Købesex og fast food
Fra : Paul

Dato : 21-11-06 11:55

Ja, undskyld den Warmingske overskrift.

Er der nogen som kan fortælle mig charmen ved købesex?

Er købesex ikke lidt som fast food?

Man ved det er dårligt og usundt, men pengene brænder i lommen når man
går forbi og det er jo langt lettere end selv at gøre noget ved sagen og
kræse i køkkenet.

Hvad pokker får mænd til at give penge for at onanere i en kvinde på akkord?

M.v.h.

Paul

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-11-06 13:37

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, undskyld den Warmingske overskrift.
>
> Er der nogen som kan fortælle mig charmen ved købesex?
>
> Er købesex ikke lidt som fast food?

Både og.
Man kan vende det om.
Hvor ønsker man at hovedvægten af oplevelsen skal ligge.
Skal det være et eller andet fysisk krav der skal opfyldes. Kæmpe patter /
røv, special hud / hårfarve, højde... osv. Så er der vel egentlig kun
købesex tilbage?
Men skal oplevelsen være smuk og et varigt minde er sex med en partner man
elsker helt vildt nødvendig.

Men ok købesex og fastfood er da en sammenligning. Men det kunne jo også
være at gå på en god restaurant, hvis tøsen er god!

Brian

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-11-06 14:51

Den Tue, 21 Nov 2006 13:36:35 +0100 sendte "Brian Olesen"
<nomail@please.dk> følgende røgsignaler:

>Men ok købesex og fastfood er da en sammenligning. Men det kunne jo også
>være at gå på en god restaurant, hvis tøsen er god!

Det må være hende her:
http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article245208.ece

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-11-06 16:51

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Tue, 21 Nov 2006 13:36:35 +0100 sendte "Brian Olesen"
> <nomail@please.dk> følgende røgsignaler:

> Det må være hende her:
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article245208.ece

Hey kanon!
Før eller efter de ni? *gg*

Brian

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-06 18:12

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Man ved det er dårligt og usundt, men pengene brænder i lommen når
> man går forbi og det er jo langt lettere end selv at gøre noget ved

At mænd køber, tyder på at der er en kvalitet som UNDERTIDEN kan
konkurere med the old in-out med dine børns mor
Nogle er til en hurtig burger eller hotdog, nogle er til
langtidsbondage - og skænderier med en kæreste der har hovedpine hvis
ikke hun får en minkpels Smag og behag er forskellig

"I love prostitution in and for itself ...In the very notion of
prostitution there is such a complex convergence of lust and
bitterness, such a frenzy of muscle and sound of gold, such a void in
human relations, that the very sight of it makes one dizzy! And how
much is learned there! And one is so sad! And one dreams so well of
love!GustaveFlaubert

"Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem,der gør mest gavn i
samfundet.Ann-Mari MaxHansen