Thaipiger bør udkonkureres af danske. Stop~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-06 09:56

Thaipiger bør udkonkureres af danske. Stop alfonseriforbud.

Kvindesag søger at gøre alfonser til skurke, og selv at slå sig op som
beskyttere af de importerede prostituerede, og denne god-ond
forenkling er helt gal

Vi har ikke i ministerie eller politi *dyb indsigt*,

så vi kan gavne vedr. de overgreb, som utvivlsomt sker internt i de
komplicerede kriminelle miljøer i ulande.

Mafiøse netværk gør det nødvendigt, at piger, der gives flybillet til
Danmark, har en gæld, som de skal betale og ikke kan overtages af
andre alfonser - eller ny kærester , når de har bevist sig effektive
indtjenere på danske massageklinikker og callgirlcentraler

Vi skal droppe ideen om, at købesex er en sag for staten at dæmme op
imod og blande sig i.

En liberalisering vil gøre det nemmere for danske piger med lyst til
mega-timeløn , at tage brødet fra udenlandske skønheder.

Det er vejen frem - eller rettere en af dem - ikke nuværende klapjagt,
hvor staten bekoster store summer på at skabe fristeder for piger, der
reelt er vindere og ikke bør ynkes.

Glædespiger er uskadelige indvandrere, modsat muslimer. Deres
medbragte kærester og beskyttere får en ublu indtægt, der forarger,
men det er ikke et problem for danskere, så brug politiets resourcer
på noget andet.

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-11-06 10:59

> [...]
> alfonser - eller ny kærester , når de har bevist sig effektive indtjenere
> på danske massageklinikker og callgirlcentraler

Wamling det eneste du kan gøre er at besøge dem noget oftere så de hurtigt
kan få betalt deres flybillet!
Husk lige at tage et bad først! Så der ikke bliver noget snik snak!
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-06 18:08

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message

> Wamling det eneste du kan gøre er at besøge dem noget oftere så de
> hurtigt kan få betalt deres flybillet!
> Husk lige at tage et bad først! Så der ikke bliver noget snik snak!

Selv danske piger har $-tegn i øjnene og vil ikke sige nej til
fyrstelig timeløn for at sprede ben et par minutter, hvis jeg i en
sådan situation kunne finde på at stinke af armsved
Uanset hvad lugt man har, incl den fæle tobak, så efterlader det ikke
varige smerter i næsen, vel?

Hvis du har en kæreste så ønsker hun magt over dig og at bevise at hun
kan få dig til at tage bad - der er fordele ved købesex , foruden at
forandring fryder

"I love prostitution in and for itself ...In the very notion of
prostitution there is such a complex convergence of lust and
bitterness, such a frenzy of muscle and sound of gold, such a void in
human relations, that the very sight of it makes one dizzy! And how
much is learned there! And one is so sad! And one dreams so well of
love!GustaveFlaubert

"Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem,der gør mest gavn i
samfundet.Ann-Mari MaxHansen