. Det er vanvittigt frækt at ligge
der og ornanere og se udtrykket i hans øjne - begæret der vokser

Venligst
Samsara

Fra : Thomas Bruun

Dato : 04-12-06 20:11

nusle nuslesen skrev:
> Hvor tit onanerer du?
>
> - og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

Jeg har faktisk onaneret til udløsning i en kirke da jeg var
teenager...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-12-06 09:39

On 4 Dec 2006 11:11:29 -0800 "Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>Jeg har faktisk onaneret til udløsning i en kirke da jeg var
>teenager...

Hvis det var for ca. 45 år siden og du nu er pensioneret skolelærer
bosiddende i Vestjylland, så tror jeg dig gerne...

Fra : Tony

Dato : 05-12-06 23:26

"Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com> skrev i en meddelelse

nusle nuslesen skrev:
> Hvor tit onanerer du?
>
> - og hvor tit onanerer du foran/sammen med din partner?

Jeg har faktisk onaneret til udløsning i en kirke da jeg var
teenager...

Du skulle vel aldrig ha' været kordreng i en katolsk kirke ?

Tony

Fra : Basil

Dato : 06-12-06 05:33

Tony har bragt dette til verden:
> [...]
> teenager...
>

> Du skulle vel aldrig ha' været kordreng i en katolsk kirke ?

....eller Katolsk præst?
Kai

Fra : Benny den 9.

Dato : 06-12-06 08:13

Tony wrote:
> [...]
> teenager...
>

> Du skulle vel aldrig ha' været kordreng i en katolsk kirke ?

ROFL

--
Bæ9

- overgir sig aldrig