webcam og kvinder
Fra : joke

Dato : 23-11-06 21:59

Hejsa

Hvorfor er der så få kvinder på internettet der har webcam, og som bruger
det seksuelt.

Det er faktisk rimligt frækt at chatte og se hvad den anden laver samtidig
har et par kontakter der er klar men man kunne jo altid bruge flere.

Så lige en opfordring kvinder kom ud af busken og vis det sande jeg på cam
SF

Hilsen

Webcam manden

Fra : enkvinde

Dato : 23-11-06 23:33

> Hejsa
>
> Hvorfor er der så få kvinder på internettet der har webcam, og som bruger
> det seksuelt.

Fordi det er gabende kedeligt for kvinder, at sidde og glo på, at en
fremmede mand hiver i sin pik.

Hilsen Eva

Fra : ThomasB

Dato : 24-11-06 22:37

enkvinde skrev:

> Fordi det er gabende kedeligt for kvinder, at sidde og glo på, at en
> fremmede mand hiver i sin pik.

Jeg har lidt svært ved at tro, at du kan udtale dig på "kvinders" vegne og
måske tænder du lidt på pikke.

Fra : enkvinde

Dato : 25-11-06 01:33

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lidt svært ved at tro, at du kan udtale dig på "kvinders" vegne og
> måske tænder du lidt på pikke.

Thomas, vi lever i et frit land og du kan tro lige hvad du vil Og du har
helt ret, jeg tænder ikke bare lidt på pikke, men faktisk temmelig meget,
hvis der vel og mærke også er lidt celler, der er aktive i det øverste hoved
*b*

Hilsen Eva

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-11-06 03:04

ThomasB wrote:

> Jeg har lidt svært ved at tro, at du kan udtale dig på "kvinders"
> vegne og måske tænder du lidt på pikke.

mon ikke de fleste heteroseksuelle kvinder gør det?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 25-11-06 13:59

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> mon ikke de fleste heteroseksuelle kvinder gør det?

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men der er givetvis nogle der gør.

Fra : Stine Sommer

Dato : 24-11-06 22:37

> Fordi det er gabende kedeligt for kvinder, at sidde og glo på, at en
> fremmede mand hiver i sin pik.

Hvorfor tror du det?

Mvh Stine Sommer

Fra : joke

Dato : 24-11-06 23:56

"Stine Sommer" <sol@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tror du det?
>
> Mvh Stine Sommer
skal det forståes som om du godt kan lide lidt cam2cam lir

Fra : Stine Sommer

Dato : 25-11-06 15:21

> skal det forståes som om du godt kan lide lidt cam2cam lir
Har aldrig prøvet det.
Kan ikke forestille mig at det kunne få mig tændt - men måske hvis jeg var
det i forvejen.

Fra : enkvinde

Dato : 25-11-06 01:29

"Stine Sommer" <sol@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tror du det?

Hvis det var så vildt spændene ville joke nok ikke have store problemer med
at finde kvinder der ville *s*

Hilsen Eva

Fra : Stine Sommer

Dato : 25-11-06 15:25

> Hvis det var så vildt spændene ville joke nok ikke have store problemer
> med
> at finde kvinder der ville *s*
Nej, det appellerer vist klart mest til mænd.
Synes bare ikke man kan sige at (alle) kvinder synes det er "gabende
kedeligt". Det afhænger af situationen, tror jeg.

Fra : joke

Dato : 26-11-06 20:38

> Nej, det appellerer vist klart mest til mænd.
> Synes bare ikke man kan sige at (alle) kvinder synes det er "gabende
> kedeligt". Det afhænger af situationen, tror jeg.
OKI SS, men for mig er det nu heller ikke spørgsmålet om at vise den frem
men det er lidt pirrende med sexfantasier mens man ser hinanden, så skulle
du få lyst (eller andre) kan du/I bare skrive en mail SS

Hilsen

JOKE

Fra : Benny den 9.

Dato : 26-11-06 22:07

joke wrote:
> [...]
> men det er lidt pirrende med sexfantasier mens man ser hinanden, så skulle
> du få lyst (eller andre) kan du/I bare skrive en mail SS

du ka da vist godt li spam?

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-11-06 21:26

On Thu, 23 Nov 2006 23:33:19 +0100, "enkvinde"
<HulkendeHulda@hotmail.com> wrote:

>Fordi det er gabende kedeligt for kvinder, at sidde og glo på, at en
>fremmede mand hiver i sin pik.

Ohh det må du ikke sige blomsten af scors ungdom sider og river i
derres eget lem live på web cam
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)