Trans-
Fra : Leif Neland

Dato : 17-11-06 07:11

Jeg mødte en transvestit forleden.

Ikke at han ville kunne snyde nogen, men alligevel flot, indenfor
referencerammen.

Der var ikke mange gram trans-fedt på ham

Leif

Fra : nana sørensen

Dato : 17-11-06 16:23

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message
> Jeg mødte en transvestit forleden.
>
> Ikke at han ville kunne snyde nogen, men alligevel flot, indenfor
> referencerammen.
>
> Der var ikke mange gram trans-fedt på ham
>
> Leif

Nogle transer er gudindesmukke. Jeg kender en som snyder ALLE. Han er endda
en ret pn mand også, faktisk. I would kill for his legs.

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-06 22:38

In article <455d526d$0$49196$14726298@news.sunsite.dk>, leif@neland.dk
says...
> Jeg mødte en transvestit forleden.
>
> Ikke at han ville kunne snyde nogen, men alligevel flot, indenfor
> referencerammen.
>
> Der var ikke mange gram trans-fedt på ham

Gjorde du nu, eller var det et oplæg til den McJoke? ;)

Fra : Leif Neland

Dato : 18-11-06 17:53

PerX ... wrote:
> In article <455d526d$0$49196$14726298@news.sunsite.dk>, leif@neland.dk
> says...

> Gjorde du nu, eller var det et oplæg til den McJoke? ;)

Det gjorde jeg, men joken ville vel være noget i den stil:

Ih, du er lige til at spise.

Tak, hvorfor det?

Jo, det er forbudt med mere end 2% trans-fedt i maden

Leif