Panikalder?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 11:17

Jeg ser, at I har hygget jer med mudderkampe, mens jeg var væk (gad ikke
læse det hele, 2-3 indlæg er vist nok til at fange essensen - eller manglen
på samme) *G*

Nå, jeg har været en tur til Oslo med hele familien - mormor, mor, mostre,
onkel, bror, svigerinde, søstre. Vi var en større flok.

Det var herligt.

Min ene søster på 30 år (lige fyldt) og jeg kom til at snakke om, at der
åbenbart er mange mænd i 40'erne og 50'erne - der må være i panikalderen -
panik, panik inden lukketid. Vi er løbet ind i en del selv, og har set endnu
flere "in action".

De har muligvis ikke taget den uddannelse de ønskede sig, ikke fundet deres
rette hylde arbejdsmæssigt, ikke bosat sig der i landet, hvor de helst ville
og med den boligform der tiltalte dem - who knows - men det virker lidt
sådan - men en ting er helt sikkert, de har i hvertfald ikke styr på det der
med kvinder.

Nu da snakken var taget op, benyttede vi lejligheden til at studere de
mennesker der nu engang var med på færgen (lørdag aften - fredag havde vi
for travlt med at danse), og her er lidt af det der er så åbenlyst, at man
"fanger" det allerede ved første eller andet (evt. tredje) øjekast.

1. "Han" prøver at flirte med alle hunkønsvæsner under ca. 35 år (resten,
dvs. "hans" jævnaldrende, eksisterer åbenbart ikke i "hans" bevidsthed - i
hvert fald ikke før "han" er så beruset eller desperat, at alt vist kan være
ligemeget)

2. "Han" er fuldstændigt blind overfor hvor tåbeligt "hans" flirt tager sig
ud, når den "kastes i grams" (hvor fatsvag kan man være, vi sidder to søstre
sammen, og reagerer ikke - men "han" prøver igen med den ene af os, så den
anden - så servitricen, så en på dansegulvet - og så tager "han" runden
igen - og igen... christ - det er jo tragikomisk - og hvis der så blot havde
været én "han" - men nej, der var flere)

3. "Han" tror åbenbart virkelig selv, at "han" er lækker på den der måde man
ellers forbinder med selvhøjtidelige kendisser - hvilket i en del tilfælde
er meget vanskeligt at forstå

4. "Han" satser yngre og yngre, jo mere beruset "han" bliver - for til sidst
at kapitulere og gå efter jævnaldrende eller ældre kvinder eller bare hvad
som helst

5. Når "han" endelig har fået en godt beruset 40 årig med ud at danse,
senere på aftenen (da det er gået op for "ham", på trods af "hans"
enfoldighed, at "han" ikke med sin (let?) klodsede facon, alt for
vildtvoksende øjenbryn, hår i ørerne og manglende styr på barbermaskinen -
ikke vil kunne score servitricen eller andre under 40 år) - så kan "han" for
det første overhovedet ikke danse, og hvor det andet tror "han" åbenbart
stadig, at det er smart at forsøge at flirte med andre, samtidig med at han
gramser lidt på den berusede kvindes numse - sikkert for at dække over den
mangelfulde motoriske koordinering hos ham selv. Ingen kvinde med respekt
for sig selv ville da røre en sådan mand med en ildtang. Ikke desto mindre
var der altså en del af dem på Oslo-færgen *G*.

6. "Han" bliver som regel også mere og mere sjusket at se på, som aftenen
skrider frem. Skjorten op af bukserne, lynlåsen halvt lynet efter
toiletbesøg (det efterladen en med en ret klar fornemmelse af, at så er der
nok ikke ligefrem overskud til at vaske hænder *yrrddkk!*), håret i uorden,
lidt øl/vin/drink på skjorten osv.

Anyway - skulle nogen læse dette, som gebærder sig således - kan I måske
betragte følgende som venlige råd:

1. Det er ikke helt sikkert, at "du" er så lækker som "du" selv tror

2. - måske har "du" ikke _fortjent_ en langt yngre kvinde, bare fordi du
tilfældigvis er født som mand - heller ikke hvis du skulle have købt en
brugt Mercedes

3. - måske ser "du" i virkeligheden ud til at have, præcis den alder "du"
har

4. - måske skulle "du" overveje at modnes lidt, når det drejer sig om
kvinder - både mht. hvem "du" går efter, og mht. hvordan "du" gebærder
"dig" - og tro mig, måden "du" ser på kvinder, taler til/om kvinder afslører
"dig" (og dette kommer af måden "du" tænker på).

Der er ikke mange kvinder, som bryder sig om at være "en af mange".
- når man flirter er det ret smart at udse sig én at flirte med, og så gå
efter hende, så følger hun nemlig, at det er fordi hun er interessant (og at
det _kun_ er hende der er det i "dine" øjne (den aften)) - det gør en verden
til forskel

De mænd der har fattet dette, eller i det mindste udstråler at de blot er
der for at hygge sig og have det sjovt og dejligt (og derfor måske slet ikke
ser nogen) - de vinder med mange hestelængder

Fra : Paul

Dato : 19-11-06 14:07

nusle nuslesen skrev:
> Jeg ser, at I har hygget jer med mudderkampe, mens jeg var væk (gad ikke
> læse det hele, 2-3 indlæg er vist nok til at fange essensen - eller manglen
> på samme) *G*

Lige netop ~ boring as hell!

Velkommen tilbage, iøvrigt...

> De mænd der har fattet dette, eller i det mindste udstråler at de blot er
> der for at hygge sig og have det sjovt og dejligt (og derfor måske slet ikke
> ser nogen) - de vinder med mange hestelængder

Lige præcis.

Som sædvanlig en spot on reality check fra Nusletøzen.

M.v.h.

Paul

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 14:25

nusle nuslesen wrote:

Et eller andet sted synes jeg det er beretning som man kan se igen og igen
når folk beruser sig. Om det har noget at gøre med panikalder, har jeg
vanskeligere ved at kunne sige. Jeg fornemmer nu selvsamme lidt kisksede
adfærd hos begge køn, når de har "været ude af rotation" for en tid.

Jeg fornemmer et eller andet sted en lige så stor frustation fra dig selv
over at du ikke morede dig så meget som forventet. Når den slags sker, er
det såre menneskeligt at forfalde til at ville se at andre folk, altså er
mere kiksede end en selv.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 14:44

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Et eller andet sted synes jeg det er beretning som man kan se igen og igen
> når folk beruser sig.

Ej, jeg er lidt uenig - de yngre mænd dansede slet og ret med hinanden i
stort antal - så mange, at de ældre familiemedlemmer troede der var tale om
homoseksuelle (er det her en slags bøssebar) - men det var de ikke - de var
der bare for at more sig, og det gjorde de så.

Der var såmænd også en fyr på 20 (et-eller-andet) der hev min mosters
veninde i slutningen af 50'erne op at danse.

Tro mig, der var ikke en eneste 40-50 årig på dansegulvet med en ældre
kvinder end dem selv - og ikke en af dem kom og spurgte om min mormor på
snart 80 ville danse, og de spurgte heller ikke de øvrige ældre kvinder

> Om det har noget at gøre med panikalder, har jeg vanskeligere ved at kunne
> sige. Jeg fornemmer nu selvsamme lidt kisksede adfærd hos begge køn, når
> de har "været ude af rotation" for en tid.

Ude af rotation?

Vil det sige, at hvis man ikke kommer ret meget ud - så mener man dermed, at
vejen frem er at prøve at score en der er 10-25 år yngre og ikke blot se om
man måske kunne møde en nogenlunde jævnaldrende og måske se hinanden lidt
an?

Ups, siger jeg bare *GG*

> Jeg fornemmer et eller andet sted en lige så stor frustation fra dig selv
> over at du ikke morede dig så meget som forventet.

Den må stå på din egen regning - det er mange år siden, at jeg har haft så
skøn og dejlig en weekend

> Når den slags sker, er det såre menneskeligt at forfalde til at ville se
> at andre folk, altså er mere kiksede end en selv.

Ja, det er det sikkert.

- det er også såre menneskeligt at gå i forsvarsposition og sige "det man
siger, er man selv"

- er det nu, at jeg skal påstå, at det er det du gør her? - og spørge om du
skulle være i kategorien?

Bliver det så til en tur i mudderet? - i så fald har jeg andet at tage mig
til.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 14:59

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> kvinder end dem selv - og ikke en af dem kom og spurgte om min mormor
> på snart 80 ville danse, og de spurgte heller ikke de øvrige ældre

Den kan jeg sagtens nikke genkendende til.
Hvad så - hvis det ikke tænder for dem at danse med ældre kvinder - hvad
ondt er der så i det?

> [...]
> dermed, at vejen frem er at prøve at score en der er 10-25 år yngre
> og ikke blot se om man måske kunne møde en nogenlunde jævnaldrende og

Omvemdt ¨må man jo sige at både mænd og kvinder nu scorer langt yngre
modeller i stort tal. Det nye er nu at kvinderne også gør det. Den tendens
er svj kan se ny.

> [...]
> man siger, er man selv"
>
> - er det nu, at jeg skal påstå, at det er det du gør her? - og spørge

Næe .. Kan skam sagtens more mig over andre mennesker til fest. Men det
forekommer mig altså at du trækker lidt rigelige veksler på den ene
irriterende mandsperson.

Jeg føler mig nu ikke spor ramt - min metode til at score går ikke ud på at
jagte kvinderne. Jeg lader dem stille og roligt komme til mig.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 16:18

> [...]

> Den kan jeg sagtens nikke genkendende til.
> Hvad så - hvis det ikke tænder for dem at danse med ældre kvinder - hvad

Intet - med hvad er det der gør, at de gør sig selv til grin overfor 20
årige (husk at jeg "taler" om 40-50 årige), når de i stedet kunne kurtisere
en 40-50 årig og måske rent faktisk gå derfra med en positiv oplevelse, og
en evt. start på et-eller-andet?

Det der skete mest i går aftes var jo, at disse fyre slet ikke kommer nogen
vegne - med nogen som helst - og det ser da ud til, udefra, at det ellers
var det de gerne ville.

> Omvemdt ¨må man jo sige at både mænd og kvinder nu scorer langt yngre
> modeller i stort tal. Det nye er nu at kvinderne også gør det. Den tendens
> er svj kan se ny.

Ja, jeg er enig.

Den tendens er ny.

> Næe .. Kan skam sagtens more mig over andre mennesker til fest. Men det
> forekommer mig altså at du trækker lidt rigelige veksler på den ene
> irriterende mandsperson.

Citat:

> Jeg føler mig nu ikke spor ramt - min metode til at score går ikke ud på
> at jagte kvinderne. Jeg lader dem stille og roligt komme til mig.

Skaber du øjenkontakt, og så sker tingene derfra?

Skaber du så øjenkontakt, smiler osv. med så mange som muligt, på én gang -
og så kommer i to og to eller hvordan?

Kan du slet ikke se min pointe?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 16:26

nusle nuslesen wrote:

> Skaber du øjenkontakt, og så sker tingene derfra?

Jeg vil sige at det fungerer bedst hvis man møder nogen der kender nogen. Så
lader man bare tiden gå, og er sig selv - hverken mere eller mindre

> Skaber du så øjenkontakt, smiler osv. med så mange som muligt, på én
> gang - og så kommer i to og to eller hvordan?
>
> Kan du slet ikke se min pointe?

Det kan jeg da sagtens. Men jeg kan da også mindes at du har flirtet med
nogen yngre end dig selv. Det hørte du mig ikke øffe over.

Der hvor jeg rammes, er at jeg engang kom til at fortælle en jeg var lidt i
indledende øvelser med via dating, hvordan en meget smuk pige henne i Fakta
flirtede helt vildt med mig.

Hun gik fuldstændig amok, og beskyldte mig for pædofili og jeg ved ikke
hvad. Hende henne i Fakta var 23-24 år, og min formuft forbød mig da at gå
videre end flirten. Men det boostede da selvtilliden helt vildt. Særlig
fordi pigen var MEGET smuk.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 17:13

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil sige at det fungerer bedst hvis man møder nogen der kender nogen.
> Så lader man bare tiden gå, og er sig selv - hverken mere eller mindre

Det er så også et ganske anderledes set-up, end det jeg skrev om. Jeg er
ikke sikker på at det at lære hinanden at kende igennem venner/bekendte -
kan sammenlignes med at gå i byen.

> Det kan jeg da sagtens. Men jeg kan da også mindes at du har flirtet med
> nogen yngre end dig selv. Det hørte du mig ikke øffe over.

Det kan du da bare gøre

> [...]
> videre end flirten. Men det boostede da selvtilliden helt vildt. Særlig

Ja, det er tydeligt, at det virkeligt vigtige her er, at hun er MEGET smuk

Er graden af hendes skønhed direkte proportionel med den udløste
"selvtillidsværdi" i dig?

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg synes, at hende du skrev med
reagerede tåbeligt - og ganske ude af proportion.

Men...

Hvad var det der gjorde, at du mente, at en kvinde du var ved de "indledende
øvelser" med - skulle føle øget interesse i dig ved at høre denne beretning?
- og hvad mener du med: "min formuft forbød mig da at gå videre end
flirten"?

- var du ikke i de indledende øvelser med en anden?
- var det ikke hende, du var interesseret i?
- var det ikke derfor, at flirten egentlig bare var en flirt, og ikke ville
blive andet?
- du var vel ikke ved de indledende øvelser med en kvinde, som du egentlig
ikke ville have, vel?

Naaah, du - den var virkelig ikke smart - du dummede dig temmeligt stort
dér - og det ved du nok godt.

Selv ville jeg bare have droppet dig - ikke så meget dramatik i det. Dit
stunt ville have gjort at jeg mistede interessen i dig (når man prøver at
tænde et bål, er man ærligt talt ikke helt kvik, hvis man selv slukker
gnisten, det ved enhver lille spejderdreng )

- men jeg er altså også konsekvent (måske en smule mere end kvinder er
flest), og det overflødiggør sådan set de der ubeherskede reaktionsmønstre
(som jeg kender fra mine yngre dage, hvor jeg ikke "turde" være helt så
konsekvent).

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 17:25

nusle nuslesen wrote:

> Det er så også et ganske anderledes set-up, end det jeg skrev om. Jeg
> er ikke sikker på at det at lære hinanden at kende igennem
> venner/bekendte - kan sammenlignes med at gå i byen.

> Det kan du da bare gøre

Hvorfor skulle jeg det. Det generer mig jo ikke.

> Ja, det er tydeligt, at det virkeligt vigtige her er, at hun er MEGET
> smuk

Jøpz .. Gu var hun så...

> Er graden af hendes skønhed direkte proportionel med den udløste
> "selvtillidsværdi" i dig?

Den er helt klart en faktor....

> [...]
> "indledende øvelser" med - skulle føle øget interesse i dig ved at
> høre denne beretning? - og hvad mener du med: "min formuft forbød mig

At jeg jo ikke havde bestemt mig for noget endnu, og jo kunne have forfulgt
sagen med den 24 årige.

> [...]
> ville blive andet?
> - du var vel ikke ved de indledende øvelser med en kvinde, som du

Hvis man har snakket lidt på dating med en og mener at det er hende man vil
have, så er man enten dum eller desperat.
Man skal altså videre i processen inden afgørelsen træffes

> Naaah, du - den var virkelig ikke smart - du dummede dig temmeligt
> stort dér - og det ved du nok godt.

Næe .. Føler bestemt ikke jeg dummede mig. Kan hun ikke leve med at jeg
fortæller at en har flirtet med mig i Fakta, ender det aldrig med et godt
forhold. Så jeg følte mig ikke spor dum eller skuffet - bare afklaret.

Hun havde forøvrigt selv fortalt om alle hendes erobringer og seksuelle
eskapader det sidste år, så hvis ikke man kan tage det man giver - så ender
man aldrig som min partner.

> [...]
> prøver at tænde et bål, er man ærligt talt ikke helt kvik, hvis man
> selv slukker gnisten, det ved enhver lille spejderdreng )

Hvis gnisten ikke var større - så skulle den slukkes.

> [...]
> flest), og det overflødiggør sådan set de der ubeherskede
> reaktionsmønstre (som jeg kender fra mine yngre dage, hvor jeg ikke

Hvis du er glad for dit reaktionsmønster - så fred med det ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 17:59

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle jeg det. Det generer mig jo ikke.

Hvad var det så der gjorde, at du bragte det op?

> Jøpz .. Gu var hun så...

Ville det ikke have været lige så livsbekræftende om hun havde været en helt
almindelig udseende kassedame/pige?

> Den er helt klart en faktor....

Ja, det kan jeg forstå.

> At jeg jo ikke havde bestemt mig for noget endnu, og jo kunne have
> forfulgt sagen med den 24 årige.

Havde du ikke bestemt dig for at foretage de indledende øvelser med hende,
som du skrev med?

Hmm... Hvad er der egentlig tale om her?

Du indleder en kurtisering af én kvinde - og så gør du hende opmærksom på,
at du kunne tænke dig at forfølge en anden kvinde - og så forventer du, at
den første kvinde bliver begejstret ved at høre dette?

Er der noget jeg misforstår?

> Hvis man har snakket lidt på dating med en og mener at det er hende man
> vil have, så er man enten dum eller desperat.
> Man skal altså videre i processen inden afgørelsen træffes

Jeg formulerede mig vist ikke klart nok.

Hende du skrev med, var det ikke hende du havde besluttet at "gøre kur til"?

Er det ikke det, de indledende øvelser handler om?

- var hun ikke dermed "valgt" til din kurtisering?

Det var det jeg mente.

> Næe .. Føler bestemt ikke jeg dummede mig.

Hvorfor rammer det dig så?
(du brugte selv dette ordvalg tidligere)

> Hun havde forøvrigt selv fortalt om alle hendes erobringer og seksuelle
> eskapader det sidste år, så hvis ikke man kan tage det man giver - så
> ender man aldrig som min partner.

Syntes du, at det var velvalgte samtaleemner fra hendes side?

> Hvis gnisten ikke var større - så skulle den slukkes.

Når man er ved "de indledende øvelser" - er man i gang med at få gnisterne
til at springe, så skal man have bålet til fænge, og dernæst skal man holde
ilden ved lige - for mig at se, er dette en meget god analogi til
forelskelse og kærlighed.

Du var nok ikke interesseret i hende den første alligevel - det ville være
den tanke jeg ville få, hvis jeg havde været hende, og at du begynder at
udbrede dig om den smukke pige fra Fakta - ville dermed gøre dig
uinteressant.

En mand der ikke kan kurtisere "ordentligt" - kan såmænd nok heller ikke
holde ild ved lige.

Han vil med nogen sandsynlighed rende lidt rundt over det hele, og kurtisere
i flæng og prøve at skabe gnister osv. - det er der ikke megen fokus og
fremtidsperspektiv i.

Men hvis du var uinteresseret i hende den første, hvorfor kurtiserede du
hende så overhovedet - og hvorfor fortalte du hende om flirten?

Det giver ærligt talt ikke megen mening.

> Hvis du er glad for dit reaktionsmønster - så fred med det ..

Det er jeg

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 21:34

nusle nuslesen wrote:

> Hvad var det så der gjorde, at du bragte det op?

Ahr .. Nusle .. Tænk lige på trådstarten ..

> Ville det ikke have været lige så livsbekræftende om hun havde været
> en helt almindelig udseende kassedame/pige?

Jeps .. Jeg tiltrækkes af meget smukke kvinder og glæder mig over når de gør
det samme..

> [...]
> opmærksom på, at du kunne tænke dig at forfølge en anden kvinde - og
> så forventer du, at den første kvinde bliver begejstret ved at høre

Nej nej .. Misforstået totalt .. fortalte bare at mit selvtillid lige fik et
boost ..

> Er der noget jeg misforstår?

> Jeg formulerede mig vist ikke klart nok.
>
> Hende du skrev med, var det ikke hende du havde besluttet at "gøre
> kur til"?

Joe ... og måske nok. Men eftersom hun var meget åbenmundet med sine
meritter det seneste år, hvor jeg gerne skal indrømme at jeg ikke har gidet
kneppe til højre og venste, var min eneste kommentar at jeg sagtens kunne
forstå at det var fedt at blive bekræftet og fortalte så min historie.

Så gik hun bananas, og så var den potte ud. En af de ting der
diskvalificerer en kvinde mest i mine øjne, er hvis hun dømmer inden at høre
en sag til ende og at undersøge fakta til bunds, inden de går bananas.

Derfor var det heller ikke et tab, men jeg var da megaforvirret og MEGET
krænket over at pædofil ordet bare blev tænkt. En kvinde på 23 er sgu da
ikke pædofilliinteressant.

> Er det ikke det, de indledende øvelser handler om?
>
> - var hun ikke dermed "valgt" til din kurtisering?
>
> Det var det jeg mente.

> Hvorfor rammer det dig så?
> (du brugte selv dette ordvalg tidligere)

Blandt andet for beklikkelsen af at jeg fordi jeg blev stolt og glad over
flirten med den 24 årige, kunne være en trussel for hendes 17 årige datter.
Det krænkede mig enormt.

> Syntes du, at det var velvalgte samtaleemner fra hendes side?

Næe .. men vi har jo alle en fortid. Men det skal begge jo så også
acceptere.

> [...]
> være den tanke jeg ville få, hvis jeg havde været hende, og at du
> begynder at udbrede dig om den smukke pige fra Fakta - ville dermed

og jeg vil sige at hvis hendes egen selvtillid ikke er større end at hun kan
rumme den, ville jeg være alt for meget alfahan for hende ..

> En mand der ikke kan kurtisere "ordentligt" - kan såmænd nok heller
> ikke holde ild ved lige.

Mener såmænd ikke jeg specielt har døjet med det - tror faktisk ikke at lige
det har været problemet i mine forhold

> Han vil med nogen sandsynlighed rende lidt rundt over det hele, og
> kurtisere i flæng og prøve at skabe gnister osv. - det er der ikke
> megen fokus og fremtidsperspektiv i.

Jeg kurtiserede ikke hende i Fakta - Det var omvendt. Det kom som en
overaskelse - men en behagelig een af slagsen.

> Men hvis du var uinteresseret i hende den første, hvorfor kurtiserede
> du hende så overhovedet - og hvorfor fortalte du hende om flirten?

Fordi snakken var selvtillidsboost

> Det giver ærligt talt ikke megen mening.

> Det er jeg

Så er det jo fint. Vigtigt at leve efter ens egen ideer

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 21:39

> En af de ting der diskvalificerer en kvinde mest i mine øjne, er hvis hun
> dømmer inden at høre en sag til ende og at undersøge fakta til bunds,
> inden de går bananas.

Skægt du nævner det. Sådan har jeg det med både mænd og kvinder.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-11-06 18:36

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ahr .. Nusle .. Tænk lige på trådstarten ..

Hmm... lige det her startede med følgende:
"Det kan jeg da sagtens. Men jeg kan da også mindes at du
har flirtet med nogen yngre end dig selv. Det hørte du mig ikke
øffe over."

Hvad var det der gjorde, at du bragte _det_ op?

Jeg ved godt, hvorfor jeg startede tråden. Det er fordi jeg finder det
tragi-komisk og værd at reflektere over - men hvorfor bringer du noget op,
som "ikke generer dig" og som du ikke vil "øffe" om (og som pludseligt
skal være personspecifikt)?

> Jeps .. Jeg tiltrækkes af meget smukke kvinder og glæder mig over når de
> gør det samme..

Lad mig forstå dette korrekt - ville det have lige så livsbekræftende, om
hun havde været en helt almindelig udseende kassedame/pige?

Altså ikke en meget smuk kvinde?

> Nej nej .. Misforstået totalt .. fortalte bare at mit selvtillid lige fik
> et boost ..

Fik din selvtillid ikke boost (nok) af kontakten med hende du gjorde kur
til?

> Så gik hun bananas, og så var den potte ud.

Forstås - det lyder heller ikke sundt i mine ører.

> [...]
> Derfor var det heller ikke et tab, men jeg var da megaforvirret og MEGET
> krænket over at pædofil ordet bare blev tænkt. En kvinde på 23 er sgu da

Hun har vel ikke haft begreb om hvad ordet egentlig betyder.

> Blandt andet for beklikkelsen af at jeg fordi jeg blev stolt og glad over
> flirten med den 24 årige, kunne være en trussel for hendes 17 årige
> datter. Det krænkede mig enormt.

Altså, jeg kan godt forstå ubehaget ved at blive skudt noget i skoene - men
når man ved, hvem man er og hvad man står for - er det så ikke bare at
trække på skuldrene og konstatere, at hun da vist har fået noget helt galt i
halsen?

Noget andet er derfor - føler du dig tiltrukket af også helt unge piger
(f.eks. 17 årige)?

Er det fordi hun ramte en nerve, at du ikke bare kunne trække på
skulderen?

Ville du potentiel føle dig tiltrukket af hendes datter?

> og jeg vil sige at hvis hendes egen selvtillid ikke er større end at hun
> kan rumme den, ville jeg være alt for meget alfahan for hende ..

Alfahan? - det er vel ikke ensbetydende med, at man er alfahan,
når man føler behov for at "prale" med at have modtaget en smuk
kvindes flirt (ikke at man ikke kan være begge dele).

Det virker faktisk i mine øjen helt omvendt - jeg opfatter det som
et behov for at hævde sig - hvilket, nu jeg tænker over det, passer
fint i tråd med den måde jeg opfatter dig i debatten om universitets-
uddannelser.

Et behov for at hævde sig (især på de korte strækninger), opfatter
jeg oftest som udtryk for usikkerhed på egen værdi - og det ligger
slet ikke i begrebet alfahan, efter min mening.

> Fordi snakken var selvtillidsboost

Hvorfor har du brug for selvtillidsboost?

> Så er det jo fint. Vigtigt at leve efter ens egen ideer

Helt enig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 18:57

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> øffe over."
>
> Hvad var det der gjorde, at du bragte _det_ op?

At du fandt det ´tragikomisk - at ældre mænd ville have yngre kvinder .. når
du selv havde været på vognen.

> [...]
>
> Lad mig forstå dette korrekt - ville det have lige så
> livsbekræftende, om hun havde været en helt almindelig udseende

Nej .. Det ville det ikke ..

> Fik din selvtillid ikke boost (nok) af kontakten med hende du gjorde
> kur til?

Det ene var telefon og mail - det andet her og nu virkelighed...

> [...]
> - men når man ved, hvem man er og hvad man står for - er det så ikke
> bare at trække på skuldrene og konstatere, at hun da vist har fået

Den har vi haft en lang tråd om før - du kan simpelthen ikke indse
rækkevidden af at beklikke en mand for pædofili.... Sorry - men der er du
håbløst dum og uvidende..

> Noget andet er derfor - føler du dig tiltrukket af også helt unge
> piger (f.eks. 17 årige)?

Synes bestemt de er lækre - men at reagere på det er jo en ganske anden sag.
Når jeg ikke reagerer på den 23 årig fordi jeg finde hende for ung, skal man
ikke være raketingeniør for at inde at jeg slet ikke ville med en 17 årig.
Den er lidt logik for høns ..

> Er det fordi hun ramte en nerve, at du ikke bare kunne trække på
> skulderen?

Jada -- Men den fatter du som sagt ikke - den med beklikkelsen ..

> Ville du potentiel føle dig tiltrukket af hendes datter?

Det er da ganske mulig - Det er da også muligt jeg kunne finde på at være
fristet af stjæle 100.000 der ¨var glemt et sted. Humlen er her at jeg ikke
kunne finde på at gøre nogen af delene ..

> Alfahan? - det er vel ikke ensbetydende med, at man er alfahan,
> når man føler behov for at "prale" med at have modtaget en smuk
> kvindes flirt (ikke at man ikke kan være begge dele).

Jeg kender ikke et menneske på denne jord der ikke har masser af områder
hvor de har behov for at hævde sig. Omdrejningspunktet for mig er, at hvis
hun hævder sig, kan hun så også tåle at jeg hævder mig tilbage. Kan hun ikke
det, passer vi ikke sammen ...

> [...]
> et behov for at hævde sig - hvilket, nu jeg tænker over det, passer
> fint i tråd med den måde jeg opfatter dig i debatten om universitets-

Skulle jeg skjule at jeg havde gået på universitetet? Trådens længde
skyldes dummernakkes påstand om at ALLE ville kunne klare en sådan eksamen.

Fornemmer jeg lidt rønnebær fra dig selv her?

Du har altså ikke en særlig lang uddannelse?

> Et behov for at hævde sig (især på de korte strækninger), opfatter
> jeg oftest som udtryk for usikkerhed på egen værdi - og det ligger
> slet ikke i begrebet alfahan, efter min mening.

Alle er usikre - dem der ikke er usikre - er snotdumme ..

> Hvorfor har du brug for selvtillidsboost?

Det tror jeg alle har. Du har ikke? - Det kunne da ellers godt vidne lidt om
at hele trådstarten at du fik udstillet nogen der var mere kiksede til at
score end dig selv.

Hele trådstarten virker altså på mig som en der ikke er i særlig psykisk
balance, for hvorfor gider man ellers uopfordret skrive en skvada så lang om
et dumt mandfolk som overhovedet ikke kom ind i din privatsfære udover at
byde dig op til dans.

Kig i et spejl inden du fyrer løs - Nusle.

U Might not like what U C !

(og til Thomas - jow . kigger mig godtnok i spejlet - er ikke altid
tilfreds - men er ejheller utilfreds)

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-11-06 21:41

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> At du fandt det ´tragikomisk - at ældre mænd ville have yngre kvinder ..
> når du selv havde været på vognen.

Jeg har ingen præferencer for yngre mænd - og tager ikke deres opmærksom som
værende "mere værdifuld" - end den opmærksomhed jeg får fra jævnaldrende
eller ældre mænd.

Ser du ingen forskel?

> Nej .. Det ville det ikke ..

Jeg syntes nok, at der var noget meningsforstyrrende inde i billedet.

> Den har vi haft en lang tråd om før - du kan simpelthen ikke indse
> rækkevidden af at beklikke en mand for pædofili.... Sorry - men der er du
> håbløst dum og uvidende..

Ærligt talt - du har ikke været i nærheden af hendes datter, og der er tale
om en 24 årig (skrev du oprindeligt, selvom du nu skriver 23 årig).

Det er så urealistisk, at hvis du kan føle dig ramt på den konto, kunne det
ske at du med et positivt resultat kunne overveje, om ikke du bevidst søger
at være i en offerrolle i denne sammenhæng.

Det er slet og ret noget pjat.

Hvis nogen kaldte mig pædofil, ville jeg grine - for jeg kan ikke tage det
seriøst.

> [...]
> skal man ikke være raketingeniør for at inde at jeg slet ikke ville med en

Jamen - enten vil man gerne - eller også vil man ikke.

At man afstår fra noget, fordi man ikke vil fordømmes - er noget andet end
ikke at ville.

> Jada -- Men den fatter du som sagt ikke - den med beklikkelsen ..

Nej, jeg har virkelig svært ved at se, at der er behov for at overreagere på
den måde.

Du synes, at hun overreagerede, mht. din flirt med en ung kvinde - og så
overreagerer du selv efterfølgende. Kan du ikke se det?

> Det er da ganske mulig - Det er da også muligt jeg kunne finde på at være
> fristet af stjæle 100.000 der ¨var glemt et sted. Humlen er her at jeg
> ikke kunne finde på at gøre nogen af delene ..

Netop.

Træk dog på skuldrene.

> Skulle jeg skjule at jeg havde gået på universitetet?

Nej da.

> Trådens længde skyldes dummernakkes påstand om at ALLE ville kunne klare
> en sådan eksamen.

Mon ikke også alle (normalt begavede) kan det - hvis de ellers ønskede det
og fulgte undervisningen?

Det tror jeg.

> Fornemmer jeg lidt rønnebær fra dig selv her?

Nej, jeg tager selv en universitetsuddannelse inden for de næste par år. Jeg
lovede børnene at vente, og nu er de snart så store, at det er ved at være
tid, måske i 2008 begynder jeg

> Du har altså ikke en særlig lang uddannelse?

Kortere videregående.

> Alle er usikre - dem der ikke er usikre - er snotdumme ..

Hvis alle er usikre, er der ingen der ikke er usikre - ergo er ingen
snotdumme. Logisk slutning, du ved.

Jeg tror også at alle er usikre på noget - dog ikke nødvendigvis det samme -
og ikke nødvendigvis i samme grad.

> Det tror jeg alle har. Du har ikke?

Jeg føler mere behov for selvværdsboost - selvtilliden fejler ikke noget.
Jeg har altid tillid til mig selv. Men det hænder, at jeg ikke helt "tror"
på egen værdi.

> - Det kunne da ellers godt vidne lidt om at hele trådstarten at du fik
> udstillet nogen der var mere kiksede til at score end dig selv.

Ja, jeg kan forstå, at det kan udlægges sådan.

Men så har du vist læst indlægget dårligt - jeg scorede slet ikke, en af de
mænd vi kiggede på scorede.

Så det hænger jo ikke sammen.

> [...]
> om et dumt mandfolk som overhovedet ikke kom ind i din privatsfære udover

Prøv at læse indlægget igen - der var ikke tale om én.

- og jeg var forøvrigt slet ikke ude at danse med en mand.

> Kig i et spejl inden du fyrer løs - Nusle.
>
> U Might not like what U C !

Jeg kigger i et hver dag - flere gange om dagen - først når jeg er i bad, og
efterfølgende hver gang jeg vasker hænder efter toiletbesøg - og det går
fint hver gang.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 22:04

nusle nuslesen wrote:
> [...]

> kunne det ske at du med et positivt resultat kunne overveje, om ikke
> du bevidst søger at være i en offerrolle i denne sammenhæng.

og du var offer for en stakkels fortumlet fuld mand. Det gad du skrive et
langt indlæg om

> Det er slet og ret noget pjat.
>
> Hvis nogen kaldte mig pædofil, ville jeg grine - for jeg kan ikke
> tage det seriøst.

Kvinder kan generelt mangefold lettere kaste den anklage af sig.

Anklagen er imidlertid ganske alvorlig.

> Jamen - enten vil man gerne - eller også vil man ikke.

Det er dejlig at opstille verden i sort(hvid. Desværre er den i farver.

Der er tusind grunde til at man ikke ønsker at indlade sig med en 23-24
årig...

Jeg gider ikke remse op - tænk selv,,,,

> At man afstår fra noget, fordi man ikke vil fordømmes - er noget
> andet end ikke at ville.

Næe .. Det er 2 sider af samme sag. Sådan har jeg ikke gjort sagen op. Der
er tusind grunde til at man ikke skulle gøre det. 600 for at man skulle.

Ergo gør man det ikke ..

> Nej, jeg har virkelig svært ved at se, at der er behov for at
> overreagere på den måde.

Nu er det at blive beskyldt for noget grundløst i sig selv noget meget stort
for mig. Det er muligt du har det anderledes.

> Du synes, at hun overreagerede, mht. din flirt med en ung kvinde - og
> så overreagerer du selv efterfølgende. Kan du ikke se det?

Ikke spor. Jeg flirtede ikke. Hun flirtede . Jeg gengældte ikke flirten men
solede mig din ....

> Netop.
>
> Træk dog på skuldrene.

Hvorfor det. Du trak da ikke på skulderen over den fulde man i herværende
tråd.

Mig bekendt beskyldte han dig ikke for noget grundløst....

> Nej da.

> Mon ikke også alle (normalt begavede) kan det - hvis de ellers
> ønskede det og fulgte undervisningen?
>
> Det tror jeg.

Det har du da ret til at tro. En god del ville. En god del ville ikke.
Hvorfor tror du ellers at frafaldet er rimeligt stort mange steder.

Et enkelt faktum er ikke faldet dig ind at tænke over?

> Nej, jeg tager selv en universitetsuddannelse inden for de næste par
> år. Jeg lovede børnene at vente, og nu er de snart så store, at det
> er ved at være tid, måske i 2008 begynder jeg

Det ka jeg da ikke forstå - du har lige udbredt dig i anden tråd over hvor
ubehjælpssomme universitetsuddannede er...

> Kortere videregående.

> Hvis alle er usikre, er der ingen der ikke er usikre - ergo er ingen
> snotdumme. Logisk slutning, du ved

Jeg vil gå så vidt at sige at hvis man ikke er usikker på visse områder
lider man af psykisk sygdom.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-11-06 23:38

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> og du var offer for en stakkels fortumlet fuld mand. Det gad du skrive et
> langt indlæg om

Hvordan var jeg offer for ham?

Han søgte øjenkontakt med mig, og prøvede at flirte - men så var den heller
ikke længere.

> Kvinder kan generelt mangefold lettere kaste den anklage af sig.

Skal det bare være "synd for dig"?

> Anklagen er imidlertid ganske alvorlig.

Især når den er tankespind og grundløs?

> Nu er det at blive beskyldt for noget grundløst i sig selv noget meget
> stort for mig. Det er muligt du har det anderledes.

Ja, der må jeg sige, at jeg har det ganske anderledes.

> Hvorfor det. Du trak da ikke på skulderen over den fulde man i herværende
> tråd.

Flertal.

> [...]

> Hvorfor tror du ellers at frafaldet er rimeligt stort mange steder.
>
> Et enkelt faktum er ikke faldet dig ind at tænke over?

Frafaldet er stort fordi de studerende holder op med at ville deres studie,
de stopper med at komme til undervisninger og laver ikke evt. opgaver og
deltager ikke i gruppearbejde, og møder ikke op til eksamen osv.

De holder slet og ret op med at ville det, og vil noget andet i stedet.

Hvad får dig til at konkludere, at jeg ikke har tænkt over det?

> Det ka jeg da ikke forstå - du har lige udbredt dig i anden tråd over hvor
> ubehjælpssomme universitetsuddannede er...

Nej - jeg har pointeret, at de ikke er klogere eller bedre end andre, og at
de oftest er trænede i at gå i dybden med et snævert emneområde - hvorfor de
mister "bredden" og træningen i at håndtere "bredden".

- hvorfor skulle det betyde, at jeg anser det for værende ringere?

Det ene er ikke bedre end det andet.

Men jeg kan godt lide at studere, at lære, at læse og at gå i dybden med
ting - dog jeg arbejder meget med "bredde" pt. - og derfor vil jeg gerne
"læse videre". Derudover vil det give mig papir på nogle af de ting jeg går
og gør alligevel, og i dette samfund betyder papirer en del steder, mere end
fornuften tilsiger.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:14

nusle nuslesen wrote:

> Hvordan var jeg offer for ham?

Ellers har du da været dum siden du gad bruge al den energi på det. Noget må
have trigget dig.

> Han søgte øjenkontakt med mig, og prøvede at flirte - men så var den
> heller ikke længere.

Men alligevel gad du skrive sider om det. Kan du selv ane hulheden i dit
argument..

> Skal det bare være "synd for dig"?

Det må du selv om. Jeg synes selv jeg er rimelig nøgtern om sagen ..

> Især når den er tankespind og grundløs?

Det er det modbydelige ved netop den anklage. Der behøver nok desværre ingen
grund.

> Ja, der må jeg sige, at jeg har det ganske anderledes.

> Flertal.

Men disse mænd beklikkede dig ikke men en ret alvorlig anklage. Alligevel
gad du skrive et langt hadeskrift..

> [...]
> studie, de stopper med at komme til undervisninger og laver ikke evt.
> opgaver og deltager ikke i gruppearbejde, og møder ikke op til

og det er ikke faldet dig ind at det er fordi de ikke lige har været egnede
til det studium de er sat på. At de ikke forstod statistikken eller
matematikken eller juraen.

> De holder slet og ret op med at ville det, og vil noget andet i
> stedet.

Det gør de fleste uegenede da heldigivs. Det mest ynkelige er at se nogen
blive pacet frem af egne eller forældres ambitioner til noget de ikke er
gode til.

> Hvad får dig til at konkludere, at jeg ikke har tænkt over det?

Det lyste ikke ud af dine kommentarer at du havde.

> Nej - jeg har pointeret, at de ikke er klogere eller bedre end andre,
> og at de oftest er trænede i at gå i dybden med et snævert emneområde
> - hvorfor de mister "bredden" og træningen i at håndtere "bredden".

Det afhænger så af fag. Igen må jeg sige du glimrer lidt med manglende
realviden om de mange forskellige fag. Havde du gået på et univeristet,
ville du vide at der bestemt ikke er en prototype på en uni-stud og
uni-uddannet. Det afhænger bestemt meget af fag. Dit syn der er grov
forenkling.

> [...]
> de ting jeg går og gør alligevel, og i dette samfund betyder papirer
> en del steder, mere end fornuften tilsiger.

Det kan vi bestemt ikke være uenige om. En universitetuddannelse kan sagtens
være overvurderet. Dette kan du dog ikke bebrejde mig.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 00:56

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers har du da været dum siden du gad bruge al den energi på det. Noget
> må have trigget dig.

Hvad triggede dig til at svare nusle?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 01:22

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad triggede dig til at svare nusle?

At hun gik i rette med mænd der jagtede yngre kvinder.

Hende der havde fortalt at hun selv havde haft mange eskapader med yngre
mænd.

Andet var det nok ikke.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 02:28

> Andet var det nok ikke.

Nå så er jeg mere rolig, det kunne jo være at du i fritiden, altså fra
usenet, var Mr. Oslofærge

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 17:11

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Nå så er jeg mere rolig, det kunne jo være at du i fritiden, altså fra
> usenet, var Mr. Oslofærge

Nu er det ikke så tit jeg gider drikke mig stang-bacardi, men indrømmet. Det
kunne da sagtens være de fleste mænd i den alderder var blevet overmåde
beruset.

Derfor finder jeg heller ikke beretningen så vildt interessant: Her efter
julefrokosten kunne jeg skrive en tilsvarende historie med vinklen på
kvinder der opfører sig tåbeligt efter umådeholden indtag af alkohol.

Der var nok også en grund mere til at jeg gad svare Nusle.

/FL

Fra : Paul

Dato : 19-11-06 17:18

nusle nuslesen skrev:

> [...]
> kvinder end dem selv - og ikke en af dem kom og spurgte om min mormor på
> snart 80 ville danse, og de spurgte heller ikke de øvrige ældre kvinder

Undskyld min store nysgerrighed, men du omtaler en mosters veninde og
din mormor, så vil jeg bare lige spørge dig:

Havde I selv taget nogle mænd med eller var i på tøsetur?

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 17:26

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld min store nysgerrighed, men du omtaler en mosters veninde og din
> mormor, så vil jeg bare lige spørge dig:
>
> Havde I selv taget nogle mænd med eller var i på tøsetur?

Vi havde den ene søsters kæreste på 22 år (tror jeg det er), min bror på 40
år og min onkel på ca. 60 år med

Det var en familietur, med en vis overvægt at tøser.

Fra : Jens

Dato : 20-11-06 16:54

nusle nuslesen wrote:
> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Vi havde den ene søsters kæreste på 22 år (tror jeg det er), min bror
> på 40 år og min onkel på ca. 60 år med
>
> Det var en familietur, med en vis overvægt at tøser.

Var du overvægten ?

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 16:59

"Jens" <ingen@mail> skrev i en meddelelse

> Var du overvægten ?

Var det virkelig det pæneste du kunne finde på at sige til nusle?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 17:15

ThomasB wrote:
> "Jens" <ingen@mail> skrev i en meddelelse

> Var det virkelig det pæneste du kunne finde på at sige til nusle?

Nejda .. men det sjoveste ..

/FL som indrømmer at ikke alle Jens´ punchlines er sjove - den her var ok

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 17:59

> Nejda .. men det sjoveste ..

Du var socialist ik?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 18:38

ThomasB wrote:

> Du var socialist ik?

næe ..

(FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 20:39

> næe ..

Asocialist?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 20:52

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Asocialist?

På visse punkter tror jeg da bestemt ja - på de fleste andre overhovedet
ikke.

/FL

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-11-06 20:57

> På visse punkter tror jeg da bestemt ja - på de fleste andre overhovedet
> ikke.
>
> /FL
>
>Frank Leegaard er du ikke erklæret ogonostiker?
MvH Steen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 21:10

Steen Johansen wrote:
> [...]

Har du nu igen drukket af kummen?

Du ved godt vi har snakket om at det kun går når der ikke er wc-rens i den.

Du har før haft de grimme hallucinationer af lokumsrens .. Det ved du godt

Skam dig -

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-06 21:03

> På visse punkter tror jeg da bestemt ja.

Det er heller ingen skam

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 21:07

ThomasB wrote:

> Det er heller ingen skam

Jeg kan i alle fald ikke komme i tanke om nogen mennesker der ikke er det

/FL

Fra : sdsf

Dato : 19-11-06 15:41

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> vildtvoksende øjenbryn, hår i ørerne og manglende styr på barbermaskinen -
> ikke vil kunne score servitricen eller andre under 40 år) ->

Det er tydelig at du er kommet godt og grundig i panikalderen.
Dine tanker kører i ring omkring emnet alder.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 16:06

sdsf wrote:
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det er tydelig at du er kommet godt og grundig i panikalderen.
> Dine tanker kører i ring omkring emnet alder.

Det nænnede jeg nu ikke at sige til Nusle ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 16:26

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Det er tydelig at du er kommet godt og grundig i panikalderen.

Det kan godt være - jeg har to gange ladet mig "overtale" til at
date/kæreste med 7-8 år yngre mænd - og det var noget af en
øjenåbner/oplevelse (positivt).

Så det kan der da godt være noget om.

Men når jeg er ude, så føler jeg mig nu stadig mest tiltrukket af "rigtigt
voksne mænd" - der er jævnaldrende, eller lidt ældre end jeg selv.

Jeg kan godt lide liverfaringen de bringer med sig, og at deres levede liv
kan ses på deres ansigter. Det finder jeg rigtigt, rigtigt tiltrækkende.

Men, som sagt - måske, det er ikke til at vide... på den anden side, måske
er "sandheden ilde hørt"

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 16:35

nusle nuslesen wrote:

> Jeg kan godt lide liverfaringen de bringer med sig, og at deres
> levede liv kan ses på deres ansigter. Det finder jeg rigtigt, rigtigt
> tiltrækkende.

Der må jeg så være håbløs ærlig og sige at det tænder mig altså ikke at jeg
kan se at de er ved at blive gamle.

Livserfaringen er så også nogen gange en gang blandede bolscher med nogen
gange lidt for mange syrlige drops efter min smag om yndlingsblanding.

Derfor vil jeg klart foretrække en kvinde 8-10 år yngre end mig selv dvs
midt af 30 erne ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 17:16

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Der må jeg så være håbløs ærlig og sige at det tænder mig altså ikke at
> jeg kan se at de er ved at blive gamle.

Det bliver de jo allesammen på et tidspunkt alligevel.

> Livserfaringen er så også nogen gange en gang blandede bolscher med nogen
> gange lidt for mange syrlige drops efter min smag om yndlingsblanding.

Man vælger forhåbentligt et menneske, med hvem man føler (en eller anden
form for) harmoni - ellers går man vel videre.

> Derfor vil jeg klart foretrække en kvinde 8-10 år yngre end mig selv dvs
> midt af 30 erne ..

Ja, du er ikke alene - og min pointe er/var ikke helt ved siden af, vel?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 16:37

On Sun, 19 Nov 2006 11:16:31 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>1. Det er ikke helt sikkert, at "du" er så lækker som "du" selv tror

Næh, det har du ret i. Min kone synes jeg er lækker, og det er det
væsentlige

>2. - måske har "du" ikke _fortjent_ en langt yngre kvinde, bare fordi du
>tilfældigvis er født som mand - heller ikke hvis du skulle have købt en
>brugt Mercedes

Jeg ved ikke om jeg har forjent min kone, uanset om hun er godt 10 år
yngre end mig, men jeg takker min skaber hver dag for at vi har funder
hinanden.

>3. - måske ser "du" i virkeligheden ud til at have, præcis den alder "du"
>har

Nej jeg ser yngre ud

> [...]
>"dig" - og tro mig, måden "du" ser på kvinder, taler til/om kvinder afslører
>"dig" (og dette kommer af måden "du" tænker på).

Ja det kan der være noget om.

/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.progressio.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 17:23

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej jeg ser yngre ud

Er det ikke bare heldigt, når man er så velsignet

Jeg er lige blevet 37 år - jeg blev skudt til at være alt fra 26 til 32 år
på den dag (det kom sig af, at jeg drillende sagde til de mere perifære
kolleger, at man ikke spurgte om en kvindes alder, og så begyndte de at
gætte) - de har nok været lidt flinke, det er folk - men alligevel - det er
ikke så ringe endda

Fra : Ole Laursen

Dato : 19-11-06 17:38

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> writes:

> [...]
> gætte) - de har nok været lidt flinke, det er folk - men alligevel - det er

Vil du gerne se yngre ud end du er? Hvorfor egentlig?

--
Ole Laursen
http://www.iola.dk/

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 18:03

"Ole Laursen" <olau@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du gerne se yngre ud end du er? Hvorfor egentlig?

Næeh, egentlig ikke - men jeg synes, at det er dejligt at jeg gør det.

Da jeg var yngre, blev jeg skudt til at være ældre - det var også dejligt,
så glædede jeg mig over at blive mødt som en "ligemand" af de der var langt
ældre end jeg. Jeg blev f.eks. skudt til at være 30 år, da jeg var 19 år
*GG*

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 21:38

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> dejligt, så glædede jeg mig over at blive mødt som en "ligemand" af
> de der var langt ældre end jeg. Jeg blev f.eks. skudt til at være 30

For et halv års tid siden blev jeg skudt til at være 16 år yngre end jeg
var. Da jeg så sagde ""ahrr" skyndte pigen at trække et år fra

Som jeg genfortalte historien i kantinen. Først scorede hun 2 nemme point -
men fik så 10 oveni for at skynde sig at trække et år fra.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-06 23:26

> [...]

> Som jeg genfortalte historien i kantinen. Først scorede hun 2 nemme
> point - men fik så 10 oveni for at skynde sig at trække et år fra.

Ej, hvor dejligt!!!

Det er da en skøn oplevelse.

Jeg svarer på det andet, længere, indlæg imorgen - det er blevet for sent
til at jeg kan koncentrere mig rigtigt i dag.

Fra : Tony

Dato : 20-11-06 23:01

"nusle nuslesen" skrev belærende til mændene.

> [...]
> at det _kun_ er hende der er det i "dine" øjne (den aften)) - det gør en

Det er jeg helt enig i,- men mon ikke det er der ''hunden ligger begravet''
i din påtagede forargelse over din oplevelse på Oslo færgen.?
Mon ikke det mere drejer sig om, at om fredagen gik det fint med flirt og
dans, mens om lørdagen viste det sig at vedkommende flirtede til anden
side.- uuh, det var en slem én at skulle sluge,- og så lige for øjnene af
hele den pukkelryggede familien.
Det sårede åbenbart din stolthed så meget, at straks skulle alle de mandlige
læsere lige have at vide hvor latterlige de er, når de i en brandert prøver
at score kvinder, som er en del år yngre end de selv er.

At du sikkert ikke gør det i en brandert, opfattes ikke mindre pinligt i
nogens øjne,(ikke mine),- da du opfattes som værende i panikalderen.- Fej
for egen dør Nusle.

At det bedste forsvar er et angreb, viser du smart nok, da Frank stikker et
par sandheder i snuden på dig.
Du får behændigt drejet tråden væk fra din person, som stadig føler sig
ydmyget.
Istedet prøver du at føre ''krigen'' over i hans lejr, med en masse,-din
tråd, uvedkommende spørgsmål,-
-selv om, som du siger, kun orkede at læse en to tre indlæg fra en tidligere
''mudderkasttråd'', så ramte du ''tilfældigt'' ned i de indlæg som
omhandlede Franks uddannelse.

Du må være blevet hårdt ramt Nusle,- og minsanten om du ikke siger at det er
den bedste oplevelse, du har haft i lang tid,--uuh, så ville jeg nødig være
dig, når du har en dårlig oplevelse.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-11-06 23:28

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dans, mens om lørdagen viste det sig at vedkommende flirtede til anden
> side.- uuh, det var en slem én at skulle sluge,- og så lige for øjnene af

Den ene gang jeg flirtede på hele weekenden - gik det rigtigt fint

Jeg var der ikke for at flirte.

> Fej for egen dør Nusle.

Ah, det kan du få lov til, du har vist alligevel fået et lille
adrenalin-kick her

> -selv om, som du siger, kun orkede at læse en to tre indlæg fra en
> tidligere ''mudderkasttråd'', så ramte du ''tilfældigt'' ned i de indlæg
> som omhandlede Franks uddannelse.

Jeg kom hjem - og checkede hurtigt hvad der foregik, og så valgte jeg
"marker alle som læst" - fordi det blev for kedsommeligt.

Når der så kommer nye indlæg, efterfølgende, så er disse ikke markeret som
læst, og så kigger jeg lige, og ser derfor disse om uddannelse - check
datoerne. Der er ikke meget tilfældigt over det.

Men, tænk det du ønsker, og drag de slutninger der er dine

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 00:22

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Den ene gang jeg flirtede på hele weekenden - gik det rigtigt fint

Jamen , så er der jo ikke nogen grund til alt det panik

> Jeg var der ikke for at flirte.

Du kunne bare ikke lade være ?

> Ah, det kan du få lov til, du har vist alligevel fået et lille
> adrenalin-kick her

Osse i den grad, men jeg vil nu hellere banke din ''måtte'': o D

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 21-11-06 20:17

> Osse i den grad, men jeg vil nu hellere banke din ''måtte'': o D

Ja, det kunne være ret dejligt - jeg er temmelig trængende

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 21:29

nusle nuslesen wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kunne være ret dejligt - jeg er temmelig trængende

Det er jo klart .. Nu snød ham den fulde dig jo i week-enden ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 21:52

nusle nuslesen wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kunne være ret dejligt - jeg er temmelig trængende

Håber du på ved at vifte lidt med fjamsen at aflede Tonys kritiske
bemærkninger`?

Nogen gange lykkedes det jo - andre gange ikke..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 21:59

> Håber du på ved at vifte lidt med fjamsen at aflede Tonys kritiske
> bemærkninger`?
>
> Nogen gange lykkedes det jo - andre gange ikke..

Det var Tony der startede med at lefle for nusles fjams.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 22:16

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det var Tony der startede med at lefle for nusles fjams.

Det tror jeg gerne .. Men i nærværende tråd har han så udvist kritisk sans.
Den prøvee Nusle så at feje væk med lidt vifteri. Man skal ikke have
kandidatsgrad i kvindelist for at gennemskue den.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 21-11-06 22:54

> [...]

> sans. Den prøvee Nusle så at feje væk med lidt vifteri. Man skal ikke have
> kandidatsgrad i kvindelist for at gennemskue den.

Dine indlæg siger nu engang mere om dig - end om mig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 23:07

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Dine indlæg siger nu engang mere om dig - end om mig

Jada .. Det er klart.. Det er altid surt at få sine små tricks afsløret...

og helt ærligt - du kan komme med bedre argumenter end gamle gamle travere.

Den går altså ikke hvis du ska læse videre. Så skal der mere end
metaargumenter på bordet

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-11-06 20:15

> [...]
> travere.
>
> Den går altså ikke hvis du ska læse videre. Så skal der mere end

Den er lidt slidt, den frase - du har allerede brugt den i en anden tråd.

Når det er sagt, så skal du skam ikke bekymre dig om mine evt. evner udi
studier

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 20:17

nusle nuslesen wrote:

> Den er lidt slidt, den frase - du har allerede brugt den i en anden
> tråd.
> Når det er sagt, så skal du skam ikke bekymre dig om mine evt. evner
> udi studier

Det håber jeg sandelig heller ikke -. Kan da finde problemer nok at skulle
løse i hverdagen i forvejen ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 22:55

> [...]

> sans. Den prøvee Nusle så at feje væk med lidt vifteri. Man skal ikke have
> kandidatsgrad i kvindelist for at gennemskue den.

Sådan tolker vi tingene så forskelligt, udfra egne følelser.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 23:09

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan tolker vi tingene så forskelligt, udfra egne følelser.

Det har du helt ret i ..

Det er skam heller slet ikke sikkert at Nusle gør den slags bevidst. En
sådan handlemåde ligger da dybt i mange kvinder ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 23:44

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det er skam heller slet ikke sikkert at Nusle gør den slags bevidst. En
> sådan handlemåde ligger da dybt i mange kvinder ..

Jeg begynder at forstå hvorfor du er enlig.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 23:53

ThomasB wrote:

> Jeg begynder at forstå hvorfor du er enlig.

og jeg begynder at forstå hvorfor du mon spilder så meget tid her når nu du
har en kæreste kone

Er det hende der ikke kan holde dig ud, eller er det omvendt?

Med så lidt indsigt i kvindesind kan du da ikke være en særlig sjov
med/modspiller

/FL

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 00:02

> og jeg begynder at forstå hvorfor du mon spilder så meget tid her når nu
> du har en kæreste kone

Vi er jo nogle der ikke behøver 37 timers arbejdsuge, og lørdagsarbejde. Det
betyder så til gengæld at vi har mere tid til familien og hobbyer.

Hvordan er det at måtte nøjes med en kat, som med/modspiller?

Hvordan føles det egentlig at elske en kat, Frank?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 00:20

ThomasB wrote:

> Vi er jo nogle der ikke behøver 37 timers arbejdsuge, og
> lørdagsarbejde. Det betyder så til gengæld at vi har mere tid til
> familien og hobbyer.

Bedre med lørdagsarbejde end et firma der er på vej ned fordi man bruger al
sin tid på nettet i stedet for at passe firmaet...

> Hvordan er det at måtte nøjes med en kat, som med/modspiller?

Til forskel fra dig nøjedes jeg ikke med 2 mennesker omkring mig. Jeg har
mine gode kollegaer... cirka 45 stks af slagsen ..

Remeber ,... Jeg har ikke et firma jeg ikke passer - jeg har et lønarbejde -
der også indebærer jeg sommetider arbejder om lørdagen. Dette er dog mit
eget valg, men eftersom der er knald på til hverdagen, kan det være rart når
der skal fordybes, eller når systemer skal lukkes ned, at arbejde i
weekenden.

> Hvordan føles det egentlig at elske en kat, Frank?

Kæledyr er dejlige, og i modsætningen til en kone er de ligeglade, om man
arbejder om lørdagen, bare man er hjemme en anden dag.

Hvad siger din kone til at du forsømmer firmaet for at ævle her? Tror hun du
laver Content Managment?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 00:25

> Bedre med lørdagsarbejde end et firma der er på vej ned fordi man bruger
> al sin tid på nettet i stedet for at passe firmaet...

Husk nu at det er dig der havde et firma der gik ned, Heureka Consult.

Fortsæt du bare med dit lørdagsarbejde og lad os andre om at drive
virksomheder.

> Kæledyr er dejlige, og i modsætningen til en kone er de ligeglade, om man
> arbejder om lørdagen, bare man er hjemme en anden dag.

Ja i er stakler når i ikke kan få kærlighed på andre måder, end at lokke dyr
med mad. Det er da til at dø af grin over.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 00:41

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> Husk nu at det er dig der havde et firma der gik ned, Heureka Consult.

Drøm nu bare videre Thomas...

Men hvis det at man lukker et firma ned fordi man får et tilbud man ikke kan
afslå synes jeg du skulle overveje at lade dit firma gå ned. Du passer det
jo ikke.

Jeg vil dog foreslå dig at lukke det ned. Kom så videre med dit liv.

> Fortsæt du bare med dit lørdagsarbejde og lad os andre om at drive
> virksomheder.

Jamen .. så driv den .. i stedet for at drive den af herinde ..

> Ja i er stakler når i ikke kan få kærlighed på andre måder, end at
> lokke dyr med mad. Det er da til at dø af grin over.

og din baby skal ikke have mad?

Nej Thomas ..Det står svagt til med dig. Du taler om at projicere hele
tiden. Overvej du om ikke du skulle få dig et godt lønnet lønarbejde nogen
timer om ugen, ikke nødvendigvis fuld tid - det er ikke sikkert du kan klare
lige med det første..´

Du vil opleve at du også får det bedre med konen, som du ikke skal bilde
hende ind at du laver arbejde på computeren til firmaet, medens du sidder og
ævler herinde.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 00:51

> Men hvis det at man lukker et firma ned fordi man får et tilbud man ikke
> kan afslå synes jeg du skulle overveje at lade dit firma gå ned.

Du snakker udenom. Du magtede ikke at styre et firma, og nu prøver du at
tørre den af på mig. Nogle gange skal man passe på hvad men beskylder andre
for, Frank. Det kan give bagslag.

> Du passer det jo ikke.

Det har jeg folk til.

> og din baby skal ikke have mad?

Du bliver mere og mere ynkelig at høre på.. Sammenligner mennesker med
katte.. LOL..

> Du vil opleve at du også får det bedre med konen, som du ikke skal bilde
> hende ind at du laver arbejde på computeren til firmaet, medens du sidder
> og ævler herinde.

Er der mere du vil fortælle om dig selv?

Det var dig der ikke kunne holde på konen og ikke kunne finde ud af at styre
en forretning.

Nu har du katte og lørdagsarbejde - du er helt sikker på at det ikke er dig
der er Kjole-Ole ik?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 01:11

ThomasB wrote:

> Du snakker udenom. Du magtede ikke at styre et firma, og nu prøver du
> at tørre den af på mig. Nogle gange skal man passe på hvad men
> beskylder andre for, Frank. Det kan give bagslag.

og det har du så ikke en stjerne viden om. Desuden er det 7 år siden...

> Det har jeg folk til.

Heldigvis har du nogenlunde gjort rede for at du ikke tjener nogen penge, i
en anden tråd for få dage siden, Så enten lyver du nu - eller også gjorde
du dengang.

Hvilken af gangene skal vi vedtage er sandhed?

Desuden siger CVR at du har nul ansatte, så enten er det du opgiver til dem,
løgn, eller også er det løgn det du siger her

> Du bliver mere og mere ynkelig at høre på.. Sammenligner mennesker med
> katte.. LOL..

> Er der mere du vil fortælle om dig selv?

Vi er da nogenlunde enige om jeg hverken har kone eller børn - er hjenen
brændt fuldstændig brændt sammen for dig?

> Det var dig der ikke kunne holde på konen og ikke kunne finde ud af
> at styre en forretning.

Hvis jeg ikke havde kunnet styre en forretning havde jeg nok ikke haft den i
9 år ..

Du er sikker på, at det du sikker og beskylder mig for - er projection af
din hel egen situation? Når alt kommer til alt, er det lidt sølle at være
nødt til at grave noget frem om mig der lukkede et firma ned for 7 år
siden.....

Du er presset hva? - Frygtelig presset. Forskellen er bare den at du er
nødt til at bygge alt dit på sygelige fantasier. Alle herinde kan da nok
gætte at du ikke ret godt kan passe både barn, firma og kone. Desuden har du
jo forleden dag fortalt til en pige i en anden tråd at firmaet ingen penge
tjener...

Bind dine luftkasteller op på lidt mere fakta .... Dine gisninger gør dig
ikke ære - de udstiller bare dine egne værste frygter for hvad der mon kan
ske med dit firma og din kone. Jeg kan til din orientering sige at jeg ikke
havde kone da jeg skiftede fra selvstændig til lønmodtager.

Du har kone og barn - vær dit ansvar bevidst - du kan ikke spare dig ud af
alting...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 01:26

> [...]
> gjorde du dengang.
>
> Hvilken af gangene skal vi vedtage er sandhed?

Du er på tynd is hva?
Du skriver at jeg ikke passer min virksomhed, og det svarer jeg at jeg har
folk til.

Hvad har det så med indtjening at gøre?

> Du er sikker på, at det du sikker og beskylder mig for - er projection af
> din hel egen situation?

Jeg kan dokumentere at det var dig der startede med at gætte, altså
projicere, om min situation.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 01:59

ThomasB wrote:

> Du skriver at jeg ikke passer min virksomhed, og det svarer jeg at
> jeg har folk til.

Tomato Media v/Thomas Balle
Cvr-nr: 26817404
Startdato: 01.10.2002
Ophørsdato:
Adresse: XXXXXXX
XXXXXXX
Telefon:
Fax:
Email:
Branche: 724000 Databaseværter og -formidlere
Virksomhedsform: 10 Enkeltmandsvirksomhed
Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 0
Reklamebeskyttelse: Nej

Grønne regnskaber info:

Af dette fremgår at du har nul ansatte.

Der fremgår også at du har haft firmaet i 4 år. Jeg havde mit i 9 år, inden
jeg ikke gad længere. Så dem beskyldning med ikke at kunne drive forretning
må du så vente med at komme med om 5 år. Hvis ikke du begynder at tjene
penge har jeg vanskeligt ved at se at det eksisterer til den tid.

> Hvad har det så med indtjening at gøre?

Næe ,,, For du har jo ingen ifølge dig selv....

"tro mig, vi har pt ingen
indtægt."

> Jeg kan dokumentere at det var dig der startede med at gætte, altså
> projicere, om min situation.

Jeg har lidt svært at kalde det gætværk når du selv siger du ingen penge
tjener - enten lyver du jo, eller også har jeg svært ved at kalde det
gætværk.

At du så ud fra at jeg havde et firma for 7 år siden som du mente gik ned.
Hvad med et rask væddemål? 10.000 kr er jo mange penge for dig som ingen
indtægt har.

Skal vi vædde 10.000 kr på om jeg selv lukkede firmaet ned og overgik
frivillig til lønarbejde, eller om firmaet gik ned?

Faktsk havde jeg arbejdet et par måneder som lønmodtager da jeg lukkede
firmaet, men det kommer jo ikke i vejen for essensen i væddemålet ..

Du kunne jo gøre det samme.

Kom nu frisk - Der er mange penge at tjene

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 02:10

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

Wow, det var du over 30 minutter om. Flot Frank - du må betyde meget for
dig.

> [...]
> at tjene penge har jeg vanskeligt ved at se at det eksisterer til den tid.

At du ikke kunne finde ud af at drive en forretning og måtte lukke, har
intet med mig at gøre.

Men du prøver at få det til at have noget med mig at gøre, ved at påstå at
jeg skulle være i samme ynkelige situation som dig.

> Næe ,,, For du har jo ingen ifølge dig selv....
>
> "tro mig, vi har pt ingen
> indtægt."

Nemlig, Frank. Pt. prioriterer vi familien højest.

Ikke at jeg forventer at du ved hvad en familie er, men forestil dig at dine
katte var rigtige mennesker - nånej, det gør du jo allerede.

> Skal vi vædde 10.000 kr

Åh nu igen. Den bruger du hver gang du virkelig er ude og skide.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 02:32

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> Wow, det var du over 30 minutter om. Flot Frank - du må betyde meget
> for dig.

Jae .. Skulle da også lige se "Alias " en af de eneste udsendelser på TV2
der er værd at følge

Nu skulle der ikke ledes længe. Du har jo fortalt det her for et par dage
siden....

> At du ikke kunne finde ud af at drive en forretning og måtte lukke,
> har intet med mig at gøre.

Sagt af een der ingen penge tjener,, "tro mig, vi har pt ingen
indtægt."

Hvordan synes du selv det går? Tilbuddet om væddemål står skam stadig ved
magt ...

> Men du prøver at få det til at have noget med mig at gøre, ved at
> påstå at jeg skulle være i samme ynkelige situation som dig.

Hvis situation synes du lige der ser bedst ud - dig der ""tro mig, vi har pt
ingen indtægt." og mig der ligger i de øverste 10% af indtægterne blandt
danske lønmodtagere.

Det kan vi jo forøvrigt også godt vædde om ..

> Nemlig, Frank. Pt. prioriterer vi familien højest.

Indrøm det dog - du kan ikke tjene penge og derfor "Pt. prioriterer vi
familien højest."

Hvad med forslaget om at lade være at skrive her i stedet for at lade dine
såkaldte "ansatte" drive firmaet som du påstår de gør.

Man er sgu da mere end almindelig dum hvis man bruger sin tid her for at
betale ansatte for at drive et firma. Kan du godt forene det med rationel
firmadrift?

Jeg forstår godt dine fantasier om firmaer der går ned ...

> Ikke at jeg forventer at du ved hvad en familie er, men forestil dig
> at dine katte var rigtige mennesker - nånej, det gør du jo allerede.

Du har ganske ret i at de bliver behandlet ordentligt. De fandt sig sgu ikke
i at blive spist af med leverpostej og rugbrød jvf det du har levet af i
lang tid....

> Åh nu igen. Den bruger du hver gang du virkelig er ude og skide.

Af en eller anden grund er det en af de ting der kan gendrive dine løgne. Du
har jo intet at frygte hvis du har ret.

Kom nu .. Beløbet kan også sættes ned til 5KKR ..(Jeg skal jo tænke på at
jeg plukker hår af en skaldet ... ) (Evt kan dine "ansatte jo ingen løn
få - du er jo nødt til at spilde tiden her)

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 02:54

> Jae .. Skulle da også lige se "Alias " en af de eneste udsendelser på TV2
> der er værd at følge

Right..

> Nu skulle der ikke ledes længe.

Nåda.. jamen så kan jeg ikke forstå dine utallige besøg på min side:

87.52.123.183
77 HITS - 308.54 KB
20-22 Nov 2006 - 01:14

Er du ikke lidt desperat?

> Hvis situation synes du lige der ser bedst ud - dig der ""tro mig, vi har
> pt ingen indtægt." og mig der ligger i de øverste 10% af indtægterne
> blandt danske lønmodtagere.

Det var dig der måtte lukke dit firma, din kone der skred, dig der må leve
på "kattekærlighed" på landet, dig der arbejder om lørdagen, dig der ingen
børn har, dig der sidder på dating, dig der højst sandsynligt ikke får dine
gener videre, dig der keder dig, dig der bare skal slå tiden ihjel osv osv.

> Man er sgu da mere end almindelig dum hvis man bruger sin tid her for at
> betale ansatte for at drive et firma. Kan du godt forene det med rationel
> firmadrift?

Uha ja. Mere end du aner, bassemand.

> Jeg forstår godt dine fantasier om firmaer der går ned ...

Nu husker du at det var dig der var nødt til at lukke dit firma ik?

Lukket man sit firma og bliver alm. ansat, hvis det går godt?

> Du har ganske ret i at de bliver behandlet ordentligt. De fandt sig sgu
> ikke i at blive spist af med leverpostej og rugbrød jvf det du har levet
> af i lang tid....

LOL, Kattetosse.

Det er dig der synes det er ynkeligt at gå til prostitueret ik?

Hvad er det så når man kaster sin kærlighed på et dyr?

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-11-06 09:54

Frank Leegaard wrote:

> Hvis situation synes du lige der ser bedst ud - dig der ""tro mig, vi
> har pt ingen indtægt." og mig der ligger i de øverste 10% af
> indtægterne blandt danske lønmodtagere.
>
> Det kan vi jo forøvrigt også godt vædde om ..

Nu synes jeg snart, du og Thomas skulle henvise denne diskusion til jeres
private mailbokse.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 12:16

> Nu synes jeg snart, du og Thomas skulle henvise denne diskusion til jeres
> private mailbokse.

Det har vi skullet i lang tid

Beklager.

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-11-06 16:44

Snip en masse personfnidder:

Wow I er sgu godt nok grove ved hinanden!
I har ikke hørt om julefred vel?

Brian

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 16:51

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Wow I er sgu godt nok grove ved hinanden!

Sådan er det når man kommer ned på Franks niveau.

> I har ikke hørt om julefred vel?

Det er IKKE jul endnu

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-11-06 17:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Sådan er det når man kommer ned på Franks niveau.

Hmm den vil jeg undlade at kommentere, eller udtrykke en holdning til.
Men I er vist egentlig begge meget godt kørende i hmm niveauer.

> Det er IKKE jul endnu

Heheh nåh nej- Jamen så kør I bare løs endnu. *gg*
Det er godt nok mange år siden jeg har læst så underholdende en gang
mudderkastning.
Keep up the good work!
Make my day!

Brian

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 17:18

> Heheh nåh nej- Jamen så kør I bare løs endnu. *gg*
> Det er godt nok mange år siden jeg har læst så underholdende en gang
> [...]

Hehe, tænkte det nok

Det glæder mig at du også får lidt ud af det, så jeg ikke er den eneste

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-11-06 22:44

> Hehe, tænkte det nok
>
> Det glæder mig at du også får lidt ud af det, så jeg ikke er den eneste

Det tror jeg ikke du er. Det er jo kvalitetsmudder fra begge sider! *gg*

Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 17:26

Brian Olesen wrote:
> [...]
>

> Heheh nåh nej- Jamen så kør I bare løs endnu. *gg*
> Det er godt nok mange år siden jeg har læst så underholdende en gang

Jeg har besluttet at holde inde. Dybest set er det ikke mit problem at
Thomas forsøger at lyve overfor sig selv og hele borgermusikken herinde ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 17:44

> Jeg har besluttet at holde inde.

Ja det gør ondt at få lidt af ens egen medicin.

> Dybest set er det ikke mit problem at Thomas forsøger at lyve overfor sig
> selv og hele borgermusikken herinde ..

Før du kom til var der slet ikke noget problem.

Fra : Tony

Dato : 22-11-06 17:05

> Det tror jeg gerne .. Men i nærværende tråd har han så udvist kritisk
> sans. Den prøvee Nusle så at feje væk med lidt vifteri. Man skal ikke have
> kandidatsgrad i kvindelist for at gennemskue den.

Du har en skarp hjerne Frank, men du har jo også en uni.udd.som du kan hive
frem hver gang du føler dig lidt trængt i en diskusion
Jeg har læst en del af dine indlæg, og må nok sige at du ikke ligefrem
glimrer med særlig høj intelligens.
Men hva' faen, sålænge du bare selv tror på alt det lort du lukker ud, så er
det da helt fint, hvis det er med til at stive din selvtillid lidt af.
Så bare klem på Frank,- for det meste er du nemlig ligeså underholdende som
BW, og det er sgu da rart med et megagrin af og til.
At nogen så sidder og skriver marathonindlæg sammen med dig, fatter jeg bare
ikke,- måske for at du ikke skal føle dig alt for ensom,- da du jo har et
enormt kontaktbehov her i forskellige grupper.
Det er sikkert ikke sjovt at være ensom.

Men bare hold ud Frank, ligegyldigt hvor mange der er på nakken af dig,- for
du kan nemlig trøste dig med at det kun er en flok ''no brains'',- og
sålænge du kan det, tror jeg at du kan slippe for at ta' din medicin.- ja
hvem ved.

Tony

..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 20:11

Tony wrote:
> [...]
> dig,- for du kan nemlig trøste dig med at det kun er en flok ''no
> brains'',- og sålænge du kan det, tror jeg at du kan slippe for at

Ja .. Hvem ved .. Tilsyneladende ikke dig ..

/FL

Fra : Tony

Dato : 22-11-06 17:05

> Håber du på ved at vifte lidt med fjamsen at aflede Tonys kritiske
> bemærkninger`?

Rolig Frank, inden du får alt for meget ''næse i bukserne''

Jeg har nemt ved at aflede mine tanker fra tidligere kritiske bemærkninger,
når en kvinde i nød råber på hjælp.
Husk, man skal gøre én god gerning hver dag, så kan man sove trygt og roligt
om natten.

Tony

Fra : Paul

Dato : 21-11-06 23:10

nusle nuslesen skrev:

> Ja, det kunne være ret dejligt - jeg er temmelig trængende

*LOL*

"Tonen er bramfri og (k)ærlig"

Hvor er der så åbent hus?

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-11-06 20:39

> *LOL*
>
> "Tonen er bramfri og (k)ærlig"

Ja, det er dejligt

> Hvor er der så åbent hus?

Uhhh... så kunne jeg få opfyldt min gamle drøm om at blive taget af en hel
række af mænd på skift *uhmmm - ingen dårlig tanke*

Fra : Paul

Dato : 22-11-06 23:06

nusle nuslesen skrev:

> Ja, det er dejligt

> Uhhh... så kunne jeg få opfyldt min gamle drøm om at blive taget af en hel
> række af mænd på skift *uhmmm - ingen dårlig tanke*

Du er en frækkert

Så har du sikkert allerede leget med dig selv bare ved tanken alene, si ?

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-11-06 01:45

> Du er en frækkert
>
> Så har du sikkert allerede leget med dig selv bare ved tanken alene, si ?

Klart - mange gange - det er da sådan det (også) skal være

Fra : Zeki

Dato : 23-11-06 01:09

> [...]

> Uhhh... så kunne jeg få opfyldt min gamle drøm om at blive taget af en hel
> række af mænd på skift *uhmmm - ingen dårlig tanke*

Jøsses!

Og sådan udvikler en tråd sig uheldigvis. I stedet for at holde fokus på
problemstillingen, handler det nu bl.a i stedet om hvem der startede hvilket
firma hvornår med hvor mange ansatte og om trådstaterens mange våde drømme.

mvh
Zeki

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 01:22

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemstillingen, handler det nu bl.a i stedet om hvem der startede
> hvilket firma hvornår med hvor mange ansatte og om trådstaterens mange

He, velkommen til usenet

Fra : Tony

Dato : 23-11-06 01:21

> [...]
> problemstillingen, handler det nu bl.a i stedet om hvem der startede
> hvilket firma hvornår med hvor mange ansatte og om trådstaterens mange

*ROTFL* -- jamen det er det som gør livet så spændende at leve,-- det er så
Uforudsigeligt : o D

Tony

Fra : Tony

Dato : 22-11-06 17:05

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kunne være ret dejligt - jeg er temmelig trængende

He he, tænkte det nok ,men rolig Nuslepige, helt rolig, inden du bliver alt
for våd i trussen.
Du ved godt, at jeg er en del år yngre end du, og hva' vil folk ikke tænke,
hvis du lod dig råbolle af en ung fyrrig ''hingst''?

Ps. men hvis du lader det blive mellem os to, så er det ikke umuligt, at min
vej en dag falder forbi dit ''Jomfrubur'' : o p

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 17:11

> Ps. men hvis du lader det blive mellem os to, så er det ikke umuligt, at
> min vej en dag falder forbi dit ''Jomfrubur'' : o p

..."sagde sømanden Will den fromme..."

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-11-06 20:38

> [...]

> Du ved godt, at jeg er en del år yngre end du, og hva' vil folk ikke
> tænke, hvis du lod dig råbolle af en ung fyrrig ''hingst''?

Ja, det ville ikke være første gang det skete

> Ps. men hvis du lader det blive mellem os to, så er det ikke umuligt, at
> min vej en dag falder forbi dit ''Jomfrubur'' : o p

*fnis* - så må vi håbe, at der ikke er kø den dag

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 20:53

nusle nuslesen wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det ville ikke være første gang det skete

> *fnis* - så må vi håbe, at der ikke er kø den dag

Tanker og drømme er toldfri ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-11-06 21:05

> Tanker og drømme er toldfri ..

Ja, og det er livet jo også - når man vælger det.

På lørdag tager jeg "en tur i høet" med en elsker og jeg glæder mig allerede

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-11-06 21:17

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>>

> Ja, og det er livet jo også - når man vælger det.
>
> På lørdag tager jeg "en tur i høet" med en elsker og jeg glæder mig

Klart .. Det er altid spændende at starte noget nyt op ..

Selvom du jo også har kvalerne ved "nej tak" eller det er måske ikke aktuelt
der?

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-11-06 01:48

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Klart .. Det er altid spændende at starte noget nyt op ..

Det er en jeg har kendt og haft som elsker for nogle år siden - så vi ved
begge to, hvad vi går ind til, og det er "bare" sex for sex'ens skyld.

> Selvom du jo også har kvalerne ved "nej tak" eller det er måske ikke
> aktuelt der?

Nej, det er ikke aktuelt her.

Der er ikke de dybere følelser involveret - men det er god sex (og jeg er jo
trængende, så deeet *fnis*).

Fra : Tony

Dato : 23-11-06 01:36

> [...]
>>

> Ja, og det er livet jo også - når man vælger det.
>
> På lørdag tager jeg "en tur i høet" med en elsker og jeg glæder mig

Ja, undskyld, men var det kl.12 eller kl. 13.

Tony

Fra : Tony

Dato : 23-11-06 01:21

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det ville ikke være første gang det skete

> *fnis* - så må vi håbe, at der ikke er kø den dag

Eller osse må vi håbe, at det er folk med køkultur,- og ikke ligesom de
bønder i Odense, som ikke kunne blive enige om hvem der skulle først
''fadet'' : o D

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-11-06 01:46

> Eller osse må vi håbe, at det er folk med køkultur,- og ikke ligesom de
> bønder i Odense, som ikke kunne blive enige om hvem der skulle først
> ''fadet'' : o D

Ih, hvor fedt Tony - det var faktisk præcis den sag jeg sad og tænkte på,
lidt fnisende for mig selv

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 17:33

nusle nuslesen wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ih, hvor fedt Tony - det var faktisk præcis den sag jeg sad og tænkte
> på, lidt fnisende for mig selv

Hvad del tænder dig?

At de er 9?

At de er 9 og attrår dig så meget at de godt vil betale for det?

At de er 9 og godt vil betale og slås om dig?

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-11-06 18:43

> Hvad del tænder dig?
>
> At de er 9?

At de er 9, resten siger mig intet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 22:12

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> At de er 9, resten siger mig intet.

Så smut i en sexklub. Lader sig da sikkert sagtens arrangere ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-11-06 00:18

> Så smut i en sexklub. Lader sig da sikkert sagtens arrangere ..

Jeg er ikke til sexklubber - og jeg ville ikke føle mig tryg ved at færdes
sådanne steder alene.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-11-06 01:08

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke til sexklubber - og jeg ville ikke føle mig tryg ved at
> færdes sådanne steder alene.

Du har da din elsker. Et sådant sted ville da være alletiders sted at gå med
en elsker, eftersom jeres forhold er rent seksuelt fortæller du.

/FL

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-11-06 09:46

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke til sexklubber - og jeg ville ikke føle mig tryg ved at færdes
> sådanne steder alene.

Hvorfor ikke?

Sexklubber (i hvert fald dem jeg har frekventeret), er da de sikreste
steder. Alle ved hvad det drejer sig om, alle respektere hinanden, og ingen
gør noget ved andre uden at have fået lov først.

Ellers er det jo muligt at komme med en partner, og så kan partneren står
for at sortere i hvem der må hvem med dig.

F.eks. har flere af klubberne aftner med "piger til flere mænd", "kun par",
"aktive swingers" eller lignende, og så burde det jo være muligt at finde
noget der passer.

Lars

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 22:13

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> At de er 9, resten siger mig intet.

Hvad er der i at 9 vildtfremmede mænd tømmer sig i dig, for det er jo reelt
det der sker. Hvad tænder dig i det?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 22:16

> Hvad er der i at 9 vildtfremmede mænd tømmer sig i dig, for det er jo
> reelt det der sker. Hvad tænder dig i det?

Ville det tænde dig at du fik lov til at tømme dig oppe i 9 vildtfremmede
piger, eller at 9 vildtfremmede piger fik dig til at tømme dig? Hvis ja,
hvorfor?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 22:49

ThomasB wrote:
> [...]
>
> Ville det tænde dig at du fik lov til at tømme dig oppe i 9
> vildtfremmede piger, eller at 9 vildtfremmede piger fik dig til at

Ingen af delene. Jeg finder det ikke særligt sjovt.

Hvis ja, hvorfor?

Synes først sex er sjovt med een der vil dig og tænder på dig, og vice
versa. Jeg gider ikke bøvlet med one-nite stands ..

/FL

Fra : Tony

Dato : 24-11-06 00:07

"Frank Leegaard" skrev

> Synes først sex er sjovt med een der vil dig og tænder på dig, og vice
> versa. Jeg gider ikke bøvlet med one-nite stands ..
>
> /FL

Jamen Frank, hva' bøvl skulle der være med one-night-stands ?
Hvis ikke pigen ''vil dig eller tænder på dig'', så bliver der jo ikke noget
one- night-stand.

Derimod er one-night-stands mellem to vildtfremmede personer som tænder
vildt på hinanden en rigtig lækker og spændende oplevelse,-og absolut uden
''bøvl''.

Begge parter ved hvad det hele drejer sig om,- nemlig et her og nu begær
efter hinanden,- helt uforpligtende.

Hvis det så senere hen viser sig, at man har lyst til at ses igen for at gå
i biffen og ud at spise sammen ,- er det da bare helt fint, for man ved jo
aldrig hvad et, i starten uforpligtende one-night- stand forhold kan udvikle
sig til.

Man kan godt kalde det one-night-stand, men i virkeligheden er det jo osse
en måde at komme nærmere ind på hinanden på, for at se hvad der egentligt
gemmer sig bag den person, som bare har tændt én helt vildt.

Det er sgu da,-jeg vil ikke sige sjovt,- men en dejlig måde at møde en masse
dejlige piger/kvinder på.

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-11-06 00:23

Tony wrote:
> [...]
> egentligt gemmer sig bag den person, som bare har tændt én helt vildt.
>
> Det er sgu da,-jeg vil ikke sige sjovt,- men en dejlig måde at møde

Det jeg mener der, er at visse kvinder ved jeg kun ville blive one-nite
stands. Jeg kan sagtens tænde på dem seksuelt, og givetvis have lækker sex.

Så kommer bøvlet bare bagefter..

Så hvis ikke der er andet end sexuel tittrækning gider jeg ikke.

/FL

Fra : Tony

Dato : 24-11-06 01:08

"Frank Leegaard" skrev

> [...]
> sex.
>
> Så kommer bøvlet bare bagefter..
>
> Så hvis ikke der er andet end sexuel tittrækning gider jeg ikke.

Jeg kan ikke med min bedste vilje se hvad bøvl der skulle blive bagefter.
Enten ses man igen eller ikke,- længere er den ikke.

Et hvert evt. forhold starter sgu da med sexuel tiltrækning.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-11-06 21:30

On Fri, 24 Nov 2006 00:06:33 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Jamen Frank, hva' bøvl skulle der være med one-night-stands ?
>Hvis ikke pigen ''vil dig eller tænder på dig'', så bliver der jo ikke noget
>one- night-stand.

nu skal du ikke være uartig for at forholde sig til sligt vil kræve at

1.) FL nogen sinde havde fået fisse
2.) at der var nogen der tændte på ham

efter som der ikke er noget der indikere at sligt skulle være
tilfældet så ...
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-11-06 23:00

Bo M Mogensen wrote:

> nu skal du ikke være uartig for at forholde sig til sligt vil kræve at
>
> 1.) FL nogen sinde havde fået fisse

Du har ret - ikke den slags du lender til - købeslagsen

> 2.) at der var nogen der tændte på ham
>
> efter som der ikke er noget der indikere at sligt skulle være
> tilfældet så ...

At man så også er nødt til at rejse den ½ jord rundt for at bilde sig ind at
det er een de tænder på, når virkeligheden er at det er ens førtidspension
de tænder på ...

/FL

Fra : Trist

Dato : 27-11-06 01:22

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in

> At man så også er nødt til at rejse den ½ jord rundt for at bilde sig
> ind at det er een de tænder på, når virkeligheden er at det er ens
> førtidspension de tænder på ...

Hvordan kan han få førtidspension, når han ikke fejler noget fysisk?
Hvis man kan rejse den ½ jord rundt, så kan man sgu også passe et arbejde!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-11-06 00:33

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i at 9 vildtfremmede mænd tømmer sig i dig, for det er jo
> reelt det der sker. Hvad tænder dig i det?

Kondomet er opfundet.

Forresten - hvad er det i dig, der gør, at du vedblivende har behov for at
være negativ?

Det der tænder mig er, at blive begæret af så mange mænd på én gang - og
tanken om at blive kneppet så længe og så grundigt, at jeg vil kunne mærke
det i flere dage efter, hvor jeg så vil gå og glædes over oplevelsen igen.
Den der ømme, varme følelse - hver gang jeg sætter mig ned, og at jeg bliver
nødt til at være mere forsigtig, fordi jeg er så øm - det synes jeg er en
virkelig dejlig følelse.

Endelig synes jeg det er super frækt at blive "brugt" i alle huller - og
gerne samtidig - og bare tanken om alle de hænder på min krop...
allevegne... uhmmm... det er sandelig en fræk og lækker tanke.

Nu har jeg prøvet at være sammen med 2 mænd på én gang (et par gange i alt
faktisk), og det var virkelig en god (gode) oplevelse(r) - min daværende
elsker (Herre) ordnede det hele og passede på mig, og det var bare super.

Da min elsker arrangerede det, var det bedst, for jeg var tryg og vidste, at
han passede på mig og sørgede for at det foregik på en måde, som jeg ville
kunne lide. Ligesom jeg vidste, at hvis jeg ønskede at stoppe midt i det
hele - ville det være okay, og han skulle nok sørge for det.

Jeg vil gerne prøve med flere mænd - men det skal være med en elsker (Herre)
som primus motor og som "trygheds-garant".

At have en stor lyst til sex, og f.eks. til sex med flere mænd - og på mange
forskellige måder - betyder ikke, at man er til f.eks. "verbal ydmygelse"
(eller tænder på at andre tænker grimt om én).

Jeg er blot en meget liderlig kvinde, med lyst til rigtig mange seksuelle
ting - også dem som de fleste kvinder ikke står ved - det vil jeg såmænd
også respekteres for. Så jeg vil ikke kneppes af mænd, som synes den kvinde
(mig) de knepper, er andet end super dejlig i sin liderlighed.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-11-06 01:22

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Kondomet er opfundet.
>
> Forresten - hvad er det i dig, der gør, at du vedblivende har behov
> for at være negativ?

Jeg stiller spørgsmål som du stiller uddybende spørgsmål. Opfatter du selv
dine egne spørgsmål som negative?

> [...]
> mig ned, og at jeg bliver nødt til at være mere forsigtig, fordi jeg
> er så øm - det synes jeg er en virkelig dejlig følelse.

Hvis det var en enkelt person der havde klaret det, havde vedkommende gidet
yde en kraftpræstation fordi vedkommende tændte vildt på dig. I min regnebog
fejlslutter du ved at have 9 til at klare samme opgave. Ingen af hver enkelt
behøver at være særlig tændt.

> [...]
> på mange forskellige måder - betyder ikke, at man er til f.eks.
> "verbal ydmygelse" (eller tænder på at andre tænker grimt om én).

Næe, men det er jo heller ikke tilfældet. Det er jo nøgtern konstatering.
Deri tales der vel ikke grimt?

> [...]
> vil jeg såmænd også respekteres for. Så jeg vil ikke kneppes af mænd,
> som synes den kvinde (mig) de knepper, er andet end super dejlig i

Det tror jeg sagtens du kan finde i det. Altså at kvinden er super lækker og
dejlig og attråværdig. Men alligevel forekommer det mig at du forveksler
kærlige følelser og sex. Det er sådan set der jeg vil hen.Ikke at fokus på
direkte sex er ok, men man skal så ikke tro det er andet. Hvis man står 9
mand og tager en kvinde fælles, har de færreste mænd en stor ømhed og
kærlighed. Så er det ganske andre følelser der tæller og er til stede.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-11-06 10:53

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg stiller spørgsmål som du stiller uddybende spørgsmål. Opfatter du selv
> dine egne spørgsmål som negative?

Ja, nogen gange opfatter jeg mine spørgsmål som negative.

> Hvis det var en enkelt person der havde klaret det, havde vedkommende
> gidet yde en kraftpræstation fordi vedkommende tændte vildt på dig.

En person kan ikke, hvor gerne han end vil - være andet eller mere end sig
selv. Så selvom han yder en kraftpræstation (dejligt *S*), ville det ikke
være det samme som at blive taget af flere mænd.

> I min regnebog fejlslutter du ved at have 9 til at klare samme opgave.
> Ingen af hver enkelt behøver at være særlig tændt.

Det er rigtigt, det behøver de ikke - men de kunne være det.

> Næe, men det er jo heller ikke tilfældet. Det er jo nøgtern konstatering.
> Deri tales der vel ikke grimt?

Jeg tror ikke, at jeg kan forklare dig det - for jeg tror ikke at du har
"leget" på den måde, og derfor kan sætte dig ind i, hvordan man som "Herre"
søger at sikre sin "tøs" den bedst mulige oplevelse.

> [...]
> man står 9 mand og tager en kvinde fælles, har de færreste mænd en stor
> ømhed og kærlighed. Så er det ganske andre følelser der tæller og er til

Jeg forveksler ikke disse ting - men du læser mine indlæg med en del
fordomsfuldhed, som afspejles i dine svar.

Det er okay - det er noget vi alle gør (på forskellige områder osv.).

Men det betyder altså, at du lægger mig ord i munden, og det synes jeg ikke
er befordrende. Jeg har ikke skrevet, at mændene skal synes jeg er "super
lækker" eller at de skal føle "stor ømhed" endsige "kærlighed".

Jeg har alene brugt ordene "begære" og "super dejlig".

Vi kan have meget forskellige opfattelser, så for lige at præcisere - jeg
tror ikke, og har ikke behov for at tro, at f.eks. 9 mænd føler ømhed for og
kærlighed til mig fordi de knepper mig. Tværtimod.

Jeg har alene behov for at føle, via måden de gør det på, at det tænder dem
(begær) og at de synes det er dejligt/frækt, at jeg også nyder det.

Nu vil jeg så lige sige, at et er fantasi, noget andet virkelighed - og 9
mænd er måske liiige i overkanten

Jeg kan nok godt nøjes med 3-4-5 mænd *hehe*

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-11-06 14:12

Den Sat, 25 Nov 2006 10:52:43 +0100 sendte "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> følgende røgsignaler:

>Nu vil jeg så lige sige, at et er fantasi, noget andet virkelighed - og 9
>mænd er måske liiige i overkanten

Årh, hva'? De skal jo ikke "indenfor" samtidigt, og hvis der nu er et
par stykker med præstationsangst når det kommer til stykket, så er det
vel rart med lidt i reserve...

>Jeg kan nok godt nøjes med 3-4-5 mænd *hehe*

Undskyld mig, men jeg bliver vist lige nødt til at "rydde op" i
garagen.
..oO "hvor gjorde jeg nu af køkkenrullen?" ::::::@

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-11-06 14:46

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Årh, hva'? De skal jo ikke "indenfor" samtidigt,

Hallo, det kan tre af dem da godt

> og hvis der nu er et
> par stykker med præstationsangst når det kommer til stykket, så er det
> vel rart med lidt i reserve...

Ja, det kan der være noget om - du har helt klart fat i den rigtige
tankegang *fnis*

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-11-06 15:55

nusle nuslesen wrote:

> Ja, nogen gange opfatter jeg mine spørgsmål som negative.

Jeg opfatter ikke mine egne spørgsmål til dig som negative, ejheller
vice-versa. Jeg opfatter dem som kritiske hvolket jeg ser som noget andet.

> [...]
> ville det ikke være det samme som at blive taget af flere mænd.

> Det er rigtigt, det behøver de ikke - men de kunne være det.

Det er nok mig der anskuer sceanariet ud fra om det selv ville tænde mig.
Det ville det ikke. Det er også derfor jeg stiller kritiske spørgsmål

> Jeg tror ikke, at jeg kan forklare dig det - for jeg tror ikke at du
> har "leget" på den måde, og derfor kan sætte dig ind i, hvordan man
> som "Herre" søger at sikre sin "tøs" den bedst mulige oplevelse.

Overhovedet ikke - Det indrømmer jeg blankt og gerne.

> Jeg forveksler ikke disse ting - men du læser mine indlæg med en del
> fordomsfuldhed, som afspejles i dine svar.

Vrøvl - at tro man er fordomsfri er en skrøne. Man har forskellige fordomme.
Vores ligger forskellige stedere - deraf forstår vi heller ikke umiddelbart
hinanden.

> [...]
> jeg ikke er befordrende. Jeg har ikke skrevet, at mændene skal synes
> jeg er "super lækker" eller at de skal føle "stor ømhed" endsige

Næe ,, men det er jo der jeg lægger min fordom ind, at uden det gider jeg
ikke sex.

Det burde jeg måske sørge for fremgik bedre..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-11-06 16:08

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

Du er altså lidt sjov, Frank.

> Jeg opfatter ikke mine egne spørgsmål til dig som negative, ejheller
> vice-versa. Jeg opfatter dem som kritiske hvolket jeg ser som noget andet.

Jeg svarede på et generelt spørgsmål, med et generelt svar - som du så
konkretiserer her.

> Det er nok mig der anskuer sceanariet ud fra om det selv ville tænde mig.
> Det ville det ikke. Det er også derfor jeg stiller kritiske spørgsmål

Og det er okay, som jeg også skrev.

> Vrøvl - at tro man er fordomsfri er en skrøne. Man har forskellige
> fordomme. Vores ligger forskellige stedere - deraf forstår vi heller ikke
> umiddelbart hinanden.

Havde du helt overset, at jeg også havde skrevet, at det er okay, og at det
er noget vi alle gør (på forskellige områder)?

Det gør da dit udsagn herover lidt formålsløst i denne debat - gør det ikke?

> Næe ,, men det er jo der jeg lægger min fordom ind, at uden det gider jeg
> ikke sex.

Og det er da okay.

Jeg har bare dyrket tilpas meget kedelig "husmandssex" krydret med
kærlighed - til at erkende, at jeg også har andre behov. Sex for mig handler
også meget om leg - der er en hel verden af muligheder, og så er der så
mange, som begrænser sig til "standarder" - det kan jeg næsten ikke bære, og
jo ældre jeg bliver, jo mindre bliver jeg i stand til at "indrette" mig - og
jo mere søger jeg de ting frem, og dyrker, som jeg virkelig synes er
dejlige.

> Det burde jeg måske sørge for fremgik bedre..

Det går okay

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-11-06 16:21

nusle nuslesen wrote:>
> [...]
> stand til at "indrette" mig - og jo mere søger jeg de ting frem, og
> dyrker, som jeg virkelig synes er dejlige.

Hvis det har været husmandssex, har jeg ikke gidet det. Det er da også
derfor at jeg ikke lige finder en dem, der godt vil have mig til kæreste og
så stiller mig til tåls med hende.

Sådan fungerer verden ikke for mig.

Hvis ikke der er sjov, spænding og leg i samlivet, og jeg ikke ville kunne
skabe det, så gad jeg ikke fortsætte.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-11-06 16:25

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke der er sjov, spænding og leg i samlivet, og jeg ikke ville kunne
> skabe det, så gad jeg ikke fortsætte.

Lyder fint i mine ører

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-11-06 16:35

nusle nuslesen wrote:

> Lyder fint i mine ører

At jeg så samtidigt erkender at qua at jeg ikke gider gå så vildt på
kompromis med det, også besværliggør det at finde en partner, Det er jeg
helt på det rene med.

/FL

Fra : Nosex

Dato : 25-11-06 11:05

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in

> [...]
> vil jeg såmænd også respekteres for. Så jeg vil ikke kneppes af mænd,
> som synes den kvinde (mig) de knepper, er andet end super dejlig i sin

Du er jo besat af en ond ånd. Opsøg en præst hurtigst muligt, inden det er
for sent!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-11-06 11:53

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in

> Du er jo besat af en ond ånd. Opsøg en præst hurtigst muligt, inden det er
> for sent!

Ved du hvad - jeg har altid haft lyst til at blive taget på alteret, af
kutteklædte mænd - og med det kendskab vi efterhånden har til præster og
deres ikke så hemmelige laster - så er den idé med at opsøge en præst altså
ikke helt ringe *GG*

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-11-06 23:46

Tony wrote:
> [...]
> det er den bedste oplevelse, du har haft i lang tid,--uuh, så ville
> jeg nødig være dig, når du har en dårlig oplevelse.

Mjae ,,, Skal indrømme at mine egne konklusioner ikke er langt fra dine.

Enhver kvinde ved alt om føre krigen over i fjendens lejr.

Jeg har ikke spor imod at svar Nusle ærlig og opgrigtig om hvad hun ville
vide.

Morer mig da også over evnen til lige at finde den pasus. Morer sig så bare
dobbelt når Nusle før rakker ned på hvor uduelige universitetsuddannede er -
for lidt senere at fortælle at hun gerne snart selv vil i gang på uni

Jeg kan så godt allerede nu advare om at der når skrives rapporter
accepteres der ikke manglende stringens i argumentation som den her lige
skitserede.

/FL

Fra : Tony

Dato : 21-11-06 00:28

> [...]
>
> Enhver kvinde ved alt om føre krigen over i fjendens lejr.
>
> Jeg har ikke spor imod at svar Nusle ærlig og opgrigtig om hvad hun ville

Selvfølgelig ikke, men jeg synes bare det var sjovt at blande mig, da jeg så
Nusles klør i forsvarspossision

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-11-06 00:36

Tony wrote:

> Selvfølgelig ikke, men jeg synes bare det var sjovt at blande mig, da
> jeg så Nusles klør i forsvarspossision

Bestemt også her. Skam da også derfor jeg svarer hende pænt og ordentligt.

Det er jo altid morsomt og se hvor meget hun vil dreje den.

og ja .. Et enkelt skud i foden i ny og næ er da også sjov nok at være vidne
til.

Så længe det kun er herinde.

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-11-06 07:00

<nusle@invalid.com> wrote:

>Min ene søster på 30 år (lige fyldt)

er hun gavet med atributter i samme størelse som dine ?

>og jeg kom til at snakke om, at der
>åbenbart er mange mænd i 40'erne og 50'erne - der må være i panikalderen -

de er simpelthend på det forkerte kontinet ...

>sådan - men en ting er helt sikkert, de har i hvertfald ikke styr på det der
>med kvinder.

Nahh men det er sgu heller ikke nemt

>1. "Han" er så beruset eller desperat, at alt vist kan være
>ligemeget)

Sådan er det nu en gang med alkohol og sex jo mere fuld man er jo
mindre kritisk bliver man(d)

> [...]
>igen - og igen... christ - det er jo tragikomisk - og hvis der så blot havde
>været én "han" - men nej, der var flere)

jamen sådan er det - det heder dynamit fiskeri - men .... det kaster
sjældent noget af sig

>3. "Han" tror åbenbart virkelig selv, at "han" er lækker på den der måde man
>ellers forbinder med selvhøjtidelige kendisser - hvilket i en del tilfælde
>er meget vanskeligt at forstå

en desperart mand tænker sgu som regl ikke på ret meget - han går i
ring ...

>4. "Han" satser yngre og yngre, jo mere beruset "han" bliver - for til sidst
>at kapitulere og gå efter jævnaldrende eller ældre kvinder eller bare hvad
>som helst

Hmmm der er nu ikke noget galt med jævnalderen eller ældre kvinder
jeg har haft en del der var ynger på det sidste det er fedt nok på sin
egen måde men det kræver en del energi og anagement - hvor kvinder 35+
er mere easy going og det hele er mere afslappet.

> [...]
>for sig selv ville da røre en sådan mand med en ildtang. Ikke desto mindre
>var der altså en del af dem på Oslo-færgen *G*.

Nahh kvinder kan sgu være lige så opsøgene som mænd ikke tit men det
sker.

Fra : Zeki

Dato : 23-11-06 00:45

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Nu da snakken var taget op, benyttede vi lejligheden til at studere de
> mennesker der nu engang var med på færgen

Dvs du baserer dine konklusioner vedrørende mænd på deres opførsel "på
færgen"?

Det svarer til at jeg tager til Helsingør og efterfølgende kommer hjem og
konkluderer at svenskere er et hæmningsløst folkefærd.

Mvh
Zeki

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-11-06 01:51

> [...]

> Det svarer til at jeg tager til Helsingør og efterfølgende kommer hjem og
> konkluderer at svenskere er et hæmningsløst folkefærd.

Du overser vist noget.

Citat:
"Anyway - skulle nogen læse dette, som gebærder sig således - kan I måske
betragte følgende som venlige råd:"

Keyword "nogen, som gebærder sig således"

- dette betyder ikke "alle".

Citat:
[...]

- Keyword "De mænd der har fattet dette"

- dette betyder, at der er mænd der er anderledes

Kan du se flere nuancer nu?

Fra : Zeki

Dato : 23-11-06 02:14

> [...]

> betragte følgende som venlige råd:"

> Keyword "nogen, som gebærder sig således"

Dvs, hvis man opfører sig sådan i beruset tilstand når man er på ferie, i
byen... eller på en færge?

> "Der er ikke mange kvinder, som bryder sig om at være "en af mange".

Det er klart. Kvinder konkurrerer jo også med hinanden. Ingen kvinder bryder
sig vel om at den mand de har luret ud også kan finde på at kaste sin gunst
over andre, for hvad nu hvis den anden var bedre?

> [...]
> at
> det _kun_ er hende der er det i "dine" øjne (den aften)) - det gør en

Sådan kan du ikke helt stille det op.

Dengang jeg var single var jeg meget optaget af hvad der vækkede interesse
når jeg var ude, så på dette område har jeg masser af erfaring, både min
egen og andres.

Det er korrekt at man tit og ofte udsér sig en enkelt og så satser på
vedkommende. Giver hende den fulde opmærksomhed uden at være "all over her
like cheese on a pizza", have fokus på hende ved at stille spørgsmål frem
for at prale og plapre løs om egne fortræffeligheder, ikke at initiere
berøring med mindre hun selv direkte eller indirekte hinter til det, osv...

Men hvis man(d) er smart så rejser man(d) sig på et tidspunkt (gerne
pludseligt) og takker for samtalen og går sin vej, i stedet for at følge i
røven på hende hele aften med en bule i bukserne velvidende at man(d) senere
vender tilbage til hende, efter hun har fået lidt tid til at sidde og
fundere over hvorfor hulen han dog gik sin vej når de nu sad dér og havde en
hyggelig dialog. "Sagde jeg noget galt, er der mon noget i vejen med mig"
vil hun sikkert tænke. Se, dét vækker interesse.

Hun vil kun blive yderligere mobset hvis hun ser ham efterfølgende stå og
tale med en anden kvinde. "Sikke en idiot" (at han ikke vælger MIG!).

Men dette kan godt være bevidst. Det kan meget vel være at han har udsét dig
fra starten og ikke vil andre. Men for ham handler det først og fremmest om
én ting: At gøre DIG interesseret i HAM!

Men indrømmet, det er de færreste der kan manøvrere på denne måde. Er der
tale om en fulderik som fjoller rundt, så ligger der nok ikke andre
bagtanker bag end "øj mand hvor skal jeg...bøvs.... score."

> [...]
> ikke
> ser nogen) - de vinder med mange hestelængder "

> - Keyword "De mænd der har fattet dette"

Mange mænd ved ikke at de har fattet det, men handler intuitivt og spontant
og gør alligevel alt rigtigt. Det kaldes stil.

> - dette betyder, at der er mænd der er anderledes

Ja, mænd er anderledes. Godt spottet!

Mvh
Zeki

Fra : Zeki

Dato : 23-11-06 03:11

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> - Keyword "De mænd der har fattet dette"

I forlængelse af det jeg tidligere skrev (det bliver lidt langt det her -
kan ikke sove):

I dit oprindelige indlæg definerer du "panikalder" meget bredt med en masse
omstændigheder, men i dine eksempler er fokus udelukkende på den måde mænd
gebærder sig over for (jer) kvinder (på færgen)

Hvis vi forholder os til forholdet til kvinder så har alder for det første
intet med det at gøre. Du vil kunne finde 25 årige som gør alt rigtigt og
som forstår sig på kvinder (naturlig intuition eller evnen til at justere
sin opførsel) og du vil kunne finde 50 årige som (stadig) ikke fatter en
bjælde. Det afhænger af hvilken erfaring de hver især har samt evnen til at
reflektere og se sammenhænge.

Nogle 25 årige har ikke lavet andet end at date de sidste fem år, har haft
succeser og fiaskoer. De reflekterer over hvad der var godt og skidt og
hvordan denne erfaring kan bruges efterfølgende, hvorefter de bevidst gør
brug af den i nogle pågældende sitiuationer. Hvis de gentagne gange har
været på date eller i byen og drukket sig fulde og opført sig
"selvhøjtideligt og sjusket" så lærer de at det ikke er vejen frem.

Men nogle lærer det aldrig.

Da jeg (efter min stedfar døde) lokkede min mor på dating.dk og fulgte med i
hendes aktiviteter var jeg mildest talt rystet over at læse hvad mange 55-65
årige mænd kunne finde på at skrive til hende. Jeg kunne ikke se forskel på
dén form for kommunikation og på den måde teenagedrenge valgte som
fremgangsmåde for at gøre modparten interesseret.

En del af de oplevelser som min mor havde da hun (lidt modvilligt) gik på
date men nogle derinde fra (de mest lovende) - den måde disse - tør jeg sige
"gamle" mænd - opførte sig på, kommunikerede, var ikke langt fra den måde
jeg selv var da jeg var 22 og uerfaren. Ikke noget druk, savlen, ubehagelige
lugte, gramsen eller noget i den dur, men ganske enkelt en manglende evne
til at vide hvad man gør og siger i visse sitiuationer. En generel manglende
forståelse for kvinder.

"Det kommer med alderen" er dermed et udtryk som ikke kan bruges her, hvis
man håber på at jo ældre mænd er jo bedre kan de finde ud af at gebærde sig.

På samme måde kan du som kvinde også sige til dig selv at du ikke vil have
nogen der er yngre end dig selv - typisk pga de ikke er så modne som de mænd
der er ældre end dig selv og ikke har så meget livserfaring. Og det er
generelt også rigtigt vil jeg mene. Men en 50 årig mands erfaring med
kvinder kan være ingenting sammenlignet med en 30 årigs.

I sig selv siger dette intet. For det handler om hvordan denne erfaring
bliver brugt. F.eks:

Har den 50 årige mand gået gennem livet og tænkt "nå, hun var bare ikke den
rette, hun faldt ikke for min charme" ved hver eneste afslag han har fået?
Eller har han tidligere i sit liv overvejet det samme som ham den 30 årige,
nemlig "hmm, det virker ikke, mon det er mig der er noget i vejen med, hvad
kan JEG gøre for at forbedre mine odds, hvordan skal jeg ændre min
opførsel?"

Håber ovenstående giver en eller anden form for mening. Min pointe er at jeg
ikke ser nogen sammenhæng mellem panikalder og så den måde du
eksemplificerer mænds gebærden over for jer.

Mvh
Zeki

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-11-06 12:15

> [...]

> jeg ikke ser nogen sammenhæng mellem panikalder og så den måde du
> eksemplificerer mænds gebærden over for jer.

Det kan du godt have ret i - for jeg er meget enig i de oplevelser du
beskriver omkring din mor og dating, ligesom jeg er enig i at nogle yngre
mænd lader til "at have fat i den lange ende" osv.

Så alt i alt er jeg meget enig.

Måske er det ikke panikalder, men bare en grundlæggende mangel på forståelse
for sammenhænge, der så kommer til udtryk som det man også ofte kalder
manglende situationsfornemmelse.

Hvorom alting er, er det åbenbart noget de fleste kvinder opfatter ens - og
tager afstand fra.

Men det har du jo også skrevet om før

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-11-06 17:24

Zeki wrote:
> [...]
> at jeg ikke ser nogen sammenhæng mellem panikalder og så den måde du
> eksemplificerer mænds gebærden over for jer.

Evnen til at gebærde qua sin alder og erfaring er da efter min bedste
overbevisning ikke forskellig fra om du er kvinde eller mand.

Kvinder er måske lidt mere flinkeskole, men ellers tror jeg ikke vi har
noget tilbage at lade hinanden høre.

Jeg mindes fx nogen gange hvor kvinder havde været inde og se Chippendales.

Havde vi opført os sådan derinde og bagefter var kvinderne blevet enige om
vi var en samling vamle svin ...

Nu var det bare - Åh så godt ..

Nej - Jeg tror ikke man skal starte en gangs kønsspecifik bashing. Det
holder ikke ..

/FL