Et mandfolk (de er sjældne i disse tider)
Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 01:30

Ikke helt politisk korrekt:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29049

....men for fanden hvor er det befriende, når mennesker, der ellers har
kommercielle interesser at varetage, siger fra. Respekt herfra - især over,
at Steffen Berg ikke efterfølgende trækker i land.

NB til den lidt mere langsomme læser: Min overskrift refererer *ikke* til
den ynkelige stakkel, der i sine egne øjne blev udsat for "diskrimination".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 17-11-06 01:46

> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29049

LOL, Kjole-Ole..

Frisk gjort!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 02:05

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> NB til den lidt mere langsomme læser: Min overskrift refererer *ikke*
> til den ynkelige stakkel, der i sine egne øjne blev udsat for

Jeg ved ikke lige om jeg vil kalde manden et mandfolk. Nu er det jo ganske
tænkeligt at eftersom at Kjole-Ole er et kendt ansigt i Viborg, at
butikindehaveren godt vidste at hans købsevner måske var begrænsede.

Dermed står heltemodet i et ganske andet lys

/FL

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 17-11-06 10:03

On Fri, 17 Nov 2006 01:30:13 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>NB til den lidt mere langsomme læser: Min overskrift refererer *ikke* til
>den ynkelige stakkel, der i sine egne øjne blev udsat for "diskrimination".

Jeg synes det er beklageligt når folk åbenbart har så lidt selvværd og
selvtillid at de ikke kan rumme når andre er anderledes.
/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.progressio.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 13:54

Lars (ArthurDent) wrote:

> Jeg synes det er beklageligt når folk åbenbart har så lidt selvværd og
> selvtillid at de ikke kan rumme når andre er anderledes.

Ganske enig. Det der gør det dobbelt ynkeligt er at tumlingen jo kun magter
at sparke på dem der ligger ned.

Kjole-Ole er jo et nemt offer uden pekuniær betydning for forretningen, og
dermed er den med de kommercielle interesser også skudt i sænk.

Visse menneskers mod er ikke større end at de kun tør sparke på dem der
ligger ned - de udstødte.

FL

Fra : P.L.

Dato : 17-11-06 15:15

Enig.

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-11-06 15:27

P.L. wrote:

> Enig.

Jeg kunne ikke åbne linket - hvem er denne "Kjole-Ole" og hvad skete der med
ham?

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 16:19

Per Vadmand wrote:>
> Jeg kunne ikke åbne linket - hvem er denne "Kjole-Ole" og hvad skete
> der med ham?

B&O-forhandler diskriminerer transvestitter
Erhverv: B&Os konceptstore i Viborg afviste tirsdag at handle med en
kunde, fordi manden var klædt i en kjole.
Af Jon Holm-Pedersen
torsdag 16. november 2006 , 12:14
Ifølge B&Os hjemmeside, så er butikken i Viborg »en oplevelse ud over
det sædvanlige. Overraskende anderledes, enkelt og smukt.«

Derfor kan alle og enhver heller ikke købe i butikken. Ifølge Viborg
Stifts Folkeblad afviste indehaveren af butikken i Viborg nemlig tirsdag
formiddag en mandlig kunde alene af den grund, at han var klædt i dametøj.

»Jeg synes, du skal gå hjem og tage din mors tøj af. Så er du
velkommen i butikken,« lød kommentaren fra butiksindehaver Steffen Berg.

Kunden hedder Ole Steen Mortensen, og er kendt som Kjole-Ole i Viborg.
Transvestitten har klædt sig i dametøj gennem hele livet, men har aldrig før
oplevet lignende diskrimination.

Ifølge butiksindehaveren var det helt reelt at afvise transvestitten.

»Det kan godt være, at han føler, jeg ikke respekterer ham. På den
anden side respekterer han heller ikke mig og butikkens kunder. Jeg ønsker
hverken som erhvervsmand eller som privatperson at blive kædet sammen med en
langhåret og som regel langskægget mandsperson i kvindetøj, uanset om det er
i butikken, eller når han stopper mig på gaden,« siger Steffen Berg til
Viborg Stifts Folkeblad.

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-11-06 16:57

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> kvindetøj, uanset om det er i butikken, eller når han stopper mig på
> gaden,« siger Steffen Berg til Viborg Stifts Folkeblad.

"B&O - for dem, der ser på mag og kvalitet før prisen"

Godt, man ikke hører til dem. Interessant, at Jens Bruun kalder sådan nogle
pikhoveder for "rigtige mandfolk" - men måske ikke så overraskende.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 17:15

Per Vadmand wrote:

> [...]
>
> Godt, man ikke hører til dem. Interessant, at Jens Bruun kalder sådan
> nogle pikhoveder for "rigtige mandfolk" - men måske ikke så

Næe .. Det kræver virkelig et mandfolk at kanøfle marginalgrupper ...

Vorherre bevares ..

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 17:23

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Næe .. Det kræver virkelig et mandfolk at kanøfle marginalgrupper ...
>
> Vorherre bevares ..

Ja, Vorherre bevares. Jeg ville give mange penge for at se dit eller Per
Vadmands ansigtsudtryk, hvis jeres datter kom hjem og præsenterede Kjole-Ole
som jeres kommende svigersøn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 17:28

Jens Bruun wrote:
> [...]
> Per Vadmands ansigtsudtryk, hvis jeres datter kom hjem og
> præsenterede Kjole-Ole som jeres kommende svigersøn.

og fordi at en person ikke er ens ønskesvigersøn, giver det automatisk ret
til at kanøfle.

Nøj for et menneskesyn ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 17-11-06 18:19

> Ja, Vorherre bevares. Jeg ville give mange penge for at se dit eller Per
> Vadmands ansigtsudtryk, hvis jeres datter kom hjem og præsenterede
> Kjole-Ole som jeres kommende svigersøn.

LOL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 20:42

Jens Bruun wrote:
> [...]
> Per Vadmands ansigtsudtryk, hvis jeres datter kom hjem og
> præsenterede Kjole-Ole som jeres kommende svigersøn.

Tror da derforuden at de fleste ville være mere imod at det var deres søn

/FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-11-06 23:35

Jens Bruun wrote:
> [...]
> Per Vadmands ansigtsudtryk, hvis jeres datter kom hjem og
> præsenterede Kjole-Ole som jeres kommende svigersøn.

Totalt irrelevant - men meget forventeligt. Hvorfor indrømmer du ikke bare,
at du har kvajet dig?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-06 15:29

> Totalt irrelevant - men meget forventeligt. Hvorfor indrømmer du ikke
> bare, at du har kvajet dig?

*lol*

Du er nu sjov, Per. Og alt for gennemskuelig, men lad nu det ligge.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 18:08

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> *lol*
>
> Du er nu sjov, Per. Og alt for gennemskuelig, men lad nu det ligge.

Det kunne da ellers være interessant at høre, hvad du i din uendelige
menneskekundskab mener at have "gennemskuet".

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-06 20:39

> Det kunne da ellers være interessant at høre, hvad du i din uendelige
> menneskekundskab mener at have "gennemskuet".

Det mener du jo i virkeligheden ikke, vel? Du har allerede din faste
holdning til dig selv, og den er der ingen, der kan rokke ved.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 21:45

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det mener du jo i virkeligheden ikke, vel? Du har allerede din faste
> holdning til dig selv, og den er der ingen, der kan rokke ved.

Du kunne jo prøve. Men indrømmet. Jeg tror ikke PV har den store respekt for
dine analyser. Dertil er de for pjankede og egocentriske

/FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 21:50

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det mener du jo i virkeligheden ikke, vel? Du har allerede din faste
> holdning til dig selv, og den er der ingen, der kan rokke ved.

Det ved du så ikke en skid om. Jeg betragter evnen til at skifte mening som
et udtryk for modenhed.

Per v.

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 21:51

> Jeg betragter evnen til at skifte mening som et udtryk for modenhed.

Hvornår har du sidst skiftet mening?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 21:57

ThomasB wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår har du sidst skiftet mening?

For et par dage siden synes han du var værd at læse indlæg fra.

Det synes han ikke mere.

Problematikken er drøftet i anden tråd

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 21:59

> For et par dage siden synes han du var værd at læse indlæg fra.
>
> Det synes han ikke mere.

Udover oplagt mudderpladder, har du så noget særligt at bidrage med?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 22:03

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Udover oplagt mudderpladder, har du så noget særligt at bidrage med?

Jada .. At afsløre dine erindringsforskydninger.

Derudover var der nu ikke spor mudderpladder i den oplysning. Jeg formoder
du havde læst den andetsteds også.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 22:06

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Jada .. At afsløre dine erindringsforskydninger.

LOL, det er kun dig selv du afslører.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-06 06:00

Frank Leegaard wrote:

> Næe .. Det kræver virkelig et mandfolk at kanøfle marginalgrupper ...
>
> Vorherre bevares ..

Er det derfor du kanøfler marginalgrupper og andet godtfolk i muddergruppen ?
Vorherre bevares en dobbeltmoral.
Altså: "Andre må ikke, men det er da skidesjovt når jeg selv gør det".

--
Ejvind
Jeg har ingen sympati for CD-pirateri,

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 15:32

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det derfor du kanøfler marginalgrupper og andet godtfolk i
> muddergruppen ?
> Vorherre bevares en dobbeltmoral.
> Altså: "Andre må ikke, men det er da skidesjovt når jeg selv gør det".

Godt set Ejvind

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 21:28

ThomasB wrote:
> "Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Godt set Ejvind

Næe ... For man er da en tumling ud over al format hvis man begiver sig ind
i mudderkastningsgruppen uden at kunne tåle mosten der.

Lige så dumt og enfoldigt som at melde sig til boksning og så pive over de
slår dig ...

Det fortæller om svag begavelse ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 21:31

> Næe ... For man er da en tumling ud over al format hvis man begiver sig
> ind i mudderkastningsgruppen uden at kunne tåle mosten der.

Eller som mand, begiver sig ud i samfundet med kjole på.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 21:41

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> Eller som mand, begiver sig ud i samfundet med kjole på.

Nu er det jo en gang ikke vedtaget at der i samfundet skal kanøfles. Det er
jo ideen i mudderkastningsgruppen ..

Ligesom det er meningen til boksningen at slå på hinanden . Det er heller
ikke meningen ude i samfundet.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 23:44

> [...]

[snip]
> Det er heller ikke meningen ude i samfundet.

Nu er det så ikke dig, der definerer hvad der er meningen ude i samfundet.

Hvis man bevæger sig ud i samfundet og f.eks erklærer sig pædofil, så bliver
man kanøflet. Helt ligesom hvis man som mand bevæger sig ind i en
B&O-forretning med kjole på, kan risikere at blive kanøflet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 23:50

ThomasB wrote:
> [...]
> bliver man kanøflet. Helt ligesom hvis man som mand bevæger sig ind i
> en B&O-forretning med kjole på, kan risikere at blive kanøflet.

Igen dummer du dig eklatant.

Det ene er ulovligt med høje straffe - det andet er ikke ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 00:40

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Igen dummer du dig eklatant.
>
> Det ene er ulovligt med høje straffe - det andet er ikke ..

Aha? Er det også forbudt af afvise folk med hatte?

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-11-06 01:12

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-11-06 00:53

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det jo en gang ikke vedtaget at der i samfundet skal kanøfles. Det
> er jo ideen i mudderkastningsgruppen ..
> /FL

Nej det var det ikke, iden var at hvis nogen i andre grupper ikke var enige
on et spørgsmål og det ikke havde almen interesse kunne de pladre videre i
mudderkastningsgruppen
MvH Steen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 01:51

Steen Johansen wrote:
> [...]
>
> Nej det var det ikke, iden var at hvis nogen i andre grupper ikke var
> enige on et spørgsmål og det ikke havde almen interesse kunne de

/FL

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-11-06 00:47

> [...]
> ind i mudderkastningsgruppen uden at kunne tåle mosten der.
>
> Lige så dumt og enfoldigt som at melde sig til boksning og så pive over de

Frank Leegaard du er at beklage meget.
Du spilder megen tid på nettet
Du har intet at byde på
Du pipper lidt
Du er besservisser
Du er ikke morsom
Du er dårlig til at fornærme folk og fæ
Du taler om svag begavelse
Hvad er dit formål med at pippe forskellige steder?
Er det for at slå den frygtelige tid ihjel?
MvH Steen

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 00:48

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du taler om svag begavelse
> Hvad er dit formål med at pippe forskellige steder?
> Er det for at slå den frygtelige tid ihjel?

Bulls Eye

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 01:55

Steen Johansen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Frank Leegaard du er at beklage meget.

Jeps .. Det blive jeg da også gøre hvis hver gang jeg kom i diskussion med
mig fik læstelige verbale klø

> Du spilder megen tid på nettet

Enig - Tumper som dig fortjener faktisk ikke min dyrebare fritid

> Du har intet at byde på

Ikke for dig vil jeg tro - det har du ikke hjerne til

> Du pipper lidt

Næe .. meget

> Du er besservisser

Meget bedre vidende end dig ja ..

> Du er ikke morsom

Næe .. Det er ikke morsomt at blive sat til vægs ..

> Du er dårlig til at fornærme folk og fæ

Nix .. Pisse god ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 21:26

Ejvind Kruse wrote:

> Er det derfor du kanøfler marginalgrupper og andet godtfolk i
> muddergruppen ? Vorherre bevares en dobbeltmoral.
> Altså: "Andre må ikke, men det er da skidesjovt når jeg selv gør det".

Hvem er marginalgruppe derinde?

/FL

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-06 11:24

Frank Leegaard, alias kjole-Ole wrote:

> Hvem er marginalgruppe derinde?

Thordreng, er evighedsstuderende "akademiker", tror bare ikke
vi andre har opdaget, at han i virkeligheden er alfons. Har desuden
en kone der hedder Carl.
Steen, offentligt ansat, og tager hver jul til Thailand for at pule
shemales en masse.
H.P. Holm, er bevidst arbejdssky, får altid et par advarsler før
han ryger ud igen igen.
Jens, kører dødedyrs-lastbil, og har før den karriere kørt slamsuger,
men væltede desværre med den ude på Amager. Skampuler de døde
grise, så ruderne dugger i den nye Scania.
ClaUs U, går i bodegaskjortens aflagte tøj, siger han bor på Amager,
men poster altid sine indlæg fra Albertslund.
Peter Juhl, tør ikke indrømme sin virkelige identitet, men flink mand
i øvrigt, jeg tror bestemt osse, at han ville have afvist kjole-Ole.
Brian "Båt" Jensen, hvis kone rendte med hans bedste ven, postede i en
tid derefter knipleopskrifter i dk.binaer.
Tamás Frederik, der kørte sig selv ihjel med et båtindlæg.
Søren, der aldrig har fået sit trådløse tastatur til at virke.
Hauge, der vil støbe Ole ned i beton, så han slipper for incassogrippene.
Klaus D. Milkkesens, der siger han ikek læser muddergrubben, men som
alligevel på forunderlig vis ved hvad her snakkes om her.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 12:36

Ejvind Kruse wrote:

> [...]
> incassogrippene. Klaus D. Milkkesens, der siger han ikek læser
> muddergrubben, men som alligevel på forunderlig vis ved hvad her

Du gør rimeligt godt rede for tonen derinde. At jeg fortsætter den, hvad jeg
mener netop denne gruppe er til; er anstødeligt? Det er netop hensigten med
den gruppe.

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 13:13

Ejvind Kruse wrote:

> [...]
> incassogrippene. Klaus D. Milkkesens, der siger han ikek læser
> muddergrubben, men som alligevel på forunderlig vis ved hvad her

Du glemte Ejvind Kruse, der får udløsning i bukserne, her gang han sviner
andre til.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 13:58

Per Vadmand wrote:

> Du glemte Ejvind Kruse, der får udløsning i bukserne, her gang han
> sviner andre til.

Men som jo når han får kvalificeret modspil, hyler og piver som vi så ham
gøre lidt tidligere i tråden.

"Er det derfor du kanøfler marginalgrupper og andet godtfolk i muddergruppen
?
Vorherre bevares en dobbeltmoral.
Altså: "Andre må ikke, men det er da skidesjovt når jeg selv gør det".

Her anser han nok sig selv som godtfolk.

Men som sagt før, er argumentet lige så hjernetomt og dumt, som at gå til
boksning og pive over man fik nogen på ørerne.

Kruse afslører desuden sig selv i sit citat:

"Andre må ikke, men det er da skidesjovt når jeg selv gør det".

Det gør ondt at invitere folk til slagsmål og så få et læsteligt drag
prygl - Hva Kruse?

For pryglene har han jo indrømmet at han har fået i første del af sit citat:

"Er det derfor du kanøfler marginalgrupper og andet godtfolk i muddergruppen
?"

Hvis du ikke kan tåle kvalificeret modspil i mudderkastninggrppen, synes jeg
du skulle holde dig væk.

/FL

Fra : Jens

Dato : 20-11-06 17:03

Per Vadmand wrote:

> Du glemte Ejvind Kruse, der får udløsning i bukserne, her gang han
> sviner andre til.
>
> Per V.

Det er Ejvind da alt for gammel til at få.

Fra : nana sørensen

Dato : 17-11-06 16:23

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Jeg kunne ikke åbne linket - hvem er denne "Kjole-Ole" og hvad skete der
> med ham?
>
> Per V.

Værsågod:

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-11-06 16:58

nana sørensen wrote:

> [...]
> kvindetøj, uanset om det er i butikken, eller når han stopper mig på
> gaden,« siger Steffen Berg til Viborg Stifts Folkeblad

Denne Steffen Berg må være meget usikker på sin egen seksuaitet, siden han
lader til at frygte, at kjolen kunne "smitte af" på ham.

Per V.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 17-11-06 20:40

> Denne Steffen Berg må være meget usikker på sin egen seksuaitet, siden han
> lader til at frygte, at kjolen kunne "smitte af" på ham.

Det dog det mest bovlamme indlæg til dato.

Men det er måske den måde, man får anerkendelse?

Folk falder over hinanden for at bekræfte hvor "naturligt" homoseksualitet
er.
At det er "virkeligt modigt" at en transvestit tør vise sig på gaden i
kvindetøj"
Og så videre.
Fordi enhver perversitet, uanset hvad den drejer sig om, kan forsvares med
dumme bemærkninger som den.
"Du er nok usikker på din egen seksualitet"
"Du er måske selv lidt bøsse?"
"Du har måske i virkeligheden lyst til det selv?"

Fortsæt endelig selv listen af æreskrænkelser.

Men nu skal jeg fortælle dig noget, Per Vadmand:
Der findes folk med en - tilbøjelighed - som går ud på at spise afføring.

Du vil sikkert heller ikke føle dig frastødt af at se på en mand, som står
og spiser en lort for øjnene af dig?

Eller gør du? For så er det måske i virkeligheden fordi du har en hemmelig
lyst til at spise afføring selv?
Hmm?
Hmmmmmmmmm?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 22:23

Henrik Eriksen wrote:

> Det dog det mest bovlamme indlæg til dato.
>
> Men det er måske den måde, man får anerkendelse?

Trådstarten var faktisk sådan et forsøg på at sparke på en stakkel ...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 17-11-06 22:29

> Trådstarten var faktisk sådan et forsøg på at sparke på en stakkel ...

Det ved du fordi?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 22:45

ThomasB wrote:

> Det ved du fordi?

Fordi at man kalder ham der nægter Kjole-Ole et mandfolk og synes det var
fedt at han blev nægtet handel ...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 17-11-06 23:10

> Fordi at man kalder ham der nægter Kjole-Ole et mandfolk og synes det var
> fedt at han blev nægtet handel ...

Og det er at sparke fordi?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 23:14

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Og det er at sparke fordi?

Fordi at han er et let offer ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 17-11-06 23:33

> Fordi at han er et let offer ..

Der tager du fejl.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 00:55

ThomasB wrote:

> Der tager du fejl.

og hvori består fejlen Thomas (der forøvrigt tror at alle ville kunne klare
et universitetsstudium)

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 01:31

> og hvori består fejlen Thomas (der forøvrigt tror at alle ville kunne
> klare et universitetsstudium)

Det burde en iniversitetsuddannet (som i øvrigt mener at det kun er
forbeholdt folk med specielle evner at tage universelle uddannelser) jo
kunne svare på...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 01:34

ThomasB wrote:
> [...]
>
> Det burde en iniversitetsuddannet (som i øvrigt mener at det kun er
> forbeholdt folk med specielle evner at tage universelle uddannelser)

Ikke at det er svært. Bare at ikke alle kan klare det. Et gæt er 60% måske
af en årgang...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 01:37

> Ikke at det er svært. Bare at ikke alle kan klare det. Et gæt er 60% måske
> af en årgang...

Javel ja. Findes der noget fysisk i hjernen der er en hindring for en
uni-uddannelse?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 02:00

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Javel ja. Findes der noget fysisk i hjernen der er en hindring for en
> uni-uddannelse?

Spørg folk der har forstand på den slags. Fakta er dog at ret mange af dem
der er strøget lige igennem folkeskolen og gymnasiet dumper igen og igen på
uni.

Hvorfor de dumper, må du ikke spørge mig om.

Hvis jeg kunne svare var jeg nok rede til en Nobelpris.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 02:35

> [...]
> på uni.
>
> Hvorfor de dumper, må du ikke spørge mig om.
>
> Hvis jeg kunne svare var jeg nok rede til en Nobelpris.

Hvordan kan du være i tvivl om det? Det handler om motivation.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 02:49

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du være i tvivl om det? Det handler om motivation.

Motivation er en god ting. Desværre bringer den dig kun et stykke af vejen

Det værste kan være at se en topmotiveret rus-studerende der langsomt bliver
pillet ned ved at dumpe igen og igen ..

Men for dig er det jo også æteriske gisninger.

Prøv med noget andet du ved noget konkret om.

Den med at alle ville kunne gennemføre et universitetstudium, er jeg bange
for at du står ret alene med, selvom man da aldrig skal sige aldrig herinde.

Bedre held næste gang ...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 03:01

> [...]
> bliver pillet ned ved at dumpe igen og igen ..
>
> Men for dig er det jo også æteriske gisninger.
>
> Prøv med noget andet du ved noget konkret om.

Hvad får dig til at tro at menneskers hjerner er så forskellige, at nogen
kan noget mens andre ikke kan? Det er et spørgsmål om motivation, og ikke
"forventningsmotivation" fordi far vil have jeg skal være jurist.

Men motivation som i "giv et menneske længsel efter havet og han vil bygge
en skib".

Det er også det for nogle er så nemt mens det for andre er svært.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 03:34

ThomasB wrote:

> [...]
> bygge en skib".
>
> Det er også det for nogle er så nemt mens det for andre er svært.

Nu banaliserer du altså hele det med motivation og udkommet af motivation.

Vi kan sagtens blive enige om at fraværet af motivation er ødelæggende. Der
kan dog ikke sluttes modsætningvis således at bare motivation er til stede
kan du gøre ting du ikke fx har hjerne til.

Alle folk hjerner fungerer altså ikke lige godt - basta ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 12:33

> [...]

> Der kan dog ikke sluttes modsætningvis således at bare motivation er til
> stede kan du gøre ting du ikke fx har hjerne til.

Ikke har hjerne til? Er vi enige om at hjerner er stort set ens?

Vi du i ramme alvor påstå at det kun er "udvalgte" der f.eks i 15 års
alderen kan trænes til at gennemføre en eller anden tilfældig uniuddannelse?

> Alle folk hjerner fungerer altså ikke lige godt - basta ..

Nej, der er selvfølgelig nogle, hvis hjerne ikke fungerer. Men så er det en
fysisk sygdom.

Fra : sdsf

Dato : 18-11-06 13:23

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Ikke har hjerne til? Er vi enige om at hjerner er stort set ens?
Det er I forhåbentlig enige om at de IKKE er.

http://en.wikipedia.org/wiki/IQ

> Vi du i ramme alvor påstå at det kun er "udvalgte" der f.eks i 15 års
> alderen kan trænes til at gennemføre en eller anden tilfældig
> uniuddannelse?
Intelligens er ca. normalfordelt, så ikke alle formår at løse de samme
opgaver.

> Nej, der er selvfølgelig nogle, hvis hjerne ikke fungerer. Men så er det
> en fysisk sygdom.
Hjernen er noget fysisk!
Hvad skulle det ellers være?

Igen:
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 13:43

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> Det er I forhåbentlig enige om at de IKKE er.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/IQ

Er du uenig i at alle hjerner er stort set ens?

> Intelligens er ca. normalfordelt, så ikke alle formår at løse de samme
> opgaver.

Og? Hvad er det man lærer på universitetet som er ssåå svært, at det kun er
for få udvalgte?

Fra : sdsf

Dato : 18-11-06 13:59

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Er du uenig i at alle hjerner er stort set ens?
En pebbernød er jo også stort set det samme som en hasselnød,
så på den måde er der mange ting der stort set er ens....

> Og? Hvad er det man lærer på universitetet som er ssåå svært, at det kun
> er for få udvalgte?
Jeg ved at det vil være umuligt for en stor det af befolkningen at
gennemføre en naturvidenskabelig uddannelse.

Det ved du forhåbentlig også.

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 14:05

> Jeg ved at det vil være umuligt for en stor det af befolkningen at
> gennemføre en naturvidenskabelig uddannelse.
>
> Det ved du forhåbentlig også.

Så vil det være muligt at gennemføre en af de andre uniuddanelser.

Det er et spøgsmål om at være motiveret nok og ville det nok.

Fra : sdsf

Dato : 18-11-06 14:41

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Så vil det være muligt at gennemføre en af de andre uniuddanelser.
Ja, hvis de sproglige evner er intakte, er det mulig at gennemføre
visse andre typer af uddannelser.

> Det er et spøgsmål om at være motiveret nok og ville det nok.
Bare det var så vel, men det er det ikke.
Jeg tror det er ved at være nogle år siden du sidst har haft
kontakt med uddannelssystemet.
Det interessere mig ikke at fortsætte med at diskuterer det her emne.

Det vil være meget mere interessant at høre om hvordan Jens Bruun betaler
for
sine seksuelle forhold

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 15:22

> Ja, hvis de sproglige evner er intakte, er det mulig at gennemføre
> visse andre typer af uddannelser.

Tak.

> Bare det var så vel, men det er det ikke.

Det er ikke høje tanker du har om dine medmennesker

> Jeg tror det er ved at være nogle år siden du sidst har haft
> kontakt med uddannelssystemet.

Okay?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 21:33

sdsf wrote:

> Bare det var så vel, men det er det ikke.
> Jeg tror det er ved at være nogle år siden du sidst har haft
> kontakt med uddannelssystemet.
> Det interessere mig ikke at fortsætte med at diskuterer det her emne.

Det forstår jeg sgu godt. Man skal være ubegavet til grænsen til at man ikke
kan bestå en HF eksamen at påstå at alle kan gennemføre et
universitetsstudium bare man er motiveret nok.

> Det vil være meget mere interessant at høre om hvordan Jens Bruun
> betaler for
> sine seksuelle forhold

Hvis det er hans erfaringsgrundlag - så er det jo hans erfaringsgrundlag.

At vi andre har andre - er en anden sag ..

/FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-11-06 22:30

Frank Leegaard wrote:

> Det forstår jeg sgu godt. Man skal være ubegavet til grænsen til at
> man ikke kan bestå en HF eksamen at påstå at alle kan gennemføre et
> universitetsstudium bare man er motiveret nok.

Fidusen i disse betonliberalistiske tider er jo, at hvis man i alle forhold
fastholder, at "man kan, hvis man vil", fralægger man sig demed også det
fælles ansvar for at hjælpe dem, der ikke kan. (Jvf. diskussionen i
familie/barn-gruppen om muligheden for at spare op, så man kan gå hjemme,
mens børnene er små).

Per V.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 22:51

Per Vadmand wrote:

> [...]
> diskussionen i familie/barn-gruppen om muligheden for at spare op, så
> man kan gå hjemme, mens børnene er små).

Det er klart. Det pinlige fremstår jo så når selvsamme i kraft af deres
svage argumenter og manglende analytiske evner, tydeligt bevise at de ikke
selv endda ville kunne klare et universitetstudium. Jeg tror de mangler at
se den hob af velbegavede unge mennesker der også er motiverede ikke klare
den alligevel. Derfor krummes tæerne yderligere når Thomas på tumpevis
erklærer at ALLE kan klare et universietsstudium.

Derudover har de færreste af dem så ikke engang gæstebesøgt en højere
læreanstalt, så på den vis kunne man hævde at de var undskyldt. Deres
virkelighedsopfattelse skriger i alle fald til himlen.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 23:23

> [...]
> også det fælles ansvar for at hjælpe dem, der ikke kan. (Jvf. diskussionen
> i familie/barn-gruppen om muligheden for at spare op, så man kan gå

Socialisme fastholder "svage" i rollen som svage.
Socialister *tror* at alle ikke har de samme muligheder.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 23:29

ThomasB wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Socialisme fastholder "svage" i rollen som svage.

Netop ikke - socialisme forlanger at svage skal videre ..

> Socialister *tror* at alle ikke har de samme muligheder.

Nej - de ved det ...

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 23:39

> [...]
> den alligevel. Derfor krummes tæerne yderligere når Thomas på tumpevis
> erklærer at ALLE kan klare et universietsstudium.

Ah, jeg ved hvad der nager dig - du blev aldrig færdig med dit studie.

Når et land kan lære alle deres børn som 4årige koranen udenad, så skal du
ikke komme og sige mig, at stort set alle danskere ikke kan gennemføre en
universitetsuddannelse.

Så svært er det altså heller ikke Frank selvom du virkelig gør meget ud af
at prøve at gøre det til noget stort og særligt, på helt samme måde som
Wilstrup.

> Derudover har de færreste af dem så ikke engang gæstebesøgt en højere
> læreanstalt, så på den vis kunne man hævde at de var undskyldt. Deres
> virkelighedsopfattelse skriger i alle fald til himlen.

Jeg har kommet mere på KU end du nogensinde drømmer om.

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 23:46

> Netop ikke - socialisme forlanger at svage skal videre ..

Nåda, hvordan?

> Nej - de ved det ...

Javel ja, og hvor ved de så det fra?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 23:48

ThomasB wrote:

> [...]
> måde som Wilstrup.

> Jeg har kommet mere på KU end du nogensinde drømmer om.

og du går stadig i den vildfarelse at universitetsuddannelse er
udenadslære..?

Stakkels tumpe ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 23:56

ThomasB wrote:

> Nåda, hvordan?

Ved at hjælpe og forsøge at motivere dem.

> Javel ja, og hvor ved de så det fra?

Hvordan skal en mand som Alucard få samme muligheder som mig?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 00:42

> og du går stadig i den vildfarelse at universitetsuddannelse er
> udenadslære..?

Fantaserer du nu igen?

> Stakkels tumpe ..

Det var dig der ikke kunne gennemføre, du er tumpen.

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 00:45

> Ved at hjælpe og forsøge at motivere dem.

Jaså, og hvordan gør socialismen så det? Og hvordan har det virket i
praksis?

> Hvordan skal en mand som Alucard få samme muligheder som mig?

Han kunne jo starte med at ville have de samme muligheder som dig.

Men mit indtryk er at han har det godt som han har det.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 01:59

ThomasB wrote:
> [...]
>
> Han kunne jo starte med at ville have de samme muligheder som dig.
>
> Men mit indtryk er at han har det godt som han har det.

Svar nu på spørgsmålet i stedet for alt dit udenomsvrøvl. Kan Alucard få
samme muligheder som mig hvis han ønsker det?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 02:51

> Svar nu på spørgsmålet i stedet for alt dit udenomsvrøvl. Kan Alucard få
> samme muligheder som mig hvis han ønsker det?

Det er nok ved at være lidt sent for ham nu.

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 06:04

In article <455f7b51$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> [...]
> fælles ansvar for at hjælpe dem, der ikke kan. (Jvf. diskussionen i
> familie/barn-gruppen om muligheden for at spare op, så man kan gå hjemme,

Good pointe, man kunne godt mistænke det er den virkelige motivation bag
den holdning.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 12:41

PerX ... wrote:
> In article <455f7b51$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> perve@post.tele.dk says...

> Good pointe, man kunne godt mistænke det er den virkelige motivation
> bag den holdning.

Naturligvis er det det. Holdningen og argumenterne har været brugt siden
Klør Konge var Knægt.

Det handler om at du, når du selv er kommet på den grønne gren, pludselig
kommer i tanke om at hjælp til folk med mindre evner og talent til at skaffe
en god indtægt, ikke længere er nødvendigt. Man glemmer at man selv er
blevet hjulpet hele vejen op til det stade hvor man er nu.

/FL

Fra : Ole Laursen

Dato : 19-11-06 17:24

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> writes:

> Jeg har kommet mere på KU end du nogensinde drømmer om.
^^^
Aha, og det var så lige her det blev on-topic for denne gruppe igen.

--
Ole Laursen
http://www.iola.dk/

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 17:28

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 17:40

> [...]
> skaffe en god indtægt, ikke længere er nødvendigt. Man glemmer at man selv
> er blevet hjulpet hele vejen op til det stade hvor man er nu.

LOL, hvor mange timer på lokummet, har du brugt på at udtænke ovenstående
lommefilosofiske pladder?

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-06 15:36

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil være meget mere interessant at høre om hvordan Jens Bruun
> betaler for
> sine seksuelle forhold

Ja?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-06 19:24

In article <455efaf4$0$145$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
sdsf@her.der.dk says...

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Det er I forhåbentlig enige om at de IKKE er.

Det er de stort set, men programmeringer er meget forskelling (den som
starter i det sekundt du bliver født)

> http://en.wikipedia.org/wiki/IQ

Software.

> Hjernen er noget fysisk!
> Hvad skulle det ellers være?

Han fortæller dig at han mener de har et psykiskproblem hvis de ikke
kan, ikke et fysisk problem.

> Igen:
> http://en.wikipedia.org/wiki/IQ

Eller hvad med
http://en.wikipedia.org/wiki/Ufo

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-06 19:07

In article <455e5c3e$0$14030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
Frank@FJERNESsuperbruger.dk says...

> [...]
> uni.
>
> Hvorfor de dumper, må du ikke spørge mig om.

Et bud: De kan ikke koncentrer sig om alle de irrelevant fag det også
lige skal lære i vores system ;)

> Hvis jeg kunne svare var jeg nok rede til en Nobelpris.

Giver de priser i det? Hvad er kategorien? *g*

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-06 15:34

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg kunne svare var jeg nok rede til en Nobelpris.

Næppe. Der skal normalt en del mere til.

Sig ikke, du er universitetsuddannet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 16:08

Jens Bruun wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe. Der skal normalt en del mere til.
>
> Sig ikke, du er universitetsuddannet?

Der skal normalt mere til en uni-udd for Nobelprisen.

Fortæl nu om hvordan du får betalt for dine seksuelle ydelser. Mange her
venter spændt
/FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-11-06 23:33

Henrik Eriksen wrote:

> Folk falder over hinanden for at bekræfte hvor "naturligt"
> homoseksualitet er.
> At det er "virkeligt modigt" at en transvestit tør vise sig på gaden i
> kvindetøj"

Det startede med, at macho-jens brovtede over, hvor "mandigt" det var, at
ekspedienten ikke ville betjene en transvestit.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-06 15:41

> Det startede med, at macho-jens brovtede over, hvor "mandigt" det
> var, at ekspedienten ikke ville betjene en transvestit.

Nej. Af et mennesket, der angiveligt lever af det danske sprog, falder du
lidt vel ofte igennem. Måske du skulle læse mit indlæg igen - langsomt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 16:09

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Nej. Af et mennesket, der angiveligt lever af det danske sprog,
> falder du lidt vel ofte igennem. Måske du skulle læse mit indlæg igen

Sjovt nok var andre der fik nøjagtig samme indtryk. Hvad med om du genlæste
trådstarten?

/FL

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 18-11-06 09:07

On Fri, 17 Nov 2006 20:39:34 +0100, "Henrik Eriksen"
<henrik_erik@hotmail.com> wrote:

>Det dog det mest bovlamme indlæg til dato.
>
>Men det er måske den måde, man får anerkendelse?
>
>Folk falder over hinanden for at bekræfte hvor "naturligt" homoseksualitet
>er.

Nej det var i hvert fald ikke det jeg mente da jeg svarede på det
oprindelige indlæg.

Jeg er også ligeglad med eventuel anerkendelse i denne forbindelse,
her udtrykker jeg bare min mening.

Og den er at jeg synes det er sørgeligt at nogle mennesker åbenbart
ikke har større selvværd, end at de føler sig krænkede af at andre har
en anden seksualitet, et andet værdisæt, en anden påklædning, en anden
frisure (fortsæt selv listen) end dem selv.

Der er en del mennesker som ganske enkelt ikke kan rumme
forskellighed, og ærligt talt så har jeg egentlig mere ondt af dem end
jeg ser ned på dem.
/Lars

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 18-11-06 18:41

Ja, den med selvværdet er fin nok.

Hvis folk føler sig frastødt af mænd i kvindetøj, så har de nok et lavt
selvværd.
Det samme med folk som føler sig frastødt af homoseksuelle.

Sådan en udtalelse fungerer på samme måde som de der "hvornår holdt du op
med at banke din kone"-spørgsmål.

Hvis nu der kom en mand ind i butikken, sejlende beruset og med bræk ned ad
skjorten, mon så ikke han var blevet bedt om at gå?

Men det er måske også at kanøfle en som ligger ned?

Hvis man ikke kan lide overbrækkede, berusede mennesker i sin forretning, så
har man måske også lavt selvværd?

Og så er der lige en ting til:

Folk som "Ligger ned" er som regel handicappede eller mangler ressourcer på
anden vis. De har et indlysende krav på respekt, og fortjener den hjælp man
kan give dem.

Mænd der går i kvindetøj "ligger" ikke ned. Hvis de ligger ned, har de selv
lagt sig dér.
Der var ingen som tvang manden til at tage et lyserødt miniskørt på.

Hvis man ønsker at blive behandlet med respekt her i verden, så er det
mindste man kan gøre at se ud som en der fortjener respekt.

At sammenligne fjollehoveder som transvestitter med fok som for alvor
"ligger ned" er respektløst i en grad jeg savner ord til at beskrive.

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-06 19:15

In article <455f4596$0$4173$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>,
henrik_erik@hotmail.com says...

> At sammenligne fjollehoveder som transvestitter med fok som for alvor
> "ligger ned" er respektløst i en grad jeg savner ord til at beskrive.

Sluttede den fordomsfulde sin kommentar *g'

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 18-11-06 20:01

On Sat, 18 Nov 2006 18:40:39 +0100, "Henrik Eriksen"
<henrik_erik@hotmail.com> wrote:

>Hvis folk føler sig frastødt af mænd i kvindetøj, så har de nok et lavt
>selvværd.
>Det samme med folk som føler sig frastødt af homoseksuelle.

Hvis folk ikke er rummelige nok til at acceptere, at andre altså har
et andet værdisæt end dem selv, opfører sig anderledes og/eller ser
anderledes ud, ja så bør de nok kigge indad i stedet for udad.

Det der er unormalt for nogle er normalt for andre.

>Sådan en udtalelse fungerer på samme måde som de der "hvornår holdt du op
>med at banke din kone"-spørgsmål.

Det er jeg ikke enig med dig i, så du må nok uddybe din påstand.

>Hvis nu der kom en mand ind i butikken, sejlende beruset og med bræk ned ad
>skjorten, mon så ikke han var blevet bedt om at gå?

Jo det var han måske. Det kunne også være han var blevet tilbudt en
vådserviet og at de ville ringe efter en taxa.

I øvrigt kan jeg ikke se din sammenligning har nogen relevans, jeg
taler om rummelighed til at kunne acceptere forskellighed. En fuld
mand med bræk ned af skjorten er jo ikke så anderledes end så mange
andre her i julefrokostperioden

>Hvis man ønsker at blive behandlet med respekt her i verden, så er det
>mindste man kan gøre at se ud som en der fortjener respekt.

Det tilkommer hverken dig eller mig at gøre os til dommer over andres
udseende eller seksualitet.

Og respekt er rigtigt nok ikke noget man får, det er noget man
fortjener. Jeg synes ikke du fortjener min.
/Lars

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 06:01

In article <cflul2pk6qvit0bjqe11v0g5ssmlg0tl0j@4ax.com>, arthurdent44
@hotmail.com says...

> [...]
> anderledes ud, ja så bør de nok kigge indad i stedet for udad.
>
> Det der er unormalt for nogle er normalt for andre.

Så du har det helt fint med pædofile? :)

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 09:21

On Sun, 19 Nov 2006 06:01:25 +0100, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>In article <cflul2pk6qvit0bjqe11v0g5ssmlg0tl0j@4ax.com>, arthurdent44
>@hotmail.com says...

>Så du har det helt fint med pædofile? :)

Nej, og det er også kriminelt, det er ikke kriminelt at være trans.

Jeg føler mig også fratødt af at tænke på sex mellem bøsser, det
betyder ikke at jeg generelt er frastødt af bøsser.

/Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-11-06 09:43

Den Sun, 19 Nov 2006 09:21:11 +0100 sendte "Lars (ArthurDent)"
<arthurdent44@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Nej, og det er også kriminelt, det er ikke kriminelt at være trans.
>
>Jeg føler mig også fratødt af at tænke på sex mellem bøsser, det
>betyder ikke at jeg generelt er frastødt af bøsser.

Fair nok, hvad med folk der dyrker sex med (mindreårige?) dyr?

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 10:10

On Sun, 19 Nov 2006 09:42:58 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Den Sun, 19 Nov 2006 09:21:11 +0100 sendte "Lars (ArthurDent)"
><arthurdent44@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Fair nok, hvad med folk der dyrker sex med (mindreårige?) dyr?

Det er jeg også frastødt af. I tillæg er det jo ulovligt.
/Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-11-06 10:44

Den Sun, 19 Nov 2006 10:10:12 +0100 sendte "Lars (ArthurDent)"
<arthurdent44@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Det er jeg også frastødt af. I tillæg er det jo ulovligt.

Er du sikker?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 10:56

On Sun, 19 Nov 2006 10:44:15 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Den Sun, 19 Nov 2006 10:10:12 +0100 sendte "Lars (ArthurDent)"
><arthurdent44@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Er du sikker?

Sikker på om jeg er frastødt af det eller om det er ulovligt?

/Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-11-06 13:26

Den Sun, 19 Nov 2006 10:56:04 +0100 sendte "Lars (ArthurDent)"

Ulovligt...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 14:00

Hr. Jensen wrote:
> Den Sun, 19 Nov 2006 10:56:04 +0100 sendte "Lars (ArthurDent)"
> <arthurdent44@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> Ulovligt...

Nu er dit spørgsmål jo så bredt at det er ubesvarligt - og dermed dumt.

Er en skildpadde på 40 år mindreårig. Er en hamster på ½ år`? Er en kvie på
2 år?

Spørgsmålet er dumt og ugennemtænkt ..

/FL

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-11-06 14:11

Den Sun, 19 Nov 2006 14:00:18 +0100 sendte "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>
>Er en skildpadde på 40 år mindreårig. Er en hamster på ½ år`? Er en kvie på

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
Og dem er du jo mester i...

(Pssst....Åge og BW, I har lige fået en ny legekammerat. Tag vel imod
ham!)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 14:29

Hr. Jensen wrote:
> Den Sun, 19 Nov 2006 14:00:18 +0100 sendte "Frank Leegaard"
> <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> følgende røgsignaler:

> Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
> Og dem er du jo mester i...

Så gentænk dit spørgsmål og se om du kan svare. Er et spørgsmål ubesvarligt,
skulle man nok overveje at omformulere eller undlade at spørge.

For:

"Som man råber i skoven - så får man svar"

/FL

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 15:13

On Sun, 19 Nov 2006 14:11:23 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Citat fra "Håndbog i Transaktionsanalyse" Kapitel 1, første afsnit:
"Hvis budskabet ikke opfattes korrekt af modtager, er det afsenders
ansvar".
/Lars

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 19:13

In article <3hp0m2d8flj8mscgpr40dj73t8mqbft7pb@4ax.com>, arthurdent44
@hotmail.com says...

> Citat fra "Håndbog i Transaktionsanalyse" Kapitel 1, første afsnit:
> "Hvis budskabet ikke opfattes korrekt af modtager, er det afsenders
> ansvar".

Så når jeg mener det er et tåbeligt postulat er det deres skyld ;)

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 19:29

On Sun, 19 Nov 2006 19:13:03 +0100, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>In article <3hp0m2d8flj8mscgpr40dj73t8mqbft7pb@4ax.com>, arthurdent44
>@hotmail.com says...

>Så når jeg mener det er et tåbeligt postulat er det deres skyld ;)

Næh jeg mener bare at tesen om at "der findes ingen dumme spørgsmål,
kun dumme svar" er forkert......
/Lars

Fra : PerX ...

Dato : 20-11-06 21:43

In article <lh81m2d2tlr599u0dim6c9u4bs802l731u@4ax.com>, arthurdent44
@hotmail.com says...

> Næh jeg mener bare at tesen om at "der findes ingen dumme spørgsmål,
> kun dumme svar" er forkert......

jeg så engang et englske klistermærke "There may not be any stupid
questions, but there sure are alot of inquisitive idiots" *g*

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 18:05

Hr. Jensen wrote:

> Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
> Og dem er du jo mester i...
Så vil jeg stille dig et dumt spørgsmål: Hvad forstår du ved "mindreårige
dyr"? Det var dig selv, der bragte begrebet på bane.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 19:13

In article <45608ecb$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Så vil jeg stille dig et dumt spørgsmål: Hvad forstår du ved "mindreårige
> dyr"? Det var dig selv, der bragte begrebet på bane.

Dyr under den seksuelle lavalder? ;)

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 19:05

In article <45605566$0$13991$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> [...]
>
> Er en skildpadde på 40 år mindreårig. Er en hamster på ½ år`? Er en kvie på

Så du ikke hans signatur? *g*

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 14:40

On Sun, 19 Nov 2006 13:26:25 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Den Sun, 19 Nov 2006 10:56:04 +0100 sendte "Lars (ArthurDent)"
><arthurdent44@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Ulovligt...

Lidt afhængig af hvordan man tolker Dyreværnsloven er sex med dyr
ulovligt, selv om sex ikke nævnes direkte.

Men jeg er sgu ligeglad med om du har lyst til at bolle med en ged, så
længe det er lovligt, jeg får lov at slippe for at se på det og det
ikke er min ged.
/Lars

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 11:55

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, og det er også kriminelt, det er ikke kriminelt at være trans.

Siden hvornår er pædofili blevet kriminelt?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 14:41

On Sun, 19 Nov 2006 11:55:00 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Siden hvornår er pædofili blevet kriminelt?

Er det ikke ulovligt at have sex med mindreårige eller være i
besiddelse af børnepornografi? Det var det jeg lagde i ordet, hvis du
mente noget andet, så uddyb venligst.

/Lars

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 18:07

Lars (ArthurDent) wrote:

> Er det ikke ulovligt at have sex med mindreårige eller være i
> besiddelse af børnepornografi? Det var det jeg lagde i ordet, hvis du
> mente noget andet, så uddyb venligst.

Principielt er pædofili som sådan ikke ulovligt. Det er kun udøvelsen af det
i den udstrækning det involverer børn.

Per V.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 18:29

On Sun, 19 Nov 2006 18:06:34 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Principielt er pædofili som sådan ikke ulovligt. Det er kun udøvelsen af det
>i den udstrækning det involverer børn.

Ja, det var så også sådan jeg læste spørgsmålet.
/Lars

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 19:04

In article <ut40m2hlps2tkv599pp1fk5idvaj7ehuol@4ax.com>, arthurdent44
@hotmail.com says...

> Nej, og det er også kriminelt,

Nej det er ikke, lige så lidt som det er kriminelt at være
heteroseksuel.

> Jeg føler mig også fratødt af at tænke på sex mellem bøsser, det
> betyder ikke at jeg generelt er frastødt af bøsser.

Hm.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 19:30

On Sun, 19 Nov 2006 19:03:32 +0100, PerX ...
> [...]

>@hotmail.com says...

>Nej det er ikke, lige så lidt som det er kriminelt at være

Det kommer vist an på hvordan man tolker Dyreværnsloven.

/Lars

Fra : PerX ...

Dato : 20-11-06 21:46

In article <uj81m25vn83j8866poot8gsshar82gckmk@4ax.com>, arthurdent44
@hotmail.com says...

> Det kommer vist an på hvordan man tolker Dyreværnsloven.

Eh?

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 10:17

PerX ... wrote:

> Så du har det helt fint med pædofile? :)

Hvis dit spørgsmål er alvorligt ment og ikke bare et af dine sædvanlige
forsøg på afsporing,så hør her:

1. Udøvelse af pædofili er strafbar, fordi det skader de børn, udøvelsen går
ud over.
2. Passiv pædofili er ikke strafbar og rager kun den pædofile selv, så længe
han holder fingrene fra børn.
3. Et hvilket som helst seksuelt forhold mellem voksne, der er enige om det,
rager ikke andre end de pågældende.

Samt i den foreliggende sag:
4. At personer har lyst til at klæde sig i det modsatte køns tøj, skader
ikke andre og er lige såvel som hårlængde, hovedbeklædning, skæg osv. den
enkelte persons egen sag.

Konklusion: Adfærd, der ikke skader andre end evt. den pågældende selv, bør
andre ikke blande sig i - og bestemt ikke forhåne.

Er det klart nok?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-06 15:49

> 4. At personer har lyst til at klæde sig i det modsatte køns tøj,
> skader ikke andre og er lige såvel som hårlængde, hovedbeklædning,
> skæg osv. den enkelte persons egen sag.

I den konkrete sag følte "andre" sig forulempet, og meldte det klart ud.
Derfor min respekt. Jeg ved, det er lidt vel subtilt for dig, Per. Du havde
selvfølgelig klappet i hænderne, hvis din datter var kommet hjem med
"Kjole-Ole" og havde præsenteret ham som din kommende svigersøn. Du er jo
rummelig og tolerant.

> Konklusion: Adfærd, der ikke skader andre end evt. den pågældende
> selv, bør andre ikke blande sig i - og bestemt ikke forhåne.
>
> Er det klart nok?

Nej, så lang fra. Dine bedrevidende, rethaveriske pålæg om, hvad vi andre må
og ikke må blande sig i, og hvad vi har lyst til at forhåne, kan du gemme
til dit socialistiske/muslimske "paradis". I den del af verden, vi pt. lever
i, er det faktisk tilladt at forhåne andre mennesker - også selvom du får
knopper af det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 18:09

Jens Bruun wrote:

> [...]
> verden, vi pt. lever i, er det faktisk tilladt at forhåne andre
> mennesker - også selvom du får knopper af det.

Rigtigt: Man er ikke lovbryder, fordi man forhåner andre mennesker. Men man
er tit et dumt svin.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 19:22

In article <45608fa9$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Rigtigt: Man er ikke lovbryder, fordi man forhåner andre mennesker. Men man
> er tit et dumt svin.

Mener du det er noget staten burde blande sig i?

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-06 21:51

PerX ... wrote:
> In article <45608fa9$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> perve@post.tele.dk says...

> Mener du det er noget staten burde blande sig i?

Det vil jeg tage stilling til i hver t enkelt tilfælde. Hvis det drejer sig
om grov chikane af folk på offentlige steder, mener jeg det nok.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 21:52

> Det vil jeg tage stilling til i hver t enkelt tilfælde. Hvis det drejer
> sig om grov chikane af folk på offentlige steder, mener jeg det nok.

Nu er det her så i en privat forretning, så er det vel ok ik?

Fra : PerX ...

Dato : 20-11-06 21:44

In article <4560c3b0$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Det vil jeg tage stilling til i hver t enkelt tilfælde. Hvis det drejer sig
> om grov chikane af folk på offentlige steder, mener jeg det nok.

Så du er måske med på de model man bruger i England med "Anti social
behaviour orders" ?

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-11-06 23:43

PerX ... wrote:

> Så du er måske med på de model man bruger i England med "Anti social
> behaviour orders" ?

Det ved jeg ikke, hvad går ud på.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-06 00:04

> Det ved jeg ikke, hvad går ud på.

At man kan dømme folk for at være asociale.

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-06 17:54

In article <45622f7a$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Det ved jeg ikke, hvad går ud på.

Man kan kalde det en slags polititilhold for alt som ikke er ulovligt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-06 20:42

> Rigtigt: Man er ikke lovbryder, fordi man forhåner andre mennesker.
> Men man er tit et dumt svin.

Det er et kors, jeg uden problemer bærer.

Jeg kender mange mennesker, der udadtil er alt andet end dumme svin, men som
i deres tankegang og reel adfærd viser sig at være større, dumme svin end så
mange andre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-06 19:21

In article <45602101$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Hvis dit spørgsmål er alvorligt ment og ikke bare et af dine sædvanlige
> forsøg på afsporing,så hør her:

Hey, bare fordi du ikke kan se sammenhængen behøver det ikke betyde der
er "afsporing"

For lige at tage din sidste line først:

> Er det klart nok?

Nej, det er mig ikke klart hvad du vil med din post, med mindre det bare
er for at forklare din holdning, jeg kan ikke se hvilken relevance den
havde til at jeg spurgt til hans tolerance niveau.

> [...]
> ikke andre og er lige såvel som hårlængde, hovedbeklædning, skæg osv. den

I forlængelse af din holdning i muhammed sagen vil jeg mene det ikke er
korrekt, der kan være ting udover hvad man umiddelbart ser.

> Konklusion: Adfærd, der ikke skader andre end evt. den pågældende selv, bør
> andre ikke blande sig i - og bestemt ikke forhåne.

Umiddelbart ja, men forståelsen af hvad "der skader andre" er en
individuel fortolkning. Men også derfor spurgte jeg til hans tolerance
niveau, udfra en mistanke om hykleri ;)

Iøvrigt, så jeg fornylige et engelske program fra Japan. Deres kultur er
meget anderledes, de viste et show hvor der var 12 årige piger "frækt"
klædt på, og mænd i 20-30-40 års alderen som billeder af dem. Det var
helt normalt, ingen havde et problem med det. I modsætning til her hvor
mange kogte helt over fordi en mand tog billeder af var det 17 årige.

Oh well.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 19-11-06 12:32

> [...]
> anderledes ud, ja så bør de nok kigge indad i stedet for udad.
>
> Det der er unormalt for nogle er normalt for andre.

Så hvis man ikke bare accepterer alt, uden undtagelse, så er man åbenbart
ikke "rummelig nok"?
Er DU "rummelig nok" til at acceptere _min_ ret til at synes transvestitter
er nogle fjolser?

> Det er jeg ikke enig med dig i, så du må nok uddybe din påstand.

En hutig sætning der ikke kan returneres lige så hurtigt.
"Du kan ikke lide bøsser? Nå, det er måske fordi du er bange for selv at
være lidt bøsse?"
Og så ryger dén dialog ud ad en tangent...

> Jo det var han måske. Det kunne også være han var blevet tilbudt en
> vådserviet og at de ville ringe efter en taxa.

Ja, sikkert!
Og de kunne have tilbudt kjole-Ole et sæt herretøj at tage på, ikke?

Men nu havde kjole-Ole altså LYST til at gå i dametøj.
Hvis den berusede, overbrækkede mand nu kunne lide at have bræk på tøjet, og
han ikke ønskede at komme hjem, så fik han måske lov til at blive der?

Så kunne ekspedienten jo handle pris med en stangberuset person, mens alle
andre kunder holder sig lang væk.
Hvis de da overhovedet kommer tilbage.

> [...]
> taler om rummelighed til at kunne acceptere forskellighed. En fuld
> mand med bræk ned af skjorten er jo ikke så anderledes end så mange

Meget morsomt. Personligt har jeg ikke set nogen endnu.

> Det tilkommer hverken dig eller mig at gøre os til dommer over andres
> udseende eller seksualitet.
>
> Og respekt er rigtigt nok ikke noget man får, det er noget man
> fortjener. Jeg synes ikke du fortjener min.

Jeg har egentlig også mere brug for respekt dér hvor jeg færdes til daglig.
Jeg er ikke noget modedyr, men at klæde sig så man er til at holde ud at se
på for andre er altså ikke raketvidenskab.
Hvis man med vilje majer sig ud som en idiot, så kan man ikke klynke over at
man bliver behandlet derefter.

/Henrik

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-11-06 14:04

Henrik Eriksen wrote:

> [...]
> holde ud at se på for andre er altså ikke raketvidenskab.
> Hvis man med vilje majer sig ud som en idiot, så kan man ikke klynke

Vrøvl - Folk skal have lov at klæde sig som de vil. At man selvfølgelig ikke
skal genere folk ved at komme ind i en butik efter man har renset en
gylletank, er almindelig pli.

Men at det støder, at en mand går rundt i kjole, er altså for småborgerligt.

Fortæl mig- hvori består genen?

/FL

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-11-06 14:46

On Sun, 19 Nov 2006 12:31:33 +0100, "Henrik Eriksen"

> [...]
>ikke "rummelig nok"?
>Er DU "rummelig nok" til at acceptere _min_ ret til at synes transvestitter

Ja da, du har lov til at have din mening.

>En hutig sætning der ikke kan returneres lige så hurtigt.
>"Du kan ikke lide bøsser? Nå, det er måske fordi du er bange for selv at
>være lidt bøsse?"
>Og så ryger dén dialog ud ad en tangent...

Det mente jeg ikke.

>Ja, sikkert!
>Og de kunne have tilbudt kjole-Ole et sæt herretøj at tage på, ikke?

Det kunne de da godt. Og??

>Men nu havde kjole-Ole altså LYST til at gå i dametøj.
>Hvis den berusede, overbrækkede mand nu kunne lide at have bræk på tøjet, og
>han ikke ønskede at komme hjem, så fik han måske lov til at blive der?

Nu kan du jo strengt taget sættes i detentionen for at være beruset på
offentligt steder, så var det måske en løsning at ringe efter politiet
hvis han generede folk.

>Jeg har egentlig også mere brug for respekt dér hvor jeg færdes til daglig.
>Jeg er ikke noget modedyr, men at klæde sig så man er til at holde ud at se
>på for andre er altså ikke raketvidenskab.

Klæde sig så man er til at holde ud at se på?? For hvem. Hvem klæder
du dig på for, andre eller dig selv?

/Lars

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-11-06 22:31

Henrik Eriksen wrote:

> Hvis nu der kom en mand ind i butikken, sejlende beruset og med bræk
> ned ad skjorten, mon så ikke han var blevet bedt om at gå?

At du overhovedet kan sammenligne en mand i kjole med dette, viser en
rystende mangel på proportionssans.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 22:56

Per Vadmand wrote:

> At du overhovedet kan sammenligne en mand i kjole med dette, viser en
> rystende mangel på proportionssans.

Forstå det ret. Disse mennesker er angiveligt så svage at de eneste de kan
klare er fulde folk og transvestitter.

Jeg kunne tage hatten af hvis B&O forhandleren havde nægtet Kaffe-Peter*
adgang til sin butik fordi hans kaffebrænding stinker over hele den ene
bydel i Viborg.

Det var mandsmod og -hjerte.

Det andet er bare tøsedrenge småborgerlighed.

/FL

* Kaffe-Peter er ejer af Peter Larsen Kaffe og nok DK største samling af
Ferrarier ..

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-06 23:02

In article <455ddc03$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Denne Steffen Berg må være meget usikker på sin egen seksuaitet, siden han
> lader til at frygte, at kjolen kunne "smitte af" på ham.

Måske var det fordi farverne ikke stod til skoene?

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-06 22:59

In article <RvednTqtMIoEn8DYRVnyuA@giganews.com>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> Ikke helt politisk korrekt:
>
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29049

Ah, forfølgelse af seksuelt mindretal. Klar overtrædelse af paragraf
267. Oplagt sagsanlæg.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-06 05:52

PerX ... wrote:
> In article <RvednTqtMIoEn8DYRVnyuA@giganews.com>, bruun_jens@hotmail.com
> says...

> Ah, forfølgelse af seksuelt mindretal. Klar overtrædelse af paragraf
> 267. Oplagt sagsanlæg.

Nej, en butik bestemmer suverænt selv, hvem den vil handle med.
Der må bare ikke være et mønster i, hvem man ikke vil handle med.

Men der er nok heller ikke så mange andre mænd i kjoler på de kanter,
så der kan blive tale om diskrimination af en potentiel kundegruppe.
Så dit oplagte sagsanlæg fuser ud, inden det er igangsat.

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-06 19:05

In article <4s7hr9Ftu0avU1@mid.individual.net>, hejwin@mail.tele.dk
says...

> Nej, en butik bestemmer suverænt selv, hvem den vil handle med.

Nej, den skal holde sig inde for lovens rammer.

> Der må bare ikke være et mønster i, hvem man ikke vil handle med.

Ah, så du har en formodning om at de ikke har et problem med alle
transvestitter, kun ham her?

> Men der er nok heller ikke så mange andre mænd i kjoler på de kanter,
> så der kan blive tale om diskrimination af en potentiel kundegruppe.
> Så dit oplagte sagsanlæg fuser ud, inden det er igangsat.

Det tror du. En dommer ville formentlig mene noget andet.

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 12:43

> [...]
>
> NB til den lidt mere langsomme læser: Min overskrift refererer *ikke* til
> den ynkelige stakkel, der i sine egne øjne blev udsat for

De fleste normale mennesker ville bare gå ud af butikken og så aldrig komme
der mere, men Kjole-Ole elsker opmærksomhed, så han ringer til avisen, så
hele Danmark skal se hvor latterlig han er!

Stakkels Kjole-Ole, som jo ikke kan gøre for at han vælger at gå i dametøj
offentligt, bliver interviewet og lyder som en anden Hr. Swan. Totalt uden
virkelighedssans.

Nu hvor han kommer i avisen opnår han to ting: Offerfølelsen, som er drivet
bag mange minoriteter og opmærksomhed ved at komme i avisen.

Jeg vil hermed opfordre alle i Viborg til at smide Kjole-Ole ud af deres
butikker.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 21:39

ThomasB wrote:

> [...]
> drivet bag mange minoriteter og opmærksomhed ved at komme i avisen.
>
> Jeg vil hermed opfordre alle i Viborg til at smide Kjole-Ole ud af

Jeg tror det er et begrænset antal butikdrivende i Viborg der kunne finde på
at afvise ham.

Når alt kommer til alt, er det jo en gennem småborgerlig reaktion ..

Så småborgerlige er folk altså ikke i gennemsnit i Viborg. Det vidner sagen
jo så også om, eftersom det ikke lader til at være hændt før,.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-06 01:38

> Så småborgerlige er folk altså ikke i gennemsnit i Viborg. Det vidner
> sagen jo så også om, eftersom det ikke lader til at være hændt før,.

Netop, Kjole-Ole - ham alle griner af bag ryggen af, har gået i mange år og
været til grin.
Nu er der endelig en der tør åbne munden og fortælle ham (lidt af) sandheden
og så hyler i op..