Frost & Kondomer
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 20:18

Er det godt eller tager de skade?

Tænkte på hvis er lå nogle i bilen til nødstilfælde.... Det kan jo godt
blive koldt til vinter...

/SWP

Fra : Benny den 9.

Dato : 11-11-06 21:27

Søren Wagner wrote:
> Er det godt eller tager de skade?
>
> Tænkte på hvis er lå nogle i bilen til nødstilfælde.... Det kan jo godt
> blive koldt til vinter...
>

> /SWP

jaja - hvis du har lyst til at kneppe isdronningen, så god fornøjelse.....

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-06 21:57

Den Sat, 11 Nov 2006 20:17:59 +0100 sendte "Søren Wagner" <me på/fra
cacba snavs dk> følgende røgsignaler:

>Er det godt eller tager de skade?
>
>Tænkte på hvis er lå nogle i bilen til nødstilfælde.... Det kan jo godt
>blive koldt til vinter...

En billig måde at få den stiv på....

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-11-06 22:03

Søren Wagner wrote:
> Er det godt eller tager de skade?
>
> Tænkte på hvis er lå nogle i bilen til nødstilfælde.... Det kan jo
> godt blive koldt til vinter...´

Tager din dæk skade af vinteren - hvis ikke - gør dine kondomer sikkert
heller ikke

/FL

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-06 01:34

> Tager din dæk skade af vinteren - hvis ikke - gør dine kondomer sikkert
> heller ikke

Der er noget som heder vinterdæk.. de står vist bedre fast...

/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-11-06 01:51

Søren Wagner wrote:

> Der er noget som heder vinterdæk.. de står vist bedre fast...

Pendanten er rillekondomer. Alternativ med dupper ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 11-11-06 23:15

"Søren Wagner" <me på/fra cacba snavs dk> skrev i en meddelelse

> Er det godt eller tager de skade?

Du kan give dem lidt kaburatorsprit, så er der ingen problemer.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-06 01:34

> Du kan give dem lidt kaburatorsprit, så er der ingen problemer.

Altså i svøb?

/

Fra : ThomasB

Dato : 12-11-06 01:40

> Altså i svøb?

Ja. Alternativt kan du lade motoren kører i tomgang når det er frostvejr.