Det er sgu egentligt ikke så svært ...
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-11-06 02:42

er lige kommet hjem fra Bar 50:50 , hvor jeg har været de sidste 4-5
dage - karekteristiska for sligt et sted er der er et par bar piger
eller 3 der går rundt og gør sig lægger imens de ordner alt det
praktiske ... med hvad det nu indebære at være servatrice.

men der er faktisk en mere som jeg for en havde glemt hende der sider
i bag baren og tager i mod order og Nå ja jeg plejer at købe lidt
drinks til hønsen og gi dem lidt penge -. Thi da derres dagsløn er på
80 Baht got 6 timers arbejde + drikke penge dvs grundlønnen er på
8x16øre ... det er jo ikke meget - Nå jeg skulle til at bestille og
hønsen sagde dit og dat til mig også kom der fra den her ældre
ekspeditrice at hun gerne ville have en ice te og selvføligt skulle
hun have det !!! af urnasaglige årsager efter denne lille gestus så
kunne jeg selv bestemme hvornår jeg ville betale min regning + den
mirakuløst blev 40 % mindre ind sædvaneligt .... og der slog det mig
dybest set som mennesker så stiller vi nogen få grundligene krav og
hvis man kan leve op til dem så kan man få det til at gå med sikkert
op til og over 90 % af alle nemlig = respekt og lidt venlighed og nu
som jeg sider og tænker over det så må det sgu da også være sært at
side der som 60 årige og se kunderne fetere de unge medarbejde med
div. og det var sikkert fedt at få lidt af det igen.

Jeg tog så på disco med hønsene der bad hun nu ikke om at komme med vi
havde det skide sjov og fame om de ikke ga en omgang til ....? ja ne ½
dagsløn af hvad de selv havde tjent og det er sgu også lidt fedt når
man sider der som det hvide letter overvægtige svin at døren smækker
begge veje.
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : ThomasB

Dato : 11-11-06 23:27

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> Thi da derres dagsløn er på
> 80 Baht got 6 timers arbejde + drikke penge dvs grundlønnen er på
> 8x16øre ... det er jo ikke meget -+45 til dk)

Bath'en står i kurs 16..
80 bath = ca 13 kroner og ikke 1,3 krone.

Så indtil videre har du kun brugt 10 gange mere end du troede

LOL - Jeg vidste de tog røven på dig.

Fra : Jens

Dato : 13-11-06 17:40

ThomasB wrote:
> [...]
>
> Bath'en står i kurs 16..
> 80 bath = ca 13 kroner og ikke 1,3 krone.
>
> Så indtil videre har du kun brugt 10 gange mere end du troede

Det er vel derfor han må pule rotten ????

Fra : Jens

Dato : 13-11-06 17:39

Bo M Mogensen wrote:
> er lige kommet hjem fra Bar 50:50 , hvor jeg har været de sidste 4-5
> dage

Så det med den begravelse, var bare endnu en løgn fra dig Bøø ????